MuscleMeat

10mg Dbol per dag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sisyphos1

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 feb 2012
Berichten
69
Waardering
4
Lengte
1m81
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
Een powerlifter bij mij in de sportschool neemt elke dag 10mg Dbol. Hij gaat nooit off, hij doet dit al bijna negen jaar. Hij gebruikt geen test base of andere compounds. Volgens hem gaint hij hierdoor constant (kracht, weinig massa) zonder sides. Zijn bloedwerk komt normaal terug, alleen zijn leverwaarden zijn iets verhoogd.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Qua training weet hij wat hij doet (345 kg deadlift o.a.) maar dit gaat natuurlijk wel tegen alle conventies in. Behalve dat wist ik eigenlijk niet wat ik er tegenin moest brengen. Voor de powerlifters in deze sectie, hoe kijken jullie hier tegen aan?
 
Lijkt me kijkend naar wat we weten niet de gunstigste risk/reward die je kunt bewerkstelligen.

Kan ook zijn dat hij gewoon meer gebruikt maar zich beseft dat natty claimen niet echt realistisch is en dit als gulden middenweg ziet ofzo :roflol:
 
Wordt 10 mg dbol de nieuwe superdudes kuur ofzo?

10 mg dbol is gewoon nutteloos. Omdat je het lang neem wordt het niet beter.
 
Wordt 10 mg dbol de nieuwe superdudes kuur ofzo?

10 mg dbol is gewoon nutteloos. Omdat je het lang neem wordt het niet beter.

Placebo gains zijn ook gains.

Het enigste logische wat ik hierbij kan bedenken is dat zelfs die 10mg ed toch enigszins voldoende in je systeem blijft hangen om zich beetje bij beetje op te bouwen tot een hoeveelheid wat uiteindelijk wel wat uithaalt.

Maar ja, zonder concreet onderzoek die dat onderbouwt vind ik het hele concept maar een mooie pwo-placebo booster.
 
Dayum. Los van dat ik sterk mijn twijfels heb bij de effectiviteit van 10mg dbol ED, vraag ik me af of hij niet op ten duur gewoon behoorlijke last ergens mee gaat krijgen (lever ofzo bijv.). dbol is bij uitstek een van de giftigere orals (los van dat het een oral an sich is, is de stof dbol ook nog eens behoorlijk belastend voor het lichaam). Je komt toch zuur van de kermis thuis als er ineens de gekste levercystes of zelfs tumoren t.z.t. de kop op steken... lijkt me toch een beetje onnodig het lot tarten.
 
Dayum. Los van dat ik sterk mijn twijfels heb bij de effectiviteit van 10mg dbol ED, vraag ik me af of hij niet op ten duur gewoon behoorlijke last ergens mee gaat krijgen (lever ofzo bijv.). dbol is bij uitstek een van de giftigere orals (los van dat het een oral an sich is, is de stof dbol ook nog eens behoorlijk belastend voor het lichaam). Je komt toch zuur van de kermis thuis als er ineens de gekste levercystes of zelfs tumoren t.z.t. de kop op steken... lijkt me toch een beetje onnodig het lot tarten.
10 mg is niks joh. hele volkstammen die een schijtlading aan medicatie nemen hun leven lang
 
heb geen 9 jaar wil voor de zomer al in shape zen dus up the doses
 
ja joh...... inshape komen met Diana-vocht-bol, wees een vent en pak dan test-prop/tren-ace en masteronnetje voor de zomer, winstrol inject op waterbasis voordat je naar het zwembad gaat en klaar ben je... mafkezen die zomerkuurders :haha::haha::haha::jk:
 
Placebo gains zijn ook gains.

Het enigste logische wat ik hierbij kan bedenken is dat zelfs die 10mg ed toch enigszins voldoende in je systeem blijft hangen om zich beetje bij beetje op te bouwen tot een hoeveelheid wat uiteindelijk wel wat uithaalt.

Maar ja, zonder concreet onderzoek die dat onderbouwt vind ik het hele concept maar een mooie pwo-placebo booster.

Nee dat opbouwen gaat niet op. Dbol heeft halfwaarde tijd van 6 uur geloof ik. Dus er wordt niks beetje bij beetje opgebouwd.
 
10 mg is niks joh. hele volkstammen die een schijtlading aan medicatie nemen hun leven lang
Dan komt in mijn hoofd het typische oude oma'tje voorbij waarbij het vaak ook een beetje een kwestie van afwegen is, en de 'schadelijkheid' van hun dikke stack meds is vaak dan iets wat ze niet zullen uitleven zeg maar (gaan eerder dood dan dat er echt significante problemen door de vele medicijnen optreden).

Verder ook genoeg mensen die gedurende hun leven aan meds zitten, maar ik wil nou toch niet elke med-stack zomaar even vergelijken met dbol. dbol is echt aangetoond behoorlijk levertoxisch te zijn als stof an sich ook, en als je normaliter stacked met zeg maar 5x die hoeveelheid, dan kan ik me best voorstellen dat 10mg ED genoeg is om niet alleen je eigen test/lh levels te fucken, maar ook je lever/organen dusdanig te stressen dat je daar best nog wel eens wat van kan overhouden.

Ik zou het iig zeker niet vanuit die redenering dan toch maar b lijven doen. En jeetje, 9 jaar al... wat ee ngekj.
 
Placebo gains zijn ook gains.

Het enigste logische wat ik hierbij kan bedenken is dat zelfs die 10mg ed toch enigszins voldoende in je systeem blijft hangen om zich beetje bij beetje op te bouwen tot een hoeveelheid wat uiteindelijk wel wat uithaalt.

Nee, halfwaardetijd is 3-5uur.

En dbol is krachtig mg/mg, 10mg dbol zal meer uithalen dan je eigen productie, die mogelijk niet eens zo sterk onderdrukt wordt.
 
ja joh...... inshape komen met Diana-vocht-bol, wees een vent en pak dan test-prop/tren-ace en masteronnetje voor de zomer, winstrol inject op waterbasis voordat je naar het zwembad gaat en klaar ben je... mafkezen die zomerkuurders :haha::haha::haha::jk:

tren ace dan wil ik iedereen dood maken, vooral in het verkeer enzo :mad:
 
tren ace dan wil ik iedereen dood maken, vooral in het verkeer enzo :mad:
dat heb ik met alleen test-e al :p bij tren denk ik dat iedereen die te dicht op me zit achter iets tegen me heeft
 
10 mg is niks joh. hele volkstammen die een schijtlading aan medicatie nemen hun leven lang

Louie Simmons is al 28 jaar lang non-stop aan het kuren:

NM: What is your stance on the use of steroids?
LS: The dangers are way overrated. It's corticoid steroids that they inject football players with every day that will kill you! Personally, I've done anabolic steroids straight for the last 28 years.

NM: Do you cycle?
LS: No, I stay on. I don't believe in periodization in training, either. I use mostly anabolics like Equipoise and Laurabolin until it's time for a competition, and then I do the harder androgens. I do not take Anadrol. I've never had any problems. I know guys who take much more than I do, to the point where you can call it abuse, and they don't seem to have any problems, either. There's no possible way I can train the way I do without taking anabolics, but the same techniques of training apply even if you're natural. I've also used the andro products and find that they give a greater boost in aggression than steroids! At least temporarily. I use them right before training.

Ex-Olympia bodybuilder 'Shadowpro' vertelt over de cycles van Olympia bodybuilders: http://tnation.t-nation.com/free_on...formance_bodybuilding_gear/qa_with_shadow_pro

De meest pro's, inclusief hijzelf, zijn volgens hem (bijna) het hele jaar 'on'. Dat wisten de meesten van ons al, maar het is toch interessant om het bevestigd te zien worden.

Hoe meer van dit sort anekdoten ik lees, hoe meer ik begin te denken dat die gozer bij mij in de sportschool weleens gelijk zou kunnen hebben. Als je ziet wat sommige pro's non-stop in hun lichaam proppen, wat is dan een luttele 10mg Dbol per dag?
 
Denk dat 10 mg per dag averechts werkt ivm de half life.
 
Waarom niet gewoon low dose test-e zetten?
 
Waarom niet gewoon low dose test-e zetten?

omdat mensen dus niet willen prikken, is het makkelijker om een pilletje te pakken. ikzelf zou ook voor test-e kiezen uiteraard
 
Back
Naar boven