AndroidHealthClinic

10ml Testosteron enanthate (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

R OY

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2008
Berichten
43
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
Eeuy,

Een vriend van mij wil een ''kuur'' testo gaan doen, hij heeft een potje van 10ml..dit is toch nooit genoeg voor 10 weken kuren lijkt mij?en gaat hij hier anders wat van merken? groetjes
 
als "je vriend" nog nooit eerder iets gedaan heeft, dan zal hij wel "iets" merken.

zou toch voor 2 potjes gaan, komt op 500mg/week wat wel goed zou moeten zijn.
 
Eeuy,

Een vriend van mij wil een ''kuur'' testo gaan doen, hij heeft een potje van 10ml..dit is toch nooit genoeg voor 10 weken kuren lijkt mij?en gaat hij hier anders wat van merken? groetjes

waarom post jij eigenlijk voor die maat van je ?
beetje stats afhankelijk maar op Amerikaanse boards word soms ook wel is 250 mg per week aangeraden om mee te beginnen
 
Eeuy,

Een vriend van mij wil een ''kuur'' testo gaan doen, hij heeft een potje van 10ml..dit is toch nooit genoeg voor 10 weken kuren lijkt mij?en gaat hij hier anders wat van merken? groetjes

Sry jongen, maar in ml wordt er zeker al niet gerekend ,.....
+ namen van UG labs noemen is niet toegestaan voor zover ik weet.

Probeer eerst jezelf eens wat in te lezen ,... zo te zien hebben zowel jij als je vriend er de ballen verstand van , en is gebruik dan ook sterk af te raden !!!
Stel je kuur uit zou ik zeggen ( of je vriend ) en zorg dat je weet wat je doet !

Mocht je weer met een kuur voorstel oid komen , zorg dan minimaal voor de volgende info
- leeftijd
- trainingsjaren
- gewicht
- BF %
- evt kuurverleden

Nogmaals , Begin er nu NIET AAN !!


Toch wat kleine info dan , omdat ik niet wil dat je jezelf ( of je vriend naar de kl*te helpt )
neem aan dat je Test-E hebt van 250mg/ml dat zou een hele lichte beginnerskuur kunnen zijn van 250mg ( 1ml ) per week.
 
1ml per week zal iets doen.

Zijn toch zat mensen die erbij zweren als beginnerskuur ,.... hoewel ikzelf er ook niet van gecharmeerd ben ( liever 500mg ) zal het zeker icm een goed eet schema zeker wel iets doen,....

De vraag vind ik is alleen of het het platleggen van je axis en het "spelen" met je gezondheid waard is aangezien de resultaten idd minimaal zullen zijn ( minimaal , niet geen ) ;)
 
Lol, jij hebt geen vial van 10ml maar van 2500mg?? rofl

Je snapt best wat ik bedoel k*tje :p

Een kuur voorstel wordt aangegeven in mg/per week in niet in "ik heb 10ml , hoeveel moet ik spuiten" :p

Uit zo'n vraag is makkelijk af te zien dat TS niet genoeg kennis bezit !
 
je hebt dus ook vials van 2000 dat bedoeld hij

idd,...

aan de andere kant weet ik wel dat dit merk enkel 250 hanteert , maar goed ,.... Brutez zat me gewoon te k*tten neem ik aan :D
 
8 a 9 weken moet wel lukken ermee.. potje is trouwens een vail..
 
Wijst dan niemand TS er meer op dat zijn kennis in alle opzichten tekort schiet ???

Dat er toch wat advies gegeven wordt vind ik niet verkeerd om hem zo niet te laten stikken , maar imo mag er toch wel duidelijk gemaakt worden dat dit gaan doen zonder de nodige kennis een no-go is !! en hij ( en z'n vriend ) zich beter eerst in kunnen gaan lezen over hoe en wat het spul allemaal doet en gebruikt dient te worden ,....

Maar das mijn idee erover,....:o
 
Door wat verlies zal het idd een kuur van 8 a 9 weken worden wat te kort is imo. Minimaal 10 weken maar het liefst 12 weken en eigenlijk ook 500 mg per week ipv de aanwezige 250 mg.
Enne... nakuur is je "vriend" helemaal duidelijk? Hij weet dat hij bv Nolvadex moet nemen 2 weken na de kuur op 20 mg voor 4 weken?

Als huiswerk mag je "vriend" op gaan zoeken welk middel hij toe gaat dienen als er bv gyno optreedt tijdens de kuur.
 
Wijst dan niemand TS er meer op dat zijn kennis in alle opzichten tekort schiet ???

Dat er toch wat advies gegeven wordt vind ik niet verkeerd om hem zo niet te laten stikken , maar imo mag er toch wel duidelijk gemaakt worden dat dit gaan doen zonder de nodige kennis een no-go is !! en hij ( en z'n vriend ) zich beter eerst in kunnen gaan lezen over hoe en wat het spul allemaal doet en gebruikt dient te worden ,....

Maar das mijn idee erover,....:o

hij heeft het al en is waarschijnlijk toch koppig genoeg om het toch wel te gaan gebruiken.

@TS waarom staat er overigens niks over een nakuur ?
 
Als jullie nog langer blijfen door discuseren hoeft hij niks meer op te zoeken, dan hebben jullie al alles verteld.:D
 
ik heb mijn eerste en enige kuur ook gedaan met 10 weken 250mg en op einde winstrol tabs, en ben er serieus op gegroeid

voor te beginne lijkt me dat ook genoeg
 
tjonge jonge

misschien ff wat huiswerk doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven