XXL Nutrition

11 sep 2001. 1100 Mensen nog steeds zoek! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
Even nog een update:ze kunnen wel op dezelfde dag nog identiteitspapieren van de kapers uit het puin halen van de twintowers, maar 1100 lijken lukt niet???

1100 mensen dus nog zoek.

Weer onderzoek naar lichaamsdelen Ground Zero

Weer onderzoek naar lichaamsdelen Ground Zero
In alle ondergrondse ruimtes op Ground Zero in New York zal worden gekeken of er nog menselijke resten van slachtoffers van de aanslagen op 11 september 2001 aanwezig zijn.

Beenderen
Het onderzoek wordt gedaan omdat er donderdag nog lichaamsdelen, waaronder beenderen, werden gevonden bij het schoonmaken van een rioolschacht. Daar lagen ook twee portemonnees.


2749 doden
Nabestaanden willen nu een systematisch onderzoek. De aanslagen kostten 2749 mensen het leven. Van ruim 1100 slachtoffers zijn nooit stoffelijke overschotten gevonden.


kom je uit op 1649 mensen, normaal gesproken zaten in die toren toch rond de 10.000- 15.000? op de dag van de aanslag was de toren bijna leeg.:D

De kapers lagen bovenop, bij de stukjes vliegtuig, dus da's makkelijker zoeken :D

Enne, de toren bijna leeg? Natuurlijk hebben veel mensen na de aanslag, maar voor het instorten de torens verlaten.
 
als jij tussen puin ligt wat van honderden meter omlaag komt, blijft er gewoon geen ene reet van je over. Net als er bijvoorbeeld bijna geen 1 computer, beelscherm of toetsenbord gevonden werd, terwijl het een kantoorpand betreft!
 
De torens waren niet bijna leeg, maar van alle etages beneden de impactzone hebben de meesten het overleefd.

Degenen die zijn omgekomen hadden helaas minder geluk, meer niemand betwist dat ze ook echt zijn omgekomen of niet. Het gaat er meer om dat ze een gedegen onderzoek willen naar de restanten van hun nabestaanden. Kort geleden zijn nog restanten gevonden en daardoor hebben de nabestaanden het idee dat er niet goed genoeg is gezocht. Kan er me er ook wel iets bij voorstellen. Het is niet prettig om te denken dat er misschien nog wel een lichaamsdeel van een geliefde ergens op Ground Zero ligt.
 
Een ware klucht aan het worden, daar in Amerika. Ik herinner me bush die op het puin stond met een megafoon en wat populistische onzin aan het uitkramen was. Hij stond mss op iemands hoofd of zo. Ik vind het erg te weten dat het merrendeel van het puin onmiddellijk is weggehaald zonder het grondig te onderzoeken. de 1000 nog niet gevonden mensen werden wellicht met de grote bulldozers weggeruimd.

en idd, een paspoort in perfecte staat gevonden, van de kapers, maar alle lijken zijn "verdampt"

Interessante nuance: zoalng het lijk niet is gevonden, blijft men "vermist" en kan men dus geen geld erven van die persoon, kan de partner geen uitkering van de verzekering krijgen,...
 
Bullshit, ze hadden zlefs al botten gevonden op andere daken, dus mss liggener nog wel wat verder verspreid...
@thinkalot: klinkt k*t, als je weet dattie dood is, maar je kan hem niet dood laten verklaren:o:mad:
 
Wel typisch dat het er precies ELFhonderd zijn.
 
Bullshit, ze hadden zlefs al botten gevonden op andere daken, dus mss liggener nog wel wat verder verspreid...
@thinkalot: klinkt k*t, als je weet dattie dood is, maar je kan hem niet dood laten verklaren:o:mad:

is inderdaad heel erg voor de nabestaanden. natuurlijk zijn de verzekeringen dar heel blij om.
 
tja logisch er blijft niks van je over zoals chunky al aangaf.
 
Tja, je kan wel blijven zoeken naar resten maar op een gegeven moment moet je toch weer gaan bouwen. Onbebouwde grond onbebouwd laten is een doodzonde in Manhattan!

Als een familielid van mij daar zou zijn gestorven, zou ik er heus wel vrede mee hebben dat zijn/haar resten deels zijn verwijderd samen met het puin en misschien nog voor een deel daar ergens ligt. Feit is dat ze er niet meer zijn en daar moet je je bij neer leggen.


Even nog een update:ze kunnen wel op dezelfde dag nog identiteitspapieren van de kapers uit het puin halen van de twintowers, maar 1100 lijken lukt niet

Dit riekt naar weer een conspiracy theory! ;) :D
 
1100 mensen die ze nooit hebben kunnen vinden?

Wat denk je van die mensen die idd honderden meters tussen het puin naar beneden vielen of de mensen die in de buurt van de etages waren waar de vliegtuigen zich in de toren boorden. Die zijn ter plekke weggeschroeid. En ze vinden het vreemd dat ze die niet hebben kunnen vinden?
 
ll
 
Laatst bewerkt:
ll
 
Laatst bewerkt:
Maar even serieus.

Dat verhaal deed de tijd vaak de ronde dat die papieren dezelfde dag nog tussen het puin waren gevonden van 1 kaper of meerdere is dit echt waar of niet?

EricR jij A.U.B? jij weet het fijne er meestal van.

Dat is waar, het paspoort van Satam Al Suqami is gevonden. 4 dagen na 11 september.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar het zegt mij niet zoveel. Er zijn ook delen van het vliegtuig gelanceerd bij de impact. Die werden straten verder terug gevonden. 1 paspoort is dus goed mogelijk maar wel bizar.
 
Ik denk dat deze zoekgeraakte mensen gewoon nog leven en zijn omgetoverd tot genetisch gemanipuleerde supersoldaten, waarmee de VS het Midden Oosten gaat veroveren!
 
Vraag ik me af wanneer deze freak-show is afgelopen met die rekensommetjes en die shit.:rolleyes:
 
Back
Naar boven