AndroidHealthClinic

11-Test to M-DROL (Bridge- Cycle-Bridge) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shugga

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2008
Berichten
999
Waardering
10
Lengte
1m97
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Nou, kogel door de kerk, hier is die dan....

11-Test to M-DROL (Bridge-Cycle-Bridge)

Schema:

Week 1: 11-Test 200mg
Week 2: 11-Test 200mg
Week 3: M-DROL 10mg
Week 4: M-DROL 20mg
Week 5: M-DROL 20mg
Week 6: PCT
Week 7: PCT
Week 8: PCT + 11-Test 200mg
Week 9: PCT + 11-Test 200mg

PCT: I3C, Trans-Reversatol, Quercitin, Icariin, Coleus Forskohlii, Piperine

AUB Geen gezeur over SERMS, dat hebben we al in een ander topic gedaan, ik heb Nolva achter de hand.

Ik begin morgen met 11-Test, op mn verjaardag :D

Stack Target: Met lage cortisol-levels mijn MDROL cycle in, schoon bulken (hoop op 6-8 kilo) en in 3rde week van PCT weer Cortisol verlagen, om nog wat BF kwijt te raken
 
Laatst bewerkt:
succes en happy birthday ;)
 
Linkje ofzo naar deze middelen vraag me namelijk af wat het zijn ?
Succes met deze stack
 
succes en happy birthday ;)

Gracias :)

Linkje ofzo naar deze middelen vraag me namelijk af wat het zijn ?
Succes met deze stack

M-DROL is een Superdrol kloon (designer steroid). technische benaming: 2a, 17a di methyl etiocholan 3-one, 17b-ol

http://www.nutraplanet.com/product/competitive-edge-labs/m-drol-90-capsules.html

11-Test is een 11-Oxo kloon. (adrenosterone)
http://www.ergogenics.org/11oxo.html

Overigens neem ik ON EN OFF cycle ook cycle-support (milk-thisle, Acetyl-Cysteine, Hawthorn Berry, Saw Palmetto, Cellery Seed, Grape Seed, Vit. B-6, Policosanol, Zinc)
 
Hehehe succes ik ben benieud wat voor gains het gaat geven
 
Succes, maar dit lijkt me allemaal wel heel veel gekost te hebben :p
 
Succes, maar dit lijkt me allemaal wel heel veel gekost te hebben :p


Complete Cycle (inc. taurine, PCT, Cycle Support, 11-Test EN MDROL): E 124,- :D valt dus best mee.
 
benieuwd naar je vooruitgang , mdrol word zowiezo knallen

wat is je uiteindelijke doel en wat zijn je stats nu?
ga je voedingsschema nog aanpassen aan je cycle?
en je PCT is het toch die van CEL geworden?
verwacht je niet dat de cycle support invloed heeft of de werkzame stoffen van je mdrol

suc6
 
benieuwd naar je vooruitgang , mdrol word zowiezo knallen

wat is je uiteindelijke doel en wat zijn je stats nu?
ga je voedingsschema nog aanpassen aan je cycle?
en je PCT is het toch die van CEL geworden?
verwacht je niet dat de cycle support invloed heeft of de werkzame stoffen van je mdrol

suc6

MDROL word zeker knallen.
Stats zijn alsvolgt; 194cm, 103 kilo, BF ongeveer 18-20% (hoog ja, maar ga na de kuur cutten.)

Krachtstats komen nog. BP zit ik nu op zo'n 10x85, wat laag is, maar machine bicep curls zit ik weer op 15x30(single hand), dus dan snap je waar mn kracht zit. :)

Mijn voedingsschema blijft hetzelfe kwa vet en carbs, ga wel sterk omhoog in mijn eiwit (van 2 gram p/k naar 3gram p/k)

Ben idd voor die van CEL gegaan, hoor alleen maar goede dingen hierover, zelfs van gebruikers die echt dikkere kuren doen dan ik.

Ik verwacht dat Cycle Support idd de MDROL licht onderdrukt, daarom gebruik ik ON een halve dosering p/dag, en in PCT een hele dosering.

Hieronder even fototjes, toch weer leuk :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

 
Succes & Concrats
 
Niet na de kuur cutten gaan minstens een paar maand de massa hard laten worden anders ben je het zo weer kwijt
 
Niet na de kuur cutten gaan minstens een paar maand de massa hard laten worden anders ben je het zo weer kwijt

En bedankt voor de tip :)
 
Ik zou geen Coleus Forskohlii gebruiken zonder AI erbij.

Cycle zelf ziet er wel beter uit dat je vorige wilde plannen. ;)
 
Joepie, iedereen aan de PH/DS:D
Ik volg, veel succes...
 
Joepie, iedereen aan de PH/DS:D
Ik volg, veel succes...

IDD, PH's RULE!!! :D

Ik zou geen Coleus Forskohlii gebruiken zonder AI erbij.

Cycle zelf ziet er wel beter uit dat je vorige wilde plannen. ;)

CF zit er nu eenmaal in, dosering is minimaal hoor. bedankt, ik denk ook dat deze cycle wat safer en beter doordacht is, credit gaat ook naar Tom van Extreme Supplements UK, die heeft deze cycle ontwikkeld met mij.

DAG 1:

Ja, eerste dosering genomen vanmorgen van de 11-Test.
Call me crazy, maar ik was vandaag opgewekt, gemotiveerd en ready for action, kan heel goed placebo zijn hoor, maar ya never know.... op naar dag 2!!
 
Alright, ff een update.

DAG 3:

Ik raak bf kwijt, EN SNEL.
De weegschaal zegt een kilo in 2 dagen, maar op het oog is het meer. Dit waarschijnlijk omdat het meeste wat weg is van mijn buik af is, en dat is toch het probleemgebied bij mij.

Mijn dieet is onverandert, ik heb afgelopen 3 dagen NIET getraint (kleine blessure) en toch dit verlies. Kan niet anders dan de 11-Test zijn. Ik heb overdag wat meer energie, so far, so good, ben best onder de indruk van het resultaat tot nu toe, en ik moet nog beginnen met MDROL. Als dit zo door gaat ga ik met een 6-pack de MDROL weken in, zou fijn zijn!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven