MuscleMeat

11-Test to M-DROL (Bridge- Cycle-Bridge)

Bezoekers in dit topic

DAG 7:

OK, ik ben op de 11-test zo'n 3 kilo kwijtgeraakt, op de plek waar ik het weg wilde hebben, namelijk mijn buik. Omdat het zo hard is gegaan heb ik besloten vandaag de MDROL cycle te starten, IPV volgende week. Ook heb ik besloten om 20/20/20 te gaan, omdat ik inmiddels Nolva beschikbaar heb, en het dus makkelijk kan.

Vanmorgen (8:00) heb ik mijn eerste dosis genomen (20mg). Met EFA caps en Lijnzaadolie, voor een betere opname. Daarna de nodige dingen gedaan, boodschappen, huishouden e.d. en om 13:00 naar de sportschool. Dit keer geen NO-XPLODE van te voren, wat opzich wel vreemd was, je hecht toch waarde aan dat soort 'rituelen'.

Vandaag biceps en traps. Ik verwachtte niks te merken van de MDROL, het is pas de eerste dag....Nou, dat heb ik geweten, de eerste setjes gingen moeilijk, minder energie dan normaal (gebrek aan NOxplode denk ik), dus ik al balen.

Na het 3rde setje machine curls barstte de bom, ik voelde letterlijk het bloed mijn biceps inschieten, en niet zo'n beetje, maar ECHT hard. Ik kreeg in 2 setjes een pomp die ik nog NOOIT heb gehad, KEIharde biceps, aders op plekken waar ik ze nog nooit eerder had gezien, en dat bij zo'n 18-20% BF, ik moet meestal zoeken naar aders, nu waren ze all-over the place.

Ik knalde de ene na de andere set eruit, en hoewel ik geen PR op gewicht heb gezet gingen mijn machine curl setjes van 10X35 (single arm) naar 18x35 (single arm). En met gemak, zonder dat het meer moeite kostte dan normaal.

Ik ben nu thuis, en hoewel het een paar uur later is zijn mijn armen en traps nog steeds opgezet, hard en voelen ze warm, alsof er van alles gebeurt onder die huid.

Ik merkte toen ik opstond bij de curl-machine dat ik zwaar ademde en zweette als een gek. Zodra ik langs de spiegel liep zag ik dat ik een aggresieve blik had, en hele kleine pupillen, zonder dat ik het doorhad.

Ik heb nog NOOIT zo lekker aggresief getraint, voelde alsof ik de hele wereld aankan, en dat op DAG 1.

Ik hou jullie op de hoogte, als dit zo doorgaat koop ik nog 5 potjes MDROL, het lijkt erop dat dit product echt de resultaten kan waarmaken van het oude Superdrol.
 
DAG 7:

OK, ik ben op de 11-test zo'n 3 kilo kwijtgeraakt, op de plek waar ik het weg wilde hebben, namelijk mijn buik.
Heb je hiervoor iets speciaals gedaan, minder calorieën of cardio ofzo? 3kg op een week is wel heel goed:D...

p.s.: gemethyleerde PH's kan je best op een lege maag nemen, het zijn de niet-gemethyleerde (bold enzo) die je best met vetten kunt innemen...
 
Heb je hiervoor iets speciaals gedaan, minder calorieën of cardio ofzo? 3kg op een week is wel heel goed:D...

p.s.: gemethyleerde PH's kan je best op een lege maag nemen, het zijn de niet-gemethyleerde (bold enzo) die je best met vetten kunt innemen...


Niks speciaals, zelfde voedsel als normaal, ik hoor dat de een gevoeliger is voor anderesterone dan de ander, count me lucky i guess :)

Ik neem de MDROL op een lege maag, 10 minuten erna de EFA's, dat was een tip van iemand op anabolicminds. Maar zal het is proberen op een lege maag morgen.

Ston echt versteld van het effect, zelfs op de eerste dag. echt zeer powerful goedje, dat MDROL.

EDIT: armen zijn nog steeds hard trouwens, heb ik nog nooit meegemaakt na een paar uur.
 
Niks speciaals, zelfde voedsel als normaal, ik hoor dat de een gevoeliger is voor anderesterone dan de ander, count me lucky i guess :)

Ik neem de MDROL op een lege maag, 10 minuten erna de EFA's, dat was een tip van iemand op anabolicminds. Maar zal het is proberen op een lege maag morgen.

Ston echt versteld van het effect, zelfs op de eerste dag. echt zeer powerful goedje, dat MDROL.

EDIT: armen zijn nog steeds hard trouwens, heb ik nog nooit meegemaakt na een paar uur.
Ja dat heb ik nog nooit meegemaakt, armen die nog uren hard blijven, zelfs niet on-cycle... Lees altijd van die verhalen, "wow op dit spul blijft de pomp uren!!", bij mij is de pomp gegarandeerd weg na een half uur:(

Maar is idd wel leuk dat je het nu al voelt, meestal moet je toch minstens een week wachten...:)

Ben benieuwd hoeveel massa je hiermee gaat gainen, gaf m-drol niet wat meer kracht en iets minder massa in vergelijking met p-plex?
 
Ja dat heb ik nog nooit meegemaakt, armen die nog uren hard blijven, zelfs niet on-cycle... Lees altijd van die verhalen, "wow op dit spul blijft de pomp uren!!", bij mij is de pomp gegarandeerd weg na een half uur:(

Maar is idd wel leuk dat je het nu al voelt, meestal moet je toch minstens een week wachten...:)

Ben benieuwd hoeveel massa je hiermee gaat gainen, gaf m-drol niet wat meer kracht en iets minder massa in vergelijking met p-plex?

Mijn armen zijn ook niet meer zo opgezet als vanmiddag, maar de spier zelf is echt keihard.

MDROL geeft vergelijkbare gains als P-Plex, maar zonder water-retentie, bloating e.d.

Ik ben ook erg benieuwd. Ik heb hoge verwavhtingen afgaande op deze eerste dag. Morgen weer trainen en updaten. Ook lekker voordelig zo'n potje, kan je gewoon 2x mee kuren op 20/20/20.
 
MDROL geeft vergelijkbare gains als P-Plex, maar zonder water-retentie, bloating e.d.

Ik ben ook erg benieuwd. Ik heb hoge verwavhtingen afgaande op deze eerste dag. Morgen weer trainen en updaten. Ook lekker voordelig zo'n potje, kan je gewoon 2x mee kuren op 20/20/20.
idd, de goedkoopste en ook nog eens een van de beste PH's, kan je natuurlijk niet laten liggen he;)

Mss dat ik in de zomer ook maar eens een potje aanschaf:p... Ben eigenlijk aant twijfelen tussen p-plex of m-drol deze zomer... Gelukkig zijn er op dit moment een p-plex en een m-drol log aan de gang hier...:)
 
idd, de goedkoopste en ook nog eens een van de beste PH's, kan je natuurlijk niet laten liggen he;)

Mss dat ik in de zomer ook maar eens een potje aanschaf:p... Ben eigenlijk aant twijfelen tussen p-plex of m-drol deze zomer... Gelukkig zijn er op dit moment een p-plex en een m-drol log aan de gang hier...:)


:D true, voornaamste reden dat ik MDROL heb gekozen is omdat ik niet zit te wachten op extra vocht, mn bf is als hoog, wil liever nog wat kwijtraken dan extra erbij bloaten. Ook speelde mee dat in de tijd van Superdrol al naar buiten kwam hoe dicht deze compound bij AAS is de buurt komt qua resultaten, helaas ook met de nodige risico's, maar die zijn te vermijden.
 
MDROL?is dat die leversloper niet zoals superdrol?
ben je nog beter af met echte roids
http://www.ergogenics.org/anabolica120.html
staat er een stuk of 5 op ergo van


Ja, gek he, dat je lever beschadigd als je 4 weken cycled op waarschijnlijk 50mg (zoals de meeste deden met Sdrol)

MDROL is minder levertoxisch als Supderdrol, en ik cycle 3 weken op 30mg, met alle leverondersteuning zowel Preloaded als ONcycle EN PCT, i'll be fine.
 
Niet na de kuur cutten gaan minstens een paar maand de massa hard laten worden anders ben je het zo weer kwijt

Hard laten worden ? hoe doe jij dat ?
 
Hard laten worden ? hoe doe jij dat ?


Gewoon, blijven voeden die spier, lekker uit laten harden, Jay Cutler noemt het 'Maturing'. Zeker op jonge leeftijd moet je je massa eerst goed verzorgen voordat je vet eraf gaat halen.
 
Ja, gek he, dat je lever beschadigd als je 4 weken cycled op waarschijnlijk 50mg (zoals de meeste deden met Sdrol)

MDROL is minder levertoxisch als Supderdrol, en ik cycle 3 weken op 30mg, met alle leverondersteuning zowel Preloaded als ONcycle EN PCT, i'll be fine.
"Man, 21. Gebruikte Superdrol gedurende een maand, dronk daarbij geregeld veel alcohol."
:roflol:
 
"Man, 21. Gebruikte Superdrol gedurende een maand, dronk daarbij geregeld veel alcohol."
:roflol:


IDD, Ergogenics my ass, kom eerst maar met doseringen, wel/niet gebruik van cycle support, nakuur etc. etc. voordat dit 'onderzoek' ook maar IETS van wetenschappelijke credibiliteit mag behuizen.
 
"Man, 21. Gebruikte Superdrol gedurende een maand, dronk daarbij geregeld veel alcohol."
:roflol:

Jah en wat wil jij daar mee zeggen ?
Een lever voel je verder niet als er wat mee aan de hand is.
Durf al wel te wedden dat er levercirrose zichtbaar is op een scan (lichterlijk)
 
Jah en wat wil jij daar mee zeggen ?
Een lever voel je verder niet als er wat mee aan de hand is.
Durf al wel te wedden dat er levercirrose zichtbaar is op een scan (lichterlijk)

Wat een bullcrap sla je weer uit.
Die lever kan best beschadigd zijn idd, maar om nou weer levercirrose te noemen, slaat weer nergens op.

Je bent wel een mietje trouwen luppie, stoere praat op je hyves, maar me dan blokken uit je logg.
 
Wat een bullcrap sla je weer uit.
Die lever kan best beschadigd zijn idd, maar om nou weer levercirrose te noemen, slaat weer nergens op.

Je bent wel een mietje trouwen luppie, stoere praat op je hyves, maar me dan blokken uit je logg.

Jah maar jij vraagt er telkens om stomme sukkel, Je maakt mij zwart en
dan is het logies dat ik daarop in ga. Als het jou niet wil lukken om massa te pakken hoef je dat nog
niet op mij af te reageren en als mijn texten hier op dbb jou niet aan staan ook niet.
Baf een eind weg je bereikt er imo niet s mee Stephan bos
 
Heren, houden we het netjes? Zou graag mijn log schoon willen houden van persoonlijke vetes.

UPDATE:

Vanmorgen wakker geworden met harde biceps, weet niet hoe of wat, maar als dit zo blijft ben ik een happy camper, echt heel relaxt wakker worden.

Zometeen trainen, vanavond weer een update.
 
Happy camper ? hehe zo heet ik altijd bij shoters als cod2 en cod4.
Ben benieuwd wat het gaat brengen!!
 
. Ook speelde mee dat in de tijd van Superdrol al naar buiten kwam hoe dicht deze compound bij AAS is de buurt komt qua resultaten, helaas ook met de nodige risico's, maar die zijn te vermijden.

is ook aas:)
 

True, maar het is legaal, en een STUK goedkoper. Dat maakt het de moeite waard wat mij betreft. En dat plaatst het in een aparte catagorie.
 
Back
Naar boven