Fitness Seller

11 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ziet er netjes uit man. 7% ofzo?
maar zeker een mooie basis om flink te bulken...
 
netjes en nu vreten en trainen.. alleen eeh leef jij in een omgekeerde wereld of wat? (de fotos)
 
Goede basis, maar je hebt nog een lange weg te gaan. Met twee keer trainen in de week zal het wel wat lastiger te zijn om flink wat massa bij de krijgen.
 
Je zit in de beginnings fase.

Ik geef je paar tips:

- koop een weight gainer shake en neem die in VÓÓR je gaat fitnesse.

- Uiteraard moet je tijdens het trainen onthouden: No Pain No Gain. Dus pak zwaarder dan je denkt te kunnen! Onderschat je eigen niet.
Maar let op, je moet niet te hoog pakken dat je niet meer pompt. Je moet minimaal 8x door kunnen pompen bijv. met bankdrukken. En niet dat je met moeite 4x doet. En voer het goed uit!

- Na het trainen, neem je Eiwitten. Je hebt Proteinen shake voor. Je lichaam vraagt pas om Eiwitten na 1 of 2 uurtjes je training. De meeste mensen vergissen zich daarin.

- Ook een schema is wel vereist.
Bijv. Maandag: Borst&triceps, Dinsdag: Biceps&Rug, Woensdag: Buik&Borst, Donderdag: Benen,Schouder, Vrijdag: Buik,Triceps.

Veel succes en sterkte!
Ik zelf ben 17, en heb het op deze manier gedaan.
Ben nog geen jaar bezig met BB.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
Mijn arm omtrek is nu 40cm. Als je picture wilt daarvan, PM me maar. En voor vragen ook.
 
BBX: 1 a 2 uur na je training? D8 het niet, beste zo snel mogelijk, had er een onderzoek/artikel over gelezen.. kan em alleen ff zo snel niet vinden.

Goede basis, nu verder gaan en je komt er wel!
 
Mooie rug.. mooie zandlopervorm.
Ook lekker droog.
Maar de beentjes.. de beentjes? Hoe zit het daarmee

Let niet te veel op BB-X, die is nog maar net bezig ;)

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden....

Espi
 
ziet er goed uit als basis! nog droog en al de nodige massa, met een goede bulk zal je zeker veel winst boeken!

suc6
 
vet is denk ik zo rond 10 % ...

Ehm goede massa ga zo door en je kan een mooie basis opbouwen
 
Nu flink eten en beuken op die gewichten
 
Dank je BBX

leer er zeker wel van..., ik neem altijd raad aan van mensen die vorderingen hebben gemaakt dus :)

ik zat erover te twijfelen om weight gainer te nemen..

maar waarom net voor de training?
 
Peer zei:
Dank je BBX

leer er zeker wel van..., ik neem altijd raad aan van mensen die vorderingen hebben gemaakt dus :)

ik zat erover te twijfelen om weight gainer te nemen..

maar waarom net voor de training?

levertje xtra energie om xtra hard te trainen duz meer massa (als je t goed doet)

sjonnie met de kortea8ernaam haalt ook goeie resultaten .. hij springt vaak een een hoge berg zo word ie breed.. moet je ook is proberen
 
Bedankt voor de tip man...

ga ik morgen ook eens proberen...
maar wat zijn jou ervaringen met dit fenomeen?
doet het geen pijn?
 
vet =10% denk ik maar daar moet je nu nog niet naar kijken,je merkt vanzelf wel wanneer het tijd is om te cutten nu moet je massa bouwen en dat word bulken
veel succes :thumbs:
 
Veel succes ermee!
 
Welkom peer! :wave:


BodybuilderX zei:
- koop een weight gainer shake en neem die in VÓÓR je gaat fitnesse.

- Uiteraard moet je tijdens het trainen onthouden: No Pain No Gain. Dus pak zwaarder dan je denkt te kunnen! Onderschat je eigen niet.
Maar let op, je moet niet te hoog pakken dat je niet meer pompt. Je moet minimaal 8x door kunnen pompen bijv. met bankdrukken. En niet dat je met moeite 4x doet. En voer het goed uit!

- Na het trainen, neem je Eiwitten. Je hebt Proteinen shake voor. Je lichaam vraagt pas om Eiwitten na 1 of 2 uurtjes je training. De meeste mensen vergissen zich daarin.

- Ook een schema is wel vereist.
Bijv. Maandag: Borst&triceps, Dinsdag: Biceps&Rug, Woensdag: Buik&Borst, Donderdag: Benen,Schouder, Vrijdag: Buik,Triceps.

Uhhhh....? Waarom moet je een weight gainer per see voor je training nemen?

Hoezo vraagt je lichaam pas 1 a 2 uur na je training om eiwitten?

Waarom train je borst en triceps 2 maal per week en de rest 1 maal?
 
Rob G zei:
Welkom peer! :wave:




Uhhhh....? Waarom moet je een weight gainer per see voor je training nemen?

Hoezo vraagt je lichaam pas 1 a 2 uur na je training om eiwitten?

Waarom train je borst en triceps 2 maal per week en de rest 1 maal?


zoals espi al zei :D :D
 
Ik train zeker wel mijn borst...

alleen loopt hij een beetje achter.. nou ja mijn bovenborst loopt een heel eind achter, mijn onderborst is wel op schema.
 
Back
Naar boven