AndroidHealthClinic

115kg strict curl

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.343
Waardering
65.480
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Ik heb horen waaien dat er hier leden zijn die het wereldrecord strict curlen kunnen evenaren, nou kom maar op met die filmpjes.
De winaar krijgt een elite account en omdat ik goedgezind ben wil ik er ook een pot whey naar keuze (wel van XXL) bijdoen.

Het achterwerk en de rug dienen te leunen tegen een wand en ten alle tijde contact blijven houden.

Succes!

:popcorn:

 
Strict Bullshit, maar wel lachen...
 
In afwachting op blessures!
 
Dit is natuurlijk onzin, want onvoorbereid gaat haast niemand straffeloos extreem zwaar 1RM strikt curlen, laat staan zwaarder dan 100kg. Daar is net als met squatten boven 250kg een lange voorbereiding voor nodig. Bovendien mag het prijzengeld best wel overeenkomstig het risico zijn.
 
Dit is natuurlijk onzin, want onvoorbereid gaat haast niemand straffeloos extreem zwaar 1RM strikt curlen, laat staan zwaarder dan 100kg. Daar is net als met squatten boven 250kg een lange voorbereiding voor nodig. Bovendien mag het prijzengeld best wel overeenkomstig het risico zijn.
Je andere persoonlijkheid riep dat 114kg licht was.
 
Je andere persoonlijkheid riep dat 114kg licht was.
Een paar jaar geleden toen ik setjes met 80kg deed was voor mij meer dan 100 mogelijk. Maar dat was het resultaat van jarenlang trainen, en ook nog eens gericht op sets van 6-12 reps.

Ondertussen bestaat de uitdaging al jaren en HEBBEN mensen specifiek getraind.

114kg strikt curlen is licht in vergelijking met 400kg squatten, iemand als Martins zal ook wel tegen de 150kg kunnen als hij zich erop gaat toeleggen. BW curlen moet mogelijk zijn voor een zeer sterke en zeker voor een topkrachtsporter.
 
Laatst bewerkt:
wel een leuke challange opzich gewoon zonder het Wereldrecord te evenaren. gewoon wie de zwaarste curl van het forum kan doen? is toch een periode geweest dat we challanches hadden? heb wel eens met een dip challange mee gedaan dacht ik.
 
wel een leuke challange opzich gewoon zonder het Wereldrecord te evenaren. gewoon wie de zwaarste curl van het forum kan doen? is toch een periode geweest dat we challanches hadden? heb wel eens met een dip challange mee gedaan dacht ik.
Ik skip dan, bicep curl 1 pr is solliciteren naar een blessure 🤪
 
wel een leuke challange opzich gewoon zonder het Wereldrecord te evenaren. gewoon wie de zwaarste curl van het forum kan doen? is toch een periode geweest dat we challanches hadden? heb wel eens met een dip challange mee gedaan dacht ik.
Het gaat zoals ak stelt, wel om een 1RM. Hoeveel denk jij te kunnen? Zelf kan ik misschien 80kg atm.
 
Strict is het niet, maar wel veel 114kg curl
 
Inbe4 fake weights
weegschaal ernaast gewichten op de weegschaal plus de bar op weegschaal dan camera zo neerzetten dat alle contactpunten te zien zijn tegen de muur en klaar ;) (en alles blijven filmen zonder onderbreking)
 
Ik skip dan, bicep curl 1 pr is solliciteren naar een blessure 🤪
gewoon goed opwarmen ;) zo snel scheur je iets niet hoor... haha
 
  • Haha
Waarderingen: ak
Denk dat ik 50/60kg haal strikt voor 1 rep. Maar 50/50 kans op ellende.

En nee ik ga het niet bewijzen. 🙋‍♂️
 
Back
Naar boven