[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
louis zei:Ja gelijk hebben jullie wel, maar echt mooi groot en droog zul je niet worden!
als ik daar op in mag gaan;Lauw zei:yep, goeie discussie!![]()
Persoonlijk heb ik heel veel respect voor mensen die het geduld kunnen opbrengen om naturel een goede fysiek op te bouwen. Verder heb ik niks tegen a.s. gebruikers, zolang de gebruiker in kwestie wel weet waar hij of zij mee bezig is.
Wat mij mateloos stoort zijn mensen die a.s. gebruiken als een excuus voor hun luiheid.
Dani zei:als ik daar op in mag gaan;
Wat *mij* mateloos stoort is als ik niet-gebruikers over gebruikers hoor zeggen 'Tja, zo kan ik ook groot worden', en voor het gemak even vergeten dat mensen die echt serieus bezig zijn met hun sport zich helemaal kapot werken om het fysiek te krijgen dat ze willen en bereid zijn daar heel ver voor te gaan.
Tegen een ieder die denk het 'zo ook te kunnen';
NEE DAT KUN JE NIET!![]()
(dat wilde ik al een poosje kwijt, lucht best op)
YEAH! Zo denk ik er ook over!andrew zei:Bodybuilding is een way of life hoe je het ook bekijkt!!
Als je echt de moeite neemt om net als de meeste op dit forum om je iedere keer dat je in de gym bent tot het uiterste te gaan, helse pijnen te doorstaan om nog net die laatste herhaling met dat ene zware gewicht eruit te persen.
Als je de moeite neemt om 6 keer per dag te eten, niet altijd even leuk en even lekker.
Als je de moeite neemt om iedere keer te koken voor de hele dag omdat je per se op bepaalde tijden móét eten.
Als je toch al met al bereid bent om een hoop geld in de sport te steken (zoals ik, ik zit nog op school dus slokt zo'n beetje hele budget op).
Als je bereid bent om niet te drinke als je al uitgaat. En als je dan uitgaat opstaat en dan nog dat ontbijt naar binnen werkt.
Als je (zoals ik moet) door weer en wind op je fietsje springt en 7 km fietst om toch naar de sportschool te gaan.
Als je de moeite neemt om uren achter internet te zitte om misschien net dat kleine beetje, voor jou nuttige, informatie op te doen.
Als je (zoals ik) de hele dag eigenlijk aan niks anders kan denken.
Dan kun je gewoon niet onder de feiten uit dat het gewoon echt een levenswijze is.
Nou wil ik hiermee niet zeggen dat als je niet aan een van de criteria voldoet je geen echt bodybuilder bent, maar mij maak je niet wijs dat je een echte bodybuilder bent als je een beetje lukraak traint en de rest maar voor lief neemt.