XXL Nutrition

12-jarig Gronings meisje bevalt tijdens schoolexcursie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Killy

Colossal Veteran
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
2 okt 2010
Berichten
16.500
Waardering
1.015
Een 12-jarig meisje uit Groningen is vorige week tijdens een schoolexcursie bevallen van een gezonde dochter. Het kind wist niet dat ze zwanger was.

Kramp
De scholiere was met haar klasgenoten van de basisschool een dagje op excursie, toen ze last kreeg van hevige kramp in haar buik.
Medewerkers van de gealarmeerde ambulance hebben de baby ter wereld geholpen.
Het is niet bekend hoe lang het meisje al zwanger was. Het was voor het kind, haar ouders en de omgeving van het meisje een grote verrassing dat ze zwanger bleek te zijn, aldus de zegsman.
Hulpinstanties
Moeder en dochter liggen nog in het ziekenhuis en maken het goed. Er zijn inmiddels meerdere hulpinstanties, waaronder Jeugdzorg, ingeschakeld om de tienermoeder bij te staan. Ook is er een voogd aangesteld die primair verantwoordelijk is voor de zorg voor de baby.

skinnie?
 
Lol bizar dit weer. Vraag me af hoe die moeder van de 12 jarige zich voelde toen de school belde.
 
kleine baby dan
 
onbevlekt ontvangen, het bestaat nog ! :D
 
Nice 12 jaar. WTF! :D
Wie wilt er nu op iemand kruipen waar nog niks groeit? :s
 
gelukkig was de uitstap niet naar een pretpark en zaten ze niet juist op de achtbaan
 
Idd hoe kan je dat nou niet weten, lijkt me een excuus omdat ze het gewoon geheim heeft gehouden. ****ed up kind.
 
Als dat kind een beetje ouder wordt heeft het wel een jonge MILF als moeder, sick
 
dus dan heeft ze rond haar 11e al gedoet

high five
 
Idd hoe kan je dat nou niet weten, lijkt me een excuus omdat ze het gewoon geheim heeft gehouden. ****ed up kind.

misschien was ze al 120kg bij 160cm dan merk je dat niet zo snel.
 
dus dan heeft ze rond haar 11e al gedoet

high five

+ 1

Als het zo'n slet is dan wil ik haar naam wel eens weten voor haar binnen 10 jaar eens te ontmoeten.
 
Ik zie het al voor me... Iris met een dochter van 8... Nee dank je.

Of dan is je dochter 16 en dan ben jij 28 en dan kan je samen stappen...
Op je 28e kan je dan zelfs al oma worden als je dochter zo word zoals jij. De jongste oma van Nederland is 30 zelfs jonger dan mijn moeder was toen ze haar eerste kind kreeg (33).

D'r zat trouwens een meisje bij mij op school en die kreeg om haar 14e of 15e een zoontje. Ze hield het voor iedereen geheim en ze heeft voor de bevalling zichzelf 2 dagen opgesloten in de badkamer en haar zoontje toen verstopt in de prullenbak. Haar moeder kwam er achter dat de -inmiddels overleden- baby in de prullenbak zat. Ze heeft uiteindelijk de begrafenis van haar zoontje, die ze Jaimy (bah!) noemde bijgewoond en hem zelfs een muts opgedaan. De laatste weken voor haar zwangerschap droeg ze alleen nog maar een hele grote trui. Haar moeder had niks gemerkt... Ze hoorde haar wel zeggen dat ze groter beha's nodig had.
Ze heeft geen gevangenisstraf gekregen als ik het goed heb, een paar maanden later kwam ik die muts tegen tijdens het stappen... Ben benieuwd waar ze over 10 jaar mee bezig is.

EDIT:
D'r uitgebreide weblog
http://chantalkeune.blogspot.com/
 
Laatst bewerkt:
makes sense
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven