XXL Nutrition

12 maanden progressie foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Motivation0541

Cool Novice
Lid geworden
26 mrt 2014
Berichten
38
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
68kg
Vetpercentage
10%
Hier is er een foto van mijn progressie van 12 maanden.

progression_12_months.jpg


Stats momenteel:

leeftijd: 17 jaar
gewicht: was 72kg nu 67kg i.v.m. ramadan...
lengte: 174cm
vetpercentage: ongeveer 10%
 
Nicely done, krachtstats/pics van je benen?
 
Mooie progressie en train je ook benen?
 
Netjes. Die nipples staan in ieder geval meer in verhouding nadat je er wat massa op hebt geplakt. :D
 
Lid sinds maart 2014, progressie van 12 maanden.
Sounds legit:D
 
Goed kuurtje:D
 
Haha grotendeels van de leden hier zijn echt rare mensen die altijd maar denken dat men een kuurtje heeft gedaan, ten eerste alsnje fitness doet is het niet zo dat je automatisch hier op de forums aangemeld wprdt, en ten tweede ik ben ondertussen 1,5 maand naar turkije geweest, 2 weken frankrijk en valer een weekje weggeweest. Ach snap noet waarom ik dit aan jullie debielen vertel, mensen die haat reacties geven, zijn degenen die beseffen dat ik meeer heb bereikt in een korte tijd dan jullie in zoveel tijd. Fijne dag nog verder ;)
 
Goede progressie man. Laat je niet van de wijs brengen door anderen. Dit is echt prima natty te behalen.
 
Goede progressie man. Laat je niet van de wijs brengen door anderen. Dit is echt prima natty te behalen.

Het is toch niet omdat het natty te behalen is dat er daarom niet voor gekuurd word? Nogal een loze zin dit. Verder goede progressie man blijf zo doordoen!
 
Haha grotendeels van de leden hier zijn echt rare mensen die altijd maar denken dat men een kuurtje heeft gedaan, ten eerste alsnje fitness doet is het niet zo dat je automatisch hier op de forums aangemeld wprdt, en ten tweede ik ben ondertussen 1,5 maand naar turkije geweest, 2 weken frankrijk en valer een weekje weggeweest. Ach snap noet waarom ik dit aan jullie debielen vertel, mensen die haat reacties geven, zijn degenen die beseffen dat ik meeer heb bereikt in een korte tijd dan jullie in zoveel tijd. Fijne dag nog verder ;)

Vandaar dat ik je naam vaak zie in de aas sectie :D Maar goede progressie kerel!
 
Ach, met of zonder roids. Goede progressie.

Dat stigma ga je toch niet vanaf komen. Hoe hard je ook roept dat het 't toch echt niet zo is :P
 
Als je toch zelf weet dat je natty bent en mensen je betichten van AAS gebruik is dat toch juist een compliment. En als je een fake natty bent ben je gewoon een intriest persoon.
 
Wel een tering goed beachboy fysiek voor een 17 jarige.
Chicks will be mirin.
 
Wel een tering goed beachboy fysiek voor een 17 jarige.
Chicks will be mirin.

Niet alleen chicks hoor, ik zit hier ook met een kloppende erectie. Maar dat komt denk ik meer door die snuff-film die op de achtergrond draait.
 
Dat je roids gebruikt moet je zelf weten. Goede fysiek verder
 
Wat zijn je krachtstats , erg laag gewicht wel...
 
Netjes man, erg goede progressie!
 
dankjewel voor degene die normaal kunnen reageren
 
Back
Naar boven