Fitness Seller

12 november WABBA Benelux Bruxelles ?

Bezoekers in dit topic

Jeppe

Team XXL-Wabba Jr. Winner
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2005
Berichten
1.901
Waardering
90
Hoi,

Heeft er iemand meer info over deze wedstrijd ?
Kan er namelijk weinig over terugvinden, waar gaat het juist door enzo ?

Zou graag een kijkje gaan nemen ... weet niet of het de moeite is ..

Thanks !
 
na lange tijd zoeken toch iets gevonden!
 
Wedstrijd van de wabba gaat door op 12 november in de "passage 44" in centrum brussel nabij het noord station.
Inschrijvingen kunnen nog tot de dag zelf.
Voor meer info, neem kontakt op met Daniel Moyson.
 
whoohoo ik kom:p
 
Ik was er, cliff heeft de mister fitness weer gewonnen met overduidelijk verschil.
Er waren niet zoveel atleten in zowat elke klasse behalve miss shape(9)
Er liepen wel breeie jongens daar maar goed, ook siggi was er en nog enkele andere bekende atleten.
Maar ik vond het toch een beetje teleurstellend dat er zo weinig fans waren en weinig atleten meededen.
 
Wabba stelt jammergenoeg in Belgie niet veel voor. In Nederland hebben jullie een paar goede atleten maar hier in Belgie zitten zo goed als alle toppers bij de IFBB. Alhoewel de wedstrijd in mijn achtertuin was, ging ik sowieso niet gaan omdat er altijd een magere opkomst is in Belgie voor deze bond.

Wil je in Belgie een wedstrijd van goed niveau zien zou ik het bij de Nationals 1 houden (finale BK IFBB) De rest is echt niet de moeite (gewoon mijn opinie)
 
flex170578 zei:
Wabba stelt jammergenoeg in Belgie niet veel voor. In Nederland hebben jullie een paar goede atleten maar hier in Belgie zitten zo goed als alle toppers bij de IFBB. Alhoewel de wedstrijd in mijn achtertuin was, ging ik sowieso niet gaan omdat er altijd een magere opkomst is in Belgie voor deze bond.

Wil je in Belgie een wedstrijd van goed niveau zien zou ik het bij de Nationals 1 houden (finale BK IFBB) De rest is echt niet de moeite (gewoon mijn opinie)


gelukkig is dat enkel jouw opinie ja.... wacht maar af want van de IFBB weten niet veel mensen hoe de vork aan de steel zit... je moet nog maar enkel kijken naar de sfeer op beide wedstrijden en je weet al genoeg, nog maar gezwegen van de behandeling van de atleten.... ga er niet verder meer over uitwijken want heb geen zin in boze faxen met drijgementen...
 
bulker zei:
gelukkig is dat enkel jouw opinie ja.... wacht maar af want van de IFBB weten niet veel mensen hoe de vork aan de steel zit... je moet nog maar enkel kijken naar de sfeer op beide wedstrijden en je weet al genoeg, nog maar gezwegen van de behandeling van de atleten.... ga er niet verder meer over uitwijken want heb geen zin in boze faxen met drijgementen...
hé bulker is las net dat je pro wilde worden, dat is toch enkel haalbaar via IFBB of vergis ik me nu???
 
neen je vergist je daar niet in maar je kan ook prof worden bij wabba... het heeft wel zo geen hoge status.... trouwens ben enkel bezig op die ifbb- mierennest hier in belgie.... mijn gedacht is altijd...."als je goed bent zullen ze je wel vragen" gelijk waar je bij zit...genoeg hierover
 
Back
Naar boven