Fitness Seller

12

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikke 20

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
5.748
Waardering
2.279
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
.
 
Laatst bewerkt:
Geschiedenis;
Door omstandigheden en andere prioriteiten in het leven, ja er is meer in het leven dan enkel bodybuilding, heb ik bijna 5 jaar niet getraind, laat staan op men eten gelet en dergelijke.
c1f05243e3f1653bea4ca445f8995ff213b6d3eaa6cca09ff81a7cc53827ac83.jpg
 
3 trainingen achter de rug deze week en de pomp tijdens het trainen is bijna niet te harden. Nog niet gewogen maar er is zeker al wat gewicht bij, dat is duidelijk.
 
Succes man! Zelf ook weer begonnen na 2 jarige stop. Voelt goed om weer bezig te zijn..gaat beter als ooit!
 
Bedankt. En ik heb eigenlijk nu al het gevoel dat mijn lichaam als een "spons" reageert op de herstart, kan het moeilijk uitleggen... Maar je ziet gewoon elke dag veranderingen...

Komende week enkel nog de test E zetten op 375mg en dan zien we wel verder.
 
Test E voor komende week zit er al in, kon niet meer wachten :D
 
Good luck! Ik volg :)
 
Training van maandag is afgewerkt. Beetje borst, rug en hamstrings, kuiten. Het is duidelijk te zien dat ik wat vocht meedraag, hopelijk trekt dit de komende weken weg.
Daarnet ook even op de weegschaal gestaan, maar ga morgenvroeg deftig wegen op een nuchtere maag.

Nu pasta eten en bed in.
 
Vanmorgend gewogen en kwam op 74.9 kilo terwijl mijn voedingsschema identiek is gebleven als 2 weken geleden. Gisterenavond woog ik 76.3 kilo en dat was wel even schrikken...
Buiten 1 extra eiwitshake/dag is mijn voeding hetzelfde als drie weken geleden. Voel me wel vermoeid, bloedruk is perfect enkel hartslag is wat hoger dan normaal.

Vandaag rustdag.

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Bij de eerste prik 3 dagen last gehad en nu Dikke PIP van het prikken nu zondag. Vroeger bijna nooit last van gehad zelfs met 5ml in benen. Nu bij 1.5 ml amper kunnen stappen en dik been...
 
Anavar gaat eruit want elke keer ik ze neem doet mijn maag heel ambetant. Laat het effe rusten en probeer het eventueel wat later in de kuur opnieuw.
 
Dik been? Daadwerkelijk opgezet/rood? Of een dik gevoel?
 
Gewoon een dik bovenbeen en licht rood, maar het is nu aan het beteren. Had tijdens het injecteren al een raar gevoel. Misschien te dicht bij een zenuw geinjecteerd of zo.
 
Misschien nog iets langzamer injecteren en warm maken voor injectie. Had het laatst ook in mijn bil....hier heb ik werkelijk nooit last van. Had wat haast en snel erin geduwd maar dit heb ik de dagen erna wel geweten.
 
Ik injecteer langzaam want met 0.45 * 25 gaat dat echt niet snel haha. Moet net lukken dat ik de olie voor de eerste keer voorverwarmd hebt. Maar heb gewoon bad luck vrees ik en ook wat "virgin muscle" na 5 jaar clean te zijn...

Komt wel goed. Vind het enkel spijtig dat de Anavar zo met men maag kloot.
 
Ja dit heb ik met winstrol tabs gehad. Aantal jaren terug heb ik hier nooit last van gehad. Heb nu geen orals, over 3 weken starten met dbol...kijken of dit goed gaat
 
Jep hier hetzelfde. Vroeger winstrol en dbol aan 50 mg en nergens last van... Nu bij 20-30 mg hééél veel last van men maag.

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Ben momenteel aan het twijfelen of ik nog even aankijk met enkel de Test E op 375mg/week en met de tren E nog even te wachten. Gaat momenteel al vrij hard.

Denk dat ik best nog even wacht.
 
Als je twijfelt en t gaat goed zou ik nog even wachten. Ik ben ook rustig aan begonnen en heb steeds opgehoogd of bijgevoegd. Zit nu in 10e week en ben ruim 8 kilo bijgekomen. Nu nog 2 weekjes en dan test nog wat omhoog en dbol erbij. Gaat tot nu toe super...
 
Het gaat momenteel al super bij me dus ik blijf nog even enkel de test E zetten ;)
 
En weer een andere wending in het verhaal. Week 3 wordt : 250 mg test E + 200 mg Primo. Het bekende Cools kuurtje :) Ik probeer het gewoon en als het niet doet wat ik wil dan verhoog ik de primo.
Plan is om dit 6 weken te doen en dan zien we wel weer verder. Had nog 20 ml (100mg/ml) primo liggen en als ik dit ga gebruiken nadat ik reeds Tren heb gebruikt dan gaat dat al zeker tegenvallen...

Dinsdagmorgend terug wegen maar de spiegel zegt dat er al zeker weer wat gewicht bij is. Gisteren Cheatday en vandaag heel de dag lekkere pom, dikke adres... haha

Jep jep komt allemaal in orde :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven