MuscleMeat

12

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker niet, maar hij komt ergens vandaan. En laten we eerlijk zijn, elke kg lichter is er 1 die je mentaal moet verwerken :o
 
Zeker niet, maar hij komt ergens vandaan. En laten we eerlijk zijn, elke kg lichter is er 1 die je mentaal moet verwerken :o
Dat is waar. Ik ken het ook. Heb op mijn best 93 gewogen op 8-9%. Ben drie jaar
Niet gaan trainen (voornamelijk omdat ik in het begin niet kon door werk). Ben ook lange tijd niet kunnen trainen door blessure maar ben dan meer beginnen uitgaan.
Ook gaan samenwonen en kan het gewoon amper opbrengen om te gaan trainen omdat ik soms met het werk dan weer eens drie weken amper kan. Ben dit jaar mss 15 keer geweest en ben ondertussen al teruggevallen naar 77-78 met vp een stuk hoger, schat 14-15. Het werd me overlangs zeer duidelijk toen ik op facebook een ‘herinnering’ kreeg van defqon een jaar of 4 geleden. Dan viel het me op hoe breed ik toen was, alhoewel ik toen dacht dat het mee viel. Nu niet om te zeggen dat 93kg bij 178 zo speciaal is, maar tegenover allemaal vrienden die niet trainen toch wel :D
 
Zeker niet, maar hij komt ergens vandaan. En laten we eerlijk zijn, elke kg lichter is er 1 die je mentaal moet verwerken :o

Ik kan dat wel plaatsen. En de zin is er momenteel niet om er terug vollebak voor te gaan. Focus ligt nu 100% ergens anders.

En het helpt ook wel om Big john zo te zien knallen, zondag is het zijn wedstrijd en daar haal ik ook veel voldoening uit.
 
Dat is waar. Ik ken het ook. Heb op mijn best 93 gewogen op 8-9%. Ben drie jaar
Niet gaan trainen (voornamelijk omdat ik in het begin niet kon door werk). Ben ook lange tijd niet kunnen trainen door blessure maar ben dan meer beginnen uitgaan.
Ook gaan samenwonen en kan het gewoon amper opbrengen om te gaan trainen omdat ik soms met het werk dan weer eens drie weken amper kan. Ben dit jaar mss 15 keer geweest en ben ondertussen al teruggevallen naar 77-78 met vp een stuk hoger, schat 14-15. Het werd me overlangs zeer duidelijk toen ik op facebook een ‘herinnering’ kreeg van defqon een jaar of 4 geleden. Dan viel het me op hoe breed ik toen was, alhoewel ik toen dacht dat het mee viel. Nu niet om te zeggen dat 93kg bij 178 zo speciaal is, maar tegenover allemaal vrienden die niet trainen toch wel :D

Als ik mijn 30-35 jarigen vrienden/kennissen bekijk dan mag ik helemaal niet klagen :p
 
Alles goed hier? Lang geen update meer...
 
Ik leef nog hoor :D

In november 2016 voelde ik me nog heel goed maar vanaf dan voelde ik stilletjes aan dat men testgehalte echt laag begon te gaan. Werd zeer snel vet en shape begon echt wel af te takelen en libido was onbestaande.
Alsof dat nog niet genoeg was heb ik begin Januari een longontsteking gekregen en dat was ook wel effe zwaar. Eind Januari kwam daar dan nog eens de griep bij en was ik helemaal verrot. Ik was helemaal op. Bloedresultaten toonden ook aan dat mijn test weg was en prolatcine hoog. Voelde me als shit en geen energie.
Ik word deze maand 34 jaar dus men testgehalte gaat niet plots naar de 300-400 gaan vanuit het niets als mijn LH en FSH beide op 0.1 staan..
Toen heb ik ook beslist dat ik dan maar aan de trt ga.
In het begin zat ik rond de 80-120mg/week en dan geupt naar 300 mg/week omdat ik terug wat meer in shape wou staan en dat ging heel goed. Men lichaam reageerde als een spons en voor ik het wist woog ik terug 88-89kg maar wel met een vet% dat hoger is dan ik normaal gewoon ben.
Had toen al wat % vet eraf gedieet maar er hing toch wel wat vet aan na al die maanden off gaan. De bedoeling is wel om terug naar die 150-200 mg/week te gaan met hier en daar wat hcg voor de ballekes maar dan moet ik aan echte HG hcg geraken zodat ik 100% zeker de juiste stuff heb. Voor de Testosteron wil ik ook overgaan op HG.

Over 2 maand laat ik nog eens bloed aftappen en dan wil ik al mijn waarden terug in orde hebben.

Toekomst:

Ik blijf aan de trt en ga niet meer gek doen, hier en daar misschien nog is wat anavar of winstrol erbij voor een weekje of 4 om alles net wat harder te zetten en klaar.
Ik kan me momenteel maar moeilijk meer motiveren om een echt voedingsschema te volgen, laat staan een iet wat kuurschema..... Trainen is 2 tot 3x week op een rustig tempo en dat bevalt me wel.
 
Zijn SARMS niet een leuke toevoeging aan je trt dan?
 
Hoe lang ben je nu weer ON geweest? Ben zelf ook jouw leeftijd, ik voel me kiplekker na 14 maanden BC'en (jij was allicht langer on?).
 
Hoe lang ben je nu weer ON geweest? Ben zelf ook jouw leeftijd, ik voel me kiplekker na 14 maanden BC'en (jij was allicht langer on?).
3 jaar ongeveer.
 
Hoe lang ben je nu weer ON geweest? Ben zelf ook jouw leeftijd, ik voel me kiplekker na 14 maanden BC'en (jij was allicht langer on?).
Ik heb me ook verrot gevoeld en na 1,5 jaar pas echt weer hersteld. Nu 2 jaar later hopelijk binnen paar maand weer on :D
 
ikke 20 was laatst gezien: 30 sep 2018
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven