XXL Nutrition

12

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onze reis naar Punta Cana is vastgelegd. Op 19 maart vertrekken we.
Zal er wel voor zorgen dat ik tegen dan weer lekker in shape sta.

Na effe nadenken ga ik zo lang mogelijk van de saus proberen blijven. Dit maakt de rebound alleen maar lekkerder. Zal eerst 6 weken bulk worden, oldscool en dan 4 weken rustiger en dooreten. Daarna alles droog en hard zetten en klaar.

Begin oktober ga ik terug goed beginnen trainen want nu is het een ramp maar is wel goed voor men lichaam. Begin terug veel minder pijntjes te voelen.
 
Last van tendinitis?
 
Slim besluit om nog effe van de saus te blijven ;)

Rebound belooft idd episch te worden dan :P
 
Update.
Nog altijd naturel en bevalt me wel op het moment. Testikels blijven op grootte dus dat is al een goed teken.
Libido is wel helemaal zoek. Kan nog wel presteren als het moet maar de zin om eraan te beginnen is er niet. Eenmaal we bezig zijn is het oke.
Momenteel druk op de zaak dus van trainen is nog altijd geen sprake.
Shape is gekrompen en ondanks ik niet te veel eet en ik wel wat kcals verbrand op een dag ben ik duidelijk wat vetter aan het worden... Low test he.

De rebound gaat leuk worden maar ik ga niet meer boven de 90 kg gaan. Als ik dat gewicht haal op 7% vet dan is het al gek genoeg. Zal ook niet gek meer doen met gear. Gewoon kuurtje en netjes pct erna en weer off voor een tijdje. Heb de voorbije 3 jaar goed geexperimenteerd en het is leuk geweest. Nu terug wat rustiger aan doen. Word er 34 en ben al blij dat ik nu toch redelijk goed aan het herstellen ben na al die tijd on.
 
jezus wat oud!! :P

Opa ikke20
 
Nog steeds naturel hier :D En is er aan te zien :p
Voel me terug vrij oke. Terug veel meer energie en dat is leuk. Niet meer in de gym geweest sinds begin september en dat begin je nu echt wel te merken.

Ik ga geen bloed meer laten trekken want ik voel me echt 150 % beter dan 8 weken geleden. Libido is nog steeds laag maar het is gewoon normaal om op mijn leeftijd niet heel de dag met een semi boner rond te lopen:roflol:. Als ik on ben word ik een echte vuile slet :laugh:

Volgende week ga ik terug starten met trainen (rustig aan) want het heeft ondertussen al lang genoeg geduurd. Gewicht nog steeds rond de 84-85 kilo maar ik zie een vetlaagje die ik al hééél lang niet meer gezien heb.
Ga nog niet direct on gaan. Ik ga het proberen vol te houden en pas in december weer on gaan. Het off zijn bevalt me nu wel. Ik ben er zeker van dat als ik terug 3 weken deftig ga trainen het allemaal weer toonbaarder zal zijn, Nu sta ik strak (zoals mijn vrouwtje dat altijd zegt). Zijn vind deze mini versie leuker :rolleyes:
 
Nog steeds naturel hier :D En is er aan te zien :p
Voel me terug vrij oke. Terug veel meer energie en dat is leuk. Niet meer in de gym geweest sinds begin september en dat begin je nu echt wel te merken.

Ik ga geen bloed meer laten trekken want ik voel me echt 150 % beter dan 8 weken geleden. Libido is nog steeds laag maar het is gewoon normaal om op mijn leeftijd niet heel de dag met een semi boner rond te lopen:roflol:. Als ik on ben word ik een echte vuile slet :laugh:

Volgende week ga ik terug starten met trainen (rustig aan) want het heeft ondertussen al lang genoeg geduurd. Gewicht nog steeds rond de 84-85 kilo maar ik zie een vetlaagje die ik al hééél lang niet meer gezien heb.
Ga nog niet direct on gaan. Ik ga het proberen vol te houden en pas in december weer on gaan. Het off zijn bevalt me nu wel. Ik ben er zeker van dat als ik terug 3 weken deftig ga trainen het allemaal weer toonbaarder zal zijn, Nu sta ik strak (zoals mijn vrouwtje dat altijd zegt). Zijn vind deze mini versie leuker :rolleyes:

Alleen maar goed dat je vrouwtje dit prima vindt. Zijn ook verhalen van vrouwen die zwaar teleurgesteld zijn als die spieren verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dat moet voor die man een gigantisch kut gevoel zijn.
 
Alleen maar goed dat je vrouwtje dit prima vindt. Zijn ook verhalen van vrouwen die zwaar teleurgesteld zijn als die spieren verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dat moet voor die man een gigantisch kut gevoel zijn.
Mijn vrouwtje vind het allebei leuk :) ze is altijd blij als ik off (om diverse redenen :P )ga en dan zegt ze dat ik er goed uit zie. En als ik on ga dan zegt ze ook dat ik er goed uit zie :D
 
Alleen maar goed dat je vrouwtje dit prima vindt. Zijn ook verhalen van vrouwen die zwaar teleurgesteld zijn als die spieren verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dat moet voor die man een gigantisch kut gevoel zijn.

Dat is andersom toch ook zo? Als jouw vriendin er altijd goed uit heeft gezien in maatje 36 met een ass en dikke tieten en vervolgens stopt met sporten en 10kg aankomt :p

Nagenoeg iedereen die iets met onze sport van doen heeft vind het uiterlijk gewoon enorm belangrijk. Staat compleet los van houden van natuurlijk, daarom zullen de meeste mannen en vrouwen zeggen dat ze beiden prima vinden :haha:
 
Libido is nog steeds laag maar het is gewoon normaal om op mijn leeftijd niet heel de dag met een semi boner rond te lopen:roflol:


Ik ben nu bijna 18 weken na mijn laatste test e injectie, en ik heb eigenlijk aan 1 x per week genoeg. Ik zou het 2-3 keer kunnen maar 1x is eigenlijk genoeg. Vermoedelijk ben ik nog niet 100% hersteld (logisch) maar aan de andere kant denk ik dan dat het ergens wel normaal is op onze leeftijd (ik ben ongeveer zo oud als jij) om niet alle dagen met een ongecontroleerde boner te lopen. Bovendien lijkt het me ook wel normaal als je al +-10 jaar een relatie hebt, dat het bij 1-2 keer per week blijft.

Wat denk jij hierover? Komt het 'lage' libido door het herstel of vooral door onze situatie (leeftijd en fase van relatie)?

Tijdens het blasten/cruisen liep ik trouwens ook constant geil, seks op zich was dan ook wat wilder, met meer goesting. Nu is het allemaal ietsje rustiger en moet ik toch wat meer in de sfeer komen, beleving is iets minder.
 
Ik ben nu bijna 18 weken na mijn laatste test e injectie, en ik heb eigenlijk aan 1 x per week genoeg. Ik zou het 2-3 keer kunnen maar 1x is eigenlijk genoeg. Vermoedelijk ben ik nog niet 100% hersteld (logisch) maar aan de andere kant denk ik dan dat het ergens wel normaal is op onze leeftijd (ik ben ongeveer zo oud als jij) om niet alle dagen met een ongecontroleerde boner te lopen. Bovendien lijkt het me ook wel normaal als je al +-10 jaar een relatie hebt, dat het bij 1-2 keer per week blijft.

Wat denk jij hierover? Komt het 'lage' libido door het herstel of vooral door onze situatie (leeftijd en fase van relatie)?

Tijdens het blasten/cruisen liep ik trouwens ook constant geil, seks op zich was dan ook wat wilder, met meer goesting. Nu is het allemaal ietsje rustiger en moet ik toch wat meer in de sfeer komen, beleving is iets minder.
Zijn er dan geen dingen die je kunt doen om het allemaal wat leuker te maken? Is je vrouw tevreden met 1-2x per week?

verder lijkt het erop alsof je herstel goed/ normaal verloopt:thumbs:
 
Forever op dieet is forever shredded broeders :cool:
 
Ik ben nu bijna 18 weken na mijn laatste test e injectie, en ik heb eigenlijk aan 1 x per week genoeg. Ik zou het 2-3 keer kunnen maar 1x is eigenlijk genoeg. Vermoedelijk ben ik nog niet 100% hersteld (logisch) maar aan de andere kant denk ik dan dat het ergens wel normaal is op onze leeftijd (ik ben ongeveer zo oud als jij) om niet alle dagen met een ongecontroleerde boner te lopen. Bovendien lijkt het me ook wel normaal als je al +-10 jaar een relatie hebt, dat het bij 1-2 keer per week blijft.

Wat denk jij hierover? Komt het 'lage' libido door het herstel of vooral door onze situatie (leeftijd en fase van relatie)?

Tijdens het blasten/cruisen liep ik trouwens ook constant geil, seks op zich was dan ook wat wilder, met meer goesting. Nu is het allemaal ietsje rustiger en moet ik toch wat meer in de sfeer komen, beleving is iets minder.

Dit is eerder een psychologisch vraagstuk dan een fysiologisch vraagstuk m.b.t. je testosteronwaarde. Al zal er zeker een verband zijn.

Wat is normaal? Wat vind jij normaal? Wat vind je vriendin normaal? Afhankelijk van welke vragen je stelt zul je steeds een ander antwoord krijgen. Hier kun je echt letterlijk urenlang over discussieren zonder iets verder te komen, want eigenlijk weet iedereen diep in zich het antwoord toch al :p
 
Zijn er dan geen dingen die je kunt doen om het allemaal wat leuker te maken? Is je vrouw tevreden met 1-2x per week?

verder lijkt het erop alsof je herstel goed/ normaal verloopt:thumbs:

Hey bro, ja mijn vrouw is helemaal tevreden met de frequentie. Ze zegt regelmatig dat ze blij is dat ik niet meer kuur, want toen was het bijna elke dag kermis. Ik mag blij zijn dat ze in die periode een inspanning leverde om mee te kunnen met mijn tempo :D

Verder klaag ik helemaal niet over het seksleven van mijn vrouwtje en ik, ze doet haar best voor mij en ik kom niks tekort. Ik beleef het gewoon anders.

Toen ik kuurde dan was ik van bij de start ready to go, was ik tijdens een standje al aan het denken aan het ander, kon ik gemakkelijk 2 keer na elkaar, ... Ik was als een wilde stier.

Nu is dat allemaal rustiger en heb ik iets meer tijd nodig om 'wild' te worden. En zo wild als toen ik kuurde word ik sowieso niet.

Ik kan begrijpen dat leden van 20-25 jaar (met een jonge relatie) dit lezen, dat dat raar klinkt maar ik denk dat het ergens normaal is voor mijn leeftijd en +- 10 jaar relatie :)

Vandaar dat ik het effe pols bij Ikke20, wat hij erover denkt omdat onze situatie vergelijkbaar is. Verder verloopt mijn herstel idd goed qua gevoel. Ik ben niet overdreven moe, verlies geen kracht meer tijdens trainen, heb eigenlijk geen klachten behalve dat ik me dus wel afvraag of het libido normaal is.

Dit is eerder een psychologisch vraagstuk dan een fysiologisch vraagstuk m.b.t. je testosteronwaarde. Al zal er zeker een verband zijn.

Wat is normaal? Wat vind jij normaal? Wat vind je vriendin normaal? Afhankelijk van welke vragen je stelt zul je steeds een ander antwoord krijgen. Hier kun je echt letterlijk urenlang over discussieren zonder iets verder te komen, want eigenlijk weet iedereen diep in zich het antwoord toch al :p

Voor mijn vrouw en ik zitten we qua frequentie goed. Zij is heel tevreden en ik ook met 1-2 keer per week. Maar op manier mis ik gewoon wel het gevoel van 'een wilde stier' te zijn :)
 
Dus een beetje meer op de romantische tour...daar kan je liefje ook zeker van genieten hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven