MuscleMeat

Nieuws 1230 kg Word Record Total & Strongest female Bench Press ever

Bezoekers in dit topic

zwaardere bp dan ik brb killing myself
 
Dafuq...

Wacht op mij Peanut.
 
precies warmupweight voor Christensen :o
 
Huggybear&Hugdal.

Jullie zouden vast een mooi duo vormen, hebben ook wel wat van elkaar! ;)
 
CYC is een fenomeen van buitenaardse proporties.
Wat die jongen nu doet en vooral wat hij allemaal nog kan doen in de toekomst gaat echt nog heel lang blijven staan.
Hopen dat zijn knie het goed blijft doen.
 
Huggybear&Hugdal. Jullie zouden vast een mooi duo vormen, hebben ook wel wat van elkaar! ;)

:roflol:...ik maak er geen geheim van dat ik wel op "Rubensdames" val...maar ik ben heel erg gelukkig met mijn eigen Rubensvrouwtje, dus laat het haar maar niet lezen dat ik met hugdal een goed duo zou vormen ;)

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

CYC is een fenomeen van buitenaardse proporties. Wat die jongen nu doet en vooral wat hij allemaal nog kan doen in de toekomst gaat echt nog heel lang blijven staan. Hopen dat zijn knie het goed blijft doen.

Tis inderdaad een fenomeen die CYC, vond die 1230 overigens nog vrij easy uitzien...ik verwacht dat als hij weet heel te blijven nog wel wat meer zal laten zien in de toekomst.
 
dus laat het haar maar niet lezen dat ik met hugdal een goed duo zou vormen ;)

Ze is in ieder geval een aanzienlijke hoeveelheid 'Hug-able matter'.

Geen zorg, Hildeborg (resistance is futile, you'll be assimilated), 'tilt' je daar wel overheen.


Tis inderdaad een fenomeen die CYC, vond die 1230 overigens nog vrij easy uitzien...ik verwacht dat als hij weet heel te blijven nog wel wat meer zal laten zien in de toekomst.

Nogal ja, daar zit nog veel en veel meer in. Hij doet me ook wel een beetje denken aan 'Benni'.

Leuk ook dat hele 'dorp' aan spotters er om heen bij de squat. :D
 
Machtige prestatie was dat!

Had het geluk erbij te mogen zijn daar in Denver en CYC is echt een ongelofelijke atleet! Hij is ook ontzettend vriendelijk tegen de andere atleten. Ik persoonlijk ken hem al sinds de Junioren in Engeland (2011) en hij komt steeds even een praatje maken, echte topkerel! Was ook bijzonder onder de indruk van Joe Cappelino die jammer genoeg z'n shirt scheurde anders had die mooi 2de geworden! En ook van Kenneth Kenta Sandvik, die man draait al tijdje mee en heeft echt een hart van goud. Heb m'n opwarming met hem gedaan en was echt lachen soms, verteld gewoon wat mopjes terwijl ie 350 opwarmt in squat! Geloof me als ik zeg dat dit een competitie was voor in de geschiedenisboeken! Wereldrecords van CYC maar ook van Ian Bell, Fedosienko (amper 0.15 wilks minder dan CYC), Hildeborg en niet te vergeten een 200kg squat van een meisje met 45.6kg bodyweight! Mooie competitie waar ook Brian Shaw en Mike Burke even langskwamen om te kijken!
 
Back
Naar boven