XXL Nutrition

127 Hours

Bezoekers in dit topic

kearress

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2008
Berichten
1.744
Waardering
100
Lijkt me wel wat! Iemand het boek gelezen of bekend met het verhaal?

http://www.youtube.com/watch?v=w-3AHv2E5jg

TORONTO - Bij de première van de nieuwe film van Danny Boyle, '127 Hours', verlieten kijkers bij bosjes de bioscoopzaal. De scene waarin bergbeklimmer Aron Ralston zijn arm afsnijdt nadat die onder een rots beklemd raakte, werd veel kijkers te veel. De film ging op het filmfestival van het Canadese Toronto in première.

Filmcriticus John Foote: "Voor dergelijke reacties van het filmpubliek moeten we terug naar de tijd van The Exorcist. Bij de première waren er opnieuw verscheidene mensen die zich naar de uitgang repten en heel wat kijkers wendden bij bepaalde scènes hun blik van het scherm af. Mensen waren in shock".

Dat neemt niet weg dat Danny Boyle, bekend van onder meer 'Trainspotting' en 'Slumdog Millionaire', bij het einde van de film een staande ovatie kreeg. Ralston, die over zijn avontuur het boek 'Between a Rock and a Hard Place' schreef, bedankte iedereen die betrokken was bij het filmproject.
 
Je eigen arm afsnijden, ****ing hardcore. Ik zou waarschijnlijk liever dood gaan.
 
en dit is dus waargebeurd verhaal...damn.
 
Trailer ziet er vet uit. Deze ga ik zeker kijken!
 
wat een mietjes zeg ,die mense die eruit naaie, je weet toch dat het film is:)
 
heb de film gezien en tis ech ne zotte film, zeker ne aanrader
 
boohoohoo.. lompe amerikanen... liepen ook allemaal schreeuwend weg bij die ene lame film waarbij een geest of iets zo'n chick uit der bed trekt... ben de naam ff kwijt, low budget film, is nu een 2e deel van.

anyhowzers... jankerds.

ziet er wel goed uit.
 
Laatst bewerkt:
boohoohoo.. lompe amerikanen... liepen ook allemaal schreeuwend weg bij die ene lame film waarbij een geest of iets zo'n chick uit der bed trekt... ben de naam ff kwijt, low budget film, is nu een 2e deel van.

anyhowzers... jankerds.

ziet er wel goed uit.

Paranormal activity.



127 hours lijkt me zooo vet, zit er al een half jaar op te wachten om in de bios te zien.
 
Heb em gezien.
Aanrader :)
 
Vond hem behoorlijk tegenvallen.
 
Heb em gister gezien... vond em nie zo heel boeiend
 
Heb slechte reacties gehoord over deze film..
 
Thanks voor de tip! Ga hem zo aanslingeren :)
 
Heb hem gister gezien. Opzich een goeie film, maar einde was wel slecht veel te snel ging dat.

Opzich een prima film, maar had er meer van verwacht.
 
heb hem ook gezien, vond hem juist goed, goede acteerprestatie van die jongen
 
Leuke film, maar om flauw te vallen van die amputatie scene? Hoe weinig ben je dan wel niet gewend ...
 
Heb hem gistere gekeken ik vond het niet een speciale film maar kwam wel een leuke discussie uit omdat het echt is gebeurt vroegen wij ons ook af, wat zou je doen als jij in die situatie zat ? sterfen of je eigen arm amputeren..
Zieke mindgame
 
Heb hem gistere gekeken ik vond het niet een speciale film maar kwam wel een leuke discussie uit omdat het echt is gebeurt vroegen wij ons ook af, wat zou je doen als jij in die situatie zat ? sterfen of je eigen arm amputeren..
Zieke mindgame

2de, snapte ook niet echt dat hij ze mes gebruikte om die rots weg te proberen te schaven. Hij had ook een tang, had dat mes dan gespaard gebruikt voor de laatste optie.

Maar dat is makkelijk praten vanaf me bureau stoel.
 
Net gezien, vond het wel een goeie film, hou zowiezo van dit soort films.(krijg gelijk zin om iets avontuurlijks te doen lol)
Arm scene kon ik rustig naar kijken, zelf zou ik ook aardig met me mes erin gaan beuken als het moet.
 
Toen hij die zakmes met die stok opraapte ging er dit plaatje door me hoofd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven