Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
japy zei:Die aders die zo goed doorkomen, dat ziet er super uit!
Dus om zo vasculair te worden moet je B12 injecteren en rode wijn drinken? Lees ik dat goed zo?
Met alleen cutten lukte het mij namelijk niet. Heb nu ook geen greintje vet op m'n biceps maar ik zie geen aders.
Je 'moet' geen rode wijn drinken en B 12 injecteren om droog te worden, het is enkel èèn van de aspecten die erbij hoort om droog te trainen. T heeft met alles rekening gehouden. Vèèl wetenschappelijke kennis opgedaan en dat in praktijk gebracht, dat brengt hem aan zo'n prachtig fysiek. Dat vergt veel mentale en lichamelijk kracht en zelfdiscipline.
Een kleine hoeveelheid alcohol trekt een bepaalde hoeveelheid vocht onder de spieren en huid vandaan. Waardoor de huid strakker over de spier ligt. En je dus vasculairder oogt.
Er zijn talloze mineralen en vitaminen die een bepaalde functie hebben voor het lichaam, dus als je die tot je neemt in de juiste hoeveelheden zal dat je fysiek positief beinvloeden. Het zijn slechts kleine verschillen, maar met elkaar maakt dat op den duur het verschil.
Zo zijn er nog wel meer kanten van bodybuilding die volledig geoptimaliseerd zijn wat hem aan dit resultaat geholpen heeft.
Ben zelf eens teruggegaan naar 6% en ik weet dat je daar 24 uur per dag mee bezig moet zijn.

, ben eens benieuwd naar je benen
.

d8 ik ff weer nieuwe pics te kunnen zien