AndroidHealthClinic

13% > 8% alvast enkele pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
japy zei:
Die aders die zo goed doorkomen, dat ziet er super uit!

Dus om zo vasculair te worden moet je B12 injecteren en rode wijn drinken? Lees ik dat goed zo?
Met alleen cutten lukte het mij namelijk niet. Heb nu ook geen greintje vet op m'n biceps maar ik zie geen aders.

Je 'moet' geen rode wijn drinken en B 12 injecteren om droog te worden, het is enkel èèn van de aspecten die erbij hoort om droog te trainen. T heeft met alles rekening gehouden. Vèèl wetenschappelijke kennis opgedaan en dat in praktijk gebracht, dat brengt hem aan zo'n prachtig fysiek. Dat vergt veel mentale en lichamelijk kracht en zelfdiscipline.

Een kleine hoeveelheid alcohol trekt een bepaalde hoeveelheid vocht onder de spieren en huid vandaan. Waardoor de huid strakker over de spier ligt. En je dus vasculairder oogt.

Er zijn talloze mineralen en vitaminen die een bepaalde functie hebben voor het lichaam, dus als je die tot je neemt in de juiste hoeveelheden zal dat je fysiek positief beinvloeden. Het zijn slechts kleine verschillen, maar met elkaar maakt dat op den duur het verschil.

Zo zijn er nog wel meer kanten van bodybuilding die volledig geoptimaliseerd zijn wat hem aan dit resultaat geholpen heeft.

Ben zelf eens teruggegaan naar 6% en ik weet dat je daar 24 uur per dag mee bezig moet zijn.

ziet er super uit bro! ga zo door!

Unregistered zei:
You see guys, this is the difference between a champion and Joe average. Heel knap werk T! Voeding op en top in orde, bijna perfect zelfs, alles goed in verhouding, overal is aan gedacht, vetten, groentes etc, geweldig! T is ook een man met veel kennis, leest veel en dat is ook oa de reden waarom hij natural meer bereikt dan de meeste mensen die kuren imo.

Echt geweldig, je hebt er keihard voor gewerkt en dat verdient meer dan karma en respect!
Hier sluit ik me 100% bij aan.

Ziet er gewoon bruut uit :cool: , ben eens benieuwd naar je benen ;) .

Wow, ik had nooit gedacht dat je zo huge was man, top! Helemaal impressive dat je dat in zo'n korte tijd hebt bereikt!

En ik maar denken dat je een klein bebrild ventje van 50 kg was die nooit achter z'n pc-scherm vandaan komt... :D

DUDE ****IN SICK ECHT!

you certainly live up against the high expectations

de moeite waard hoor, een raad? Hou het naturel ;)
da zal u vriendin op den duur op prijs stellen :p

gruwelijk gek... maar ff vraagje tussen door T, hoe weet je dit allemaal, wat je eruit gooit, heb je daar een opleiding voor gevolgd?

tyl mekker niet achter complimenten :p
je bent enorm goed bezig, gebruikt al je kennis en dat zie je op de foto's gewoon.
ik heb nog nooit niemand zo gezien na zo'n korte tijd naturel!

Hey T, wanneer komen er weer nieuwe pics? :) Hoe gaat het met cutten?

tja wat valt er nog aan toe te voegen

:bow:

Echt groot!
Respect dat je dat hebt bereikt in 2.5 jaar :D

Btw, welke oefeningen doe je voor je onderarmen? die zijn echt eng groot op deze foto :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

naar wat ik hier gelezen heb kan ik alleen maar beamen dat je een natuurtalent bent, geloof me maar ik ken veel "niet naturels" die dit niet bereiken, top man!!!

Ziet er massive uit! Zeer veel respect....ben alleen erg benieuwd naar het totaal plaatje? Wanneer mogen we de pics verwachten?

:mad: d8 ik ff weer nieuwe pics te kunnen zien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven