XXL Nutrition

130kg > +/- 91kg en nu?

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
30 okt 2011
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
91kg
Beste kenners/leden,

Ik heb de verschillende stickies/forums gelezen maar kan mezelf (mijn probleem) daarin niet terugvinden.
Ongeveer een jaar geleden woog ik 130kg. Nu zit ik op het gewicht van +/- 91kg. Er kan nog makkelijk naar mijn mening 7/8kg vet vanaf. Deze laatste kilo's krijg ik er maar niet vanaf. Wanneer ik +/- 83kg weeg wil ik massa opbouwen.
Moet ik mijn dieet/eetpatroon aanpassen? Of gewoon doorgaan met het gene met wat ik ben begonnen toen ik 130kg woog? Wel of geen kt doen? Lees hier verschillende topics hierover.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

PS: Excuus als ik een sticky/topic over het hoofd zie! Bedankt!!
 
40kg in een jaar eraf ???
Dan zou ik gewoon verder doen met wat je bezig was, zijn erg sterke resultaten.
 
Heb je al krachttraining gedaan bij je cardio en dieet toen je van 130 naar 91 bent gegaan ?

Anders zou ik zeggen, hou hetzelfde aantal kcals, begin met een simpel compound gericht schema en verlies nog die paar kgs. Zo leer je ondertussen de oefeningen, je bouwt beetje kracht op en wanneer je vindt dat je genoeg kgs kwijt bent up je de kcals.
 
Bedankt voor de snelle reactie!

Heb wel krachttraining erbij gedaan ja, maar dat was niks serieus. Deed het meer om het maar gedaan te hebben..
Nu wil ik daar graag verandering in brengen.
 
Hoe zit je voeding eruit?

Verder gewoon zware compounds doen en na de tijd nog cardio.
Kwa voeding op onderhoud en hoog in eiwit etc.
 
Ik eet geen brood/rijst/pasta etc en probeer zo min mogelijk vettig te eten. Als ik wat bak/braad doe ik dat in kokosolie.
Als ontbijt neem ik een zelfgemaakte smoothie (appel,peer,citroen,wortel) In de middag een ijsbergsla salade met gekookte kip + gekookte eieren. Avond veel groente met een stukje vlees. Ik eet geen tussendoortjes als koekjes oid. Verder drink ik 2/3l water en probeer ik cola etc te vermijden.
 
Hoeveel kcal en welke e/k/v verhouding?
 
Er kan nog makkelijk naar mijn mening 7/8kg vet vanaf. Deze laatste kilo's krijg ik er maar niet vanaf. Wanneer ik +/- 83kg weeg wil ik massa opbouwen.
QUOTE]

Waarom niet al beginnen met spiermasa opbouwen? Hoe meer spiermassa, hoe meer calorieverbruik per dag. Resultaat zal je niet direct op de weegschaal terug zien, maar geheid merken aan je VP en in de spiegel. Succes!
 
Back
Naar boven