XXL Nutrition

14 jaar aas zonder stop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

xena

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2005
Berichten
3
Waardering
0
Ik wil graag weten of hier meer mensen zijn die een aantal jaren aas gebruiken zonder stopweken?? Ik heb een vriend die al 14 jaar aas spuit zonder tussenstop en wil graag weten wat hier de effecten van kunnen zijn, merk wel dat hij zeer wisselende persoonlijkheden heeft en vraag me af of dit ook een bijwerking is? groetjes
 
xena zei:
Ik wil graag weten of hier meer mensen zijn die een aantal jaren aas gebruiken zonder stopweken?? Ik heb een vriend die al 14 jaar aas spuit zonder tussenstop en wil graag weten wat hier de effecten van kunnen zijn, merk wel dat hij zeer wisselende persoonlijkheden heeft en vraag me af of dit ook een bijwerking is? groetjes

14 jaar :nut:

ik heb een beetje moeite dit serieus te nemen..
 
Als dit een grap is: LOL

Als dit serieus is: :eek:
 
14 jaar onafgebroken as gebruiken kan. Sta alleen niet raar te kijken als hij plots dood neer valt of idd van die hele vervelende stemmingswisselingen heeft. Laat hij zich wel testen?

btw, voor iemand die er niks vanaf weet, is het toch raar dat je aas schrijft als je het erover hebt. Neem aan een troll.
 
wat een dikke onzin

en die kerel heet zeker oli
 
Voor alle duidelijkheid: proteïne-shakes zijn géén AAS... :eyes:
 
Creatine is ook geen aas.
 
Ik ben 26jr en zit zelf ook al sinds mn 8e onafgebroken aan de AAS. Geen probleem man, heb weliswaar ballen als tic-tacs en zonder katrol krijg ik mn derde been niet meer omhoog, maar verder gaat het prima.
 
Leviathan zei:
Ik ben 26jr en zit zelf ook al sinds mn 8e onafgebroken aan de AAS. Geen probleem man, heb weliswaar ballen als tic-tacs en zonder katrol krijg ik mn derde been niet meer omhoog, maar verder gaat het prima.

:roflol:
 
Trained hij wel...?
 
Nee hoor 14 jaar aan een stuk door spuiten is geen probleem! Kan gemakkelijk als je leven je niet lief is.
 
HEY JONGENS..ZIJN WE HIER EEN STEL KLEINE KINDEREN?

Sommige mensen kuren inderdaad langer dan 12 weken hoor..

14 jaar lang 250 mg test per week is toch ook 14 jaar gebruiken..oftewel HRT..daar zullen jullie allemaal zelf ook wel mee te maken krijgen over een jaar of 25-30..

Grt. D.W.
 
Leviathan zei:
Ik ben 26jr en zit zelf ook al sinds mn 8e onafgebroken aan de AAS. Geen probleem man, heb weliswaar ballen als tic-tacs en zonder katrol krijg ik mn derde been niet meer omhoog, maar verder gaat het prima.
:D nice one :D
 
dutch windmill zei:
HEY JONGENS..ZIJN WE HIER EEN STEL KLEINE KINDEREN?

Sommige mensen kuren inderdaad langer dan 12 weken hoor..

14 jaar lang 250 mg test per week is toch ook 14 jaar gebruiken..oftewel HRT..daar zullen jullie allemaal zelf ook wel mee te maken krijgen over een jaar of 25-30..

Grt. D.W.
Sorry DW, maar iemand die totaal geen verstand van aas heeft schrijft wel aas als ze het erover heeft. Duidelijk iemand die aas wel kent en dus loopt te dollen. Iemand die er niks vanaf weet, schrijft eerder anabolen dan aas, toch?
 
dutch windmill zei:
HEY JONGENS..ZIJN WE HIER EEN STEL KLEINE KINDEREN?

Sommige mensen kuren inderdaad langer dan 12 weken hoor..

14 jaar lang 250 mg test per week is toch ook 14 jaar gebruiken..oftewel HRT..daar zullen jullie allemaal zelf ook wel mee te maken krijgen over een jaar of 25-30..

Grt. D.W.

precies :D

De meeste die reageren zie ik niet vaak(nooit) in het aas deel posten.
Zat bij ons ook iemand die aan 1 stuk door gebruikte. Hij is nou ook gestopt vanwege een blesure, of het dat geslinger was met de gewichten of de aas, ik weet het niet :rolleyes:
 
sommige profs trainen al langer dan 20-30 jaar, dus het zou wel mogelijk moeten zijn
 
En toch denk ik dat dit een onzinpost is...zoals Yzord al zegt; ze schrijft wel aas en ze doet dit in vrouwengedeelte. En dan durft ze ook nog te vragen of het kwaad kan 14 jaar aan een stuk te kuren en wat de effecten kunnen zijn??? Ook hoor ik haar nu niet meer reagereren...toeval? Tja dat is ws gewoon BS...
 
Gelukkig niet 14 jaar aan de orals... :cool:
 
Back
Naar boven