AndroidHealthClinic

14 Jaar Bodybuilder ??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goede basis, over een paar jaar kan je gelijk aan de contest mee doen.
 
netjes, nu bunkeren en de gym en je word een arnold.
 
Really nice heel erg droog jij komt er wel ;) doormiddel van goede voeding en schema's en een sportschool
 
Super kerel!

dikke aders!
 
erg netjes :eek: goede aanleg :thumbup:
 
Bizarre schouders al voor zo'n jonge kerel! :eek:

Kunnen heel wat 14-jarigen wat van opsteken. Jammer van je lengte, maar je bent nog erg jong, dus dat komt wel goed. ;)
 
Echt netjes man! word nog wat met jou!
 
bruut voor en 14 jarige volgens mij zat er iest in je crea hoor ;)
 
Goed fysiek voor een 14 jarige hoe zit het met je voeding? als je dit perfectioneert kan je aardig wat bereiken op jonge leeftijd.
En zou zeker in de gym alles gaan trainen de genen heb je zo te zien
 
Goed fysiek voor een 14 jarige hoe zit het met je voeding? als je dit perfectioneert kan je aardig wat bereiken op jonge leeftijd.
En zou zeker in de gym alles gaan trainen de genen heb je zo te zien

Owja, echt niks en zeker ook niks met creatine gedaan ik kwam er laatst pas achter wat het was.
Maar ik heb geen verstand van bodybuilding alleen de kwart zoiezo
 
Man, jij bent een beest!

Echt waar, respect.

Hoe heb je dit gedaan? elke dag een aantal keren opdrukken gedaan ofzo?

I'm Jealous!
 
Dat je dit fysiek behaalt hebt met enkel psuh ups en één halter. Respect, je bent pas 14:cool: En nu als de sodemieter de gym in.:):D
 
Sceptist als ik ben, kan ik als ik zo naar je fysiek kijk, maar moeilijk geloven dat je 14 bent.

Gerrit heeft sinds een paar jaar een leuke Gym in Hattem neergezet ('t Heem), waar je best goed kunt trainen.

Ik zou ook wat judo doen als ik jou was. (tip hè).

En ga niet te laag in je vet% zitten want dat is op jou leeftijd niet gezond. Om een optimale hormoonspiegel te bereiken zul je dit in de gaten moeten houden. Dit remt n.l. ook de lengte-groei, iets wat ik al heel vaak hier geroepen heb, maar toch steeds niet wordt gelooft. :rolleyes:
Zou lullig zijn als je uiteindelijk 8-10cm langer had kunnen zijn, maar omdat je graag op je 13e/14e met een gespierde sixpack wilde lopen, dit hebt laten schieten.
 
Hoezo "respect" dat hij dit bereikt heeft met alleen één halter en push ups? Zou het meer respecteren als hij zich helemaal kapot trainde en een strak voedingsschema enzo had. Maargoed je hebt zeker goede genetics en natuurlijk ook je lengte mee.
 
Waarom geloof ik dit niet.

Ik ken veel mensen, ecto's die vaak push ups doen enzo
als vanaf hun 12e en zijn 16

En deze kerel heb een beter getraind lichaan, dan een hoop mensen die langer dan een jaar in de sportschool trainen met voeding alles.

hmmmmmm
 
Waarom geloof ik dit niet.

Ik ken veel mensen, ecto's die vaak push ups doen enzo
als vanaf hun 12e en zijn 16

En deze kerel heb een beter getraind lichaan, dan een hoop mensen die langer dan een jaar in de sportschool trainen met voeding alles.

hmmmmmm

jaloers? ik ken deze jongen persoonlijk en heb ook de foto gemaakt. sommige mensen hebben er meer aanleg voor dan andere mensen. en hij zei ook dat hij op zijn 12e was begonnen en hij traint dus nu ook 2 jaar met zijn push ups en 1 halter.

kwestie van 150% inzet en doorgaan
 
en toch geloof ik dit ook niet je kan van nature breed en aanleg hebben maar zulke boverarmen die breedte is voor iemand van 20, onmogelijk dat dit iemand van 14 is.
 
Back
Naar boven