Fitness Seller

14 Jaar Bodybuilder ??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jaloers ? niet echt.

Met bodybuilde, is er gewoon een max 100%
Niemand haalt 100% wat erin zou zitten.
Rendement is nooit 100%

Maar meneer haalt meer met alleen push ups en 1 halter.

Heel knap dan.
 
n4dts4.jpg


Mijn rug :O binnenkort maak ik een betere foto ;)
 
Mooi werk, echt een bruut fysiek voor die leeftijd :cool: Heb veel over je gehoord, ik ga je progressie zeker volgen :D
 
Ga alvast veel inlezen tegen dat de tijd rijp is je zwaar kunt gaan squaten en een beest worden ... sommige hebben minder geluk met hun aanleg en ruim je kamer eens op
 
Vette foto van je rug man:D binnekort maar is een nieuwe maken voor je :D
 
Hoezo "respect" dat hij dit bereikt heeft met alleen één halter en push ups? Zou het meer respecteren als hij zich helemaal kapot trainde en een strak voedingsschema enzo had. Maargoed je hebt zeker goede genetics en natuurlijk ook je lengte mee.

Nou ja. Meningen kunnen verschillen:D Maar ook jij hebt natuurlijk gelijk: als hij zou vertellen dat hij dit lichaam d.m.v. zware squats en deadlifts had bereikt, en daarnaast een uitgekiend voedingsschema volgde, dan zou ik hem nog veel meer respecteren:)
 
idd maar het is ook zeker goed om te zien dat je dit kunt bereiken zonder alle dure apparatuur en alleen met je eigen lichaamsgewicht of die van 1 dumbel
 
WhoA netjes man !
 
Hey mag ik vragen hoe je dat allemaal zo hebt gekregen(A)?
ik bedoel ik ben zelf 15 en kijk nu net op deze site:) ik ben niet erg dik .
maar ik wil goeie borst spieren en arm en buik:) ..

waarmee heb je het gedaan?
gewichtheffen? of gewoon opdrukken en buikspier oefenningen?
zo ja hoe train je je borst spieren dan:)?

1e post gelezen?:P
 
me 2:D maarehm gewoon keihard doortrainen mischien komen wij er ook zo uit te zien:d
 
Voor 14 jaar erg netjes. Nu goed gaan lezen in het voedingsforum, en flink gaan bulken en naar de gym gaan.
 
Waarom geloof ik dit niet.

Ik ken veel mensen, ecto's die vaak push ups doen enzo
als vanaf hun 12e en zijn 16

En deze kerel heb een beter getraind lichaan, dan een hoop mensen die langer dan een jaar in de sportschool trainen met voeding alles.

hmmmmmm

het slechte werk van anderen kun je niet vergelijken met het goede werk van hem !

Ik kan het niet geloven dat mensen na 2 jaar trainen nog niks aan spieren hebben.
 
het slechte werk van anderen kun je niet vergelijken met het goede werk van hem !

Ik kan het niet geloven dat mensen na 2 jaar trainen nog niks aan spieren hebben.

*Voelt zich aangesproken :p*
 
Back
Naar boven