MuscleMeat

14 jaar oud geblesseerd wat te doen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Arno225

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
6 feb 2015
Berichten
425
Waardering
75
Lengte
1m73
Massa
70kg
Vetpercentage
15%
Hallo, ik ben 14 jaar en fitness fanatiek (4x per week krachttraining) alleen ik heb de laatste tijd vooral op mn 'push' dag dat m'n elleboog knakt en mn pols doet zeer ik train nu met wristwraps zodat mn pols geen zeer doet maar heeft iemand een idee wat de oorzaak van dat geknak en (pijn) is of wat ik eraan kan doen alvast bedankt ;)
 
Om te beginnen minder extreem trainen, je bent 14..
 
Geknak in gewrichten is niet schadelijk mits het geen zeer doet (schouders buiten beschouwing gelaten).

Welke oefeningen heb je last?
 
Geknak in gewrichten is niet schadelijk mits het geen zeer doet (schouders buiten beschouwing gelaten).

Welke oefeningen heb je last?

Vooral bankdrukken
 
Stop dan een tijdje met bankdrukken of zoek een grip die geen pijn doet (voor mezelf is dit binnen schouderbreedte), laat iemand met ervaring eens kijken naar je uitvoering of film het eens en post het hier
 
Stop dan een tijdje met bankdrukken of zoek een grip die geen pijn doet (voor mezelf is dit binnen schouderbreedte), laat iemand met ervaring eens kijken naar je uitvoering of film het eens en post het hier

Aan m'n vorm is niks mis alleen het is als ik naar beneden ga met bakndrukken dumbell press etc. Dat m'n elleboog knakt maarja dan kan ik daar wel mee stoppen maar dan heb ik nog altijd m'n pols :(
 
Als er niks mis was met je vorm had je geen last, toch ? ;)
 
Stang recht boven je polse, dus niet je handen naar achter draaien.
 
Stang recht boven je polse, dus niet je handen naar achter draaien.

Ja dat heb ik ook ik zal echt niet weten hoe t komt dat mn pols pijn doet en weet ook niet waarom mn elleboog zo knakt met elke rep
 
Post anders eens een filmpje van je bench
 
Back
Naar boven