XXL Nutrition

14 maanden trainen 68-87KG's

Bezoekers in dit topic

M_Mark

Cool Novice
Lid geworden
15 mei 2012
Berichten
78
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Wat vinden jullie van mijn progressie?

Ik begon zeer mager ( zie begin pic, die overigens wel twee jaar oud is).

Vind het nu wel de goede kant op gaan. M'n doel is om een 'zyzz' achtig lichaam te krijgen. Ik denk dat ik daar de bouw ook wel voor heb :)

M'n plan is om door te bulken tot de 90+. Ik ben soms wel harder aangekomen dan 1kg per maand, alleen heb ik niet het idee dat ik veel vet aan zet.

Toch is mijn VP wel opgelopen, wat schatten jullie dat die is?

Die foto van mijn gewicht was ná de training.

24 februari 2013: Update geplaatst zie einde pagina 1

CT_2 (3).jpg


CT_4 (2).jpg


CT_10.jpg


WP_000413.jpg


foto's april 2010 248.jpg
 
Laatst bewerkt:
Op de stoel is je beginfoto ?

waar kom je eigenlijk vandaan, je komt me bekend voor :D
 
Nog wat foto's.

Laatste meting armen gespannen:
Rechts - 38,5CM
Links - 37,5CM

CT_4.jpg


CT_8.jpg
 
zwoele gezichtsuitdrukking
 
Op de stoel is je beginfoto ?

waar kom je eigenlijk vandaan, je komt me bekend voor :D

Ja dat is de begin foto. Verkeerde volgorde geupload. Ik heb nog meer beginfoto's toegevoegd.

Ik woon in Boskoop. :)

foto's april 2010 258.jpg


foto's april 2010 249.jpg
 
wat een vakantieganger ben je, kunt wel zien dat je een stuk voller bent geworden, alleen de massa moet nog komen.

Wat eet je per dag
 
Tja, beetje moeilijk lopen doen over of ik wel fotogeniek erop sta voor een bodybuilding forum.
Maar ik snap de opmerkingen wel haha.

Ik ben pas sinds maart gaan bulken. Ik woog toen 73 kilo. En nu weeg ik dus 87 kilo :p
Ondanks dat vind ik dat ik het goed doe. Ik kijk naar de spiegel en daar zie ik dat ik voorlopig nog geen vetrand heb, behalve dat ik niet droog sta.

11 boterhammen, 1KG kwark, 2 liter melk, avondeten en twee bananen. :)

8:00
4 boterhammen (droog)
500gram kwark

11:00
3 boterhammen
700ml melk

13:00
3 boterhammen
700ml melk

16:00
1 boterham
600ml melk

18:00
Aardappels + groente
Vlees 200-300 gram~
300ML volle Yoghurt

Training

21:30
500GR kwark
2 bananen
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is de begin foto. Verkeerde volgorde geupload. Ik heb nog meer beginfoto's toegevoegd.

Ik woon in Boskoop. :)

Ik woon in dezelfde regio... waar train je?
 
Ik train bij Den Edel, waar woon jij dan?
 
Op 9 maand 14kg is toch wel deftig, ik zit momenteel met hetzelfde verhaal maar het bulken gaat niet zo snel. Neem je iets van supplementen?
 
Eet je al je brood droog?:o
Lekkah..
 
Goede progressie, hoor



Maar ik zou toch echt wat aan je lengte gaan doen, 1m91 is toch echt te lang voor een bodybuilder



Gewoon wat zwaarder squatten


























:trollfacex:
 
Ik ben anders blij met mijn lengte. Je kan wel gespierder worden maar je blijft een onderdeurtje in vergelijking met mij, haha!
 
Nette progressie,
Al eens gehoord van hoge bomen vallen hard?;)
Een duel met een kleinte hoeft echt geen pretje te zijn!
 
Ik ben anders blij met mijn lengte. Je kan wel gespierder worden maar je blijft een onderdeurtje in vergelijking met mij, haha!

:pNederland, het enige land waar je met 1 meter 82 een dwerg bent, ik moet naar Japan verhuizen:D
 
Bedankt voor de positieve reacties! Ik merk inderdaad dat ik wel een beetje een lat blijf ondanks dat de kilo's er aan vliegen. Voornamelijk als ik een latspread doe of double biceps zie je dat mijn frame erg skinny is. Het kan zijn dat ik die pose niet goed kan/fotografeer overigens. Mijn rug is vrij breed maar door mijn lengte blijf ik langwerpig. Hier wordt natuurlijk wel aan gewerkt.

Ik twijfel over mijn bouw. Volgens mij ben ik een ectomorph, alleen komt de massa er toch vrij rap aan wanneer ik 500kcal boven onderhoudsniveau begin te eten.
Daarnaast lijkt het dat wanneer ik een slechte week heb gehad, ( de afgelopen week ), waarbij ik maar twee keer heb getraint in combinatie met slecht oud en nieuw en kerst voedsel, dat ik mijn gewicht wel makkelijk vast houdt.
Wel merk ik dat ik voor geen meter aankom als ik teweinig eet (logisch) dus het komt ook weer niet aanwaaien.

Ik vraag me af of ik met mijn bouw een beetje potentie heb?
 
ALPHEN DU GEKSTUH!!! Nice gains man, vind ik echt, zet zo voor!
 
Kleine update - 90kg's

Niet heel veel verandering denk ik zo. Wat mij wel opvalt is dat ik sinds kort een lichte lijn zie onder goede lichtomstandigheden tussen mijn borstspieren. Ben ik echt blij mee..

Jammer dat mijn rechts borstspier een beetje raar gevormd is. Heeft iemand enig idee wat die bobbel is? Gelukkig zie je het niet als het ontspannen is. Mijn rechter borstspier is ook een beetje hol in het midden.
Ik heb die rare bobbel al sinds ik begonnen ben met trainen. Je kan het aanspannen en het voelt gewoon als spier weefsel. Je kan het indrukken (het is geen vet) maar als ik het aanspan niet.

Wat vinden jullie van mijn benen? Ik heb inmiddels maat 36 nodig omdat mijn broeken zittend anders helemaal strak staan. Maar ik vind ze op de foto en in de spiegel maar tegen vallen.

Eerste foto is ontspannen genomen. Andere twee span ik mijn buik aan onder goede belichting (vandaar abs)

WP_000985.jpg


CT_2 (2).jpg


CT_10 (4).jpg
 
goede progressie..

inderdaad wel wat blijer kijken of je fotos..
Word der beetje bang van met mijn 170 haha!
 
Back
Naar boven