XXL Nutrition

140+kg en 55 cm armen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

en dat is een rede om iemand af te kraken?
 
Originally posted by Vinny
en dat is een rede om iemand af te kraken?

Nee cker niet, maar we waren meer verbaasd over de foto´s naar aanleiding van de titel van de thread snap je.. Als een thread de titel heeft 55 cm armen dan verwacht je een grote droge ripte arm of iets dergelijks...
 
dan het je ook anders kunnen zeggen...want negatieve kritiek is wel toegelaten en flamen niet

maar goed..maakt nie meer uit tis al gebeurd..:tomato:
 
Laatst bewerkt:
Jezus wat kinderachtig zeg! Ik kom nu al een paar maanden op dit forum en ik ben hier gebleven omdat ik merkte dat iedereen met respect en bewondering behandelt werd. Daarom was het ook mogelijk voor mij om me eens open te stellen(zie bijv. mijn artikel in de artikelensectie). Wat ik ook niet zo makkelijk vond.

Maar het klimaat is wel een beetje verandert zeg, nu die jongens erbij zijn gekomen. In het begin dacht ik nog; ik reageer er niet op, gewoon te kinderachtig, heeft toch geen zin.

Maar nu moest ik er wel wat van zeggen. Want als dit zo door gaat dan wordt de hele sfeer verpest en straks is het niet eens meer mogelijk om eens wat van jezelf (zowel uiterlijk als innerlijk) te laten zien. Ik wilde binnenkort ook foto's gaan posten, maar ik weet niet of ik daar nog wel zo'n zin in heb.

Ik blijf hier sowieso wel om de info over training etc., maar het 'communitygevoel' is wel een beetje verdwenen. En dat vind ik jammer, want we zouden elkaar moeten steunen in wat we doen.

Dat afzeiken en die macho-praat; serieus, echt niemand heeft daar wat aan. Anders gaan jullie zelf ff een afzeikforum oprichten. Maar weet je waarom er bijna geen members op zo'n forum zouden komen? Omdat mensen graag met respect behandelt willen worden. Ik hoop dat er in het vervolg hier een beetje rekening mee gehouden kan worden. En anders smeek ik de moderators er wat aan te doen.

Peace
 
Originally posted by boogie
Jezus wat kinderachtig zeg! Ik kom nu al een paar maanden op dit forum en ik ben hier gebleven omdat ik merkte dat iedereen met respect en bewondering behandelt werd. Daarom was het ook mogelijk voor mij om me eens open te stellen(zie bijv. mijn artikel in de artikelensectie). Wat ik ook niet zo makkelijk vond.

Maar het klimaat is wel een beetje verandert zeg, nu die jongens erbij zijn gekomen. In het begin dacht ik nog; ik reageer er niet op, gewoon te kinderachtig, heeft toch geen zin.

Maar nu moest ik er wel wat van zeggen. Want als dit zo door gaat dan wordt de hele sfeer verpest en straks is het niet eens meer mogelijk om eens wat van jezelf (zowel uiterlijk als innerlijk) te laten zien. Ik wilde binnenkort ook foto's gaan posten, maar ik weet niet of ik daar nog wel zo'n zin in heb.

Ik blijf hier sowieso wel om de info over training etc., maar het 'communitygevoel' is wel een beetje verdwenen. En dat vind ik jammer, want we zouden elkaar moeten steunen in wat we doen.

Dat afzeiken en die macho-praat; serieus, echt niemand heeft daar wat aan. Anders gaan jullie zelf ff een afzeikforum oprichten. Maar weet je waarom er bijna geen members op zo'n forum zouden komen? Omdat mensen graag met respect behandelt willen worden. Ik hoop dat er in het vervolg hier een beetje rekening mee gehouden kan worden. En anders smeek ik de moderators er wat aan te doen.

Peace

Doe je nu zo zielig om ons weg te krijgen? Het was een misverstand.. en mijn excuses ervoor!

Gr
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Doe je nu zo zielig om ons weg te krijgen? Het was een misverstand.. en mijn excuses ervoor!

Gr

dat heet mening uiten...volgens mij mag iedereen dat doen..En wat hij zei is zeker niet zielig, wat zielig was is wat jij en je maatjes poste..

En dat weg krijgen doe je zelf al..


denk dat je die post van superdave maar kan weghalen of leeg editen..
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Vinny


dat heet mening uiten...volgens mij mag iedereen dat doen..En wat hij zei is zeker niet zielig, wat zielig was is wat jij poste..

En dat weg krijgen doe je zelf al..

Je spreekt jezelf wel tegen he.. want wij uitten ook onze mening..
 
Dat wel, maar het is ook hoe je de mening uit is ook belangerijk...

laten we er maar over op houden.
 
Originally posted by Vinny
Dat wel, maar het is ook hoe je de mening uit is ook belangerijk...

He Vinny ik heb mijn excuus aangeboden .. wat wil je nu nog meer dan?
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Doe je nu zo zielig om ons weg te krijgen? Het was een misverstand.. en mijn excuses ervoor!

Gr

Ten eerste: hoeveel fouten wil je wel niet maken? Je bent hier nog maar net, maar toch presteer je het om alle sympathie die je met het posten van je foto's verkregen hebt, binnen een week te verspelen. Vind ik knap...

Ook die opmerking ''doe je nu zo zielig', wat moet ik daar nu weer mee. Maar ok, als je het zo duidelijk wil hebben. IK ZOU ER GEEN ENKELE MOEITE MEE HEBBEN ALS DEZE JONGENS ERAF GEGOOID ZOUDEN WORDEN, ADMIN!!!

En elke reply die jij nu weer gaat plaatsen, bewijst dat jij 10x zo zielig bent als ik al ben (en dat is echt heel erg zielig!). Want face it: sinds jullie hierkomen is het toch ff wat minder gezellig geworden. En niet zeggen dat het komt doordat iedereen zo jaloers is op jullie mooie lichamen. Want toen jullie je pics postten was iedereen eerst vol bewondering, jammer dat jullie zelf je eigen graf gegraven hebben. Want als bb-ers zijn jullie erg goed, nu nog een goede opvoeding en je komt er wel.

Ik hou nu ook op, want jullie maken me alleen maar moe en ik stop mijn energie liever in mijn training.
 
jah je moet op je koolhydraten letten he!
 
Idd lang gelden deze foto's.
Het aftrainen daarna ging net lekker!
Zat op 127 kg. UUrtje cardio per dag, calorieen naar benden geschroeft. Was al 16 kg kwijt. Wilde terug naar 115 kg, maar blessure wierp eten in het roet. Zit nu nog steeds op 127 kg, maar vetpercentage hoger als bij 143 kg. Kan pas in augustus fanatiek trainen.
En Wido, bij 127 kg was mijn arm nog steeds 53 cm, terwijl ik al 16 kg lichter was. Toen begon het ook weer ergens op te lijken.
Mijn been zat weer op 80 cm en mijn buik was van 125 (gigantisch) naar 110 cm (een stuk minder gigantisch).
Was nog steeds zo sterk als anders, dus verder ging alles top!
Maat van mij heeft 52 cm droog arm en is 1.75cm en ziet er echt 2x zo groot uit als jou. Dus die 50,8 cm vind ik te betwijfelen (met name omdat jij al droog bent). Maar vanaf augustus ga ik weer trainen. Zou misschien al eerder kunnen, maar over 2 weken trouwen, dag later krijg ik sleutel van mijn huisje, dus ff ook te druk!
En je hoeft je excuses niet aan te bieden jongen!
Voel me niet aangevallen. Heb zelf jarenlang niet meer droog gestaan. Bewust!
Wilde kijken hoe snel ik op kon bouwen, en dacht als ik zwaarder was, ik ook sterker zou zijn, maar merkte dat toen ik lichter werk toch nog kracht kon opbouwen, dus vanaf nu zal ik dat ook niet meer doen. Maar we zullen zien hoeveel jij nu nog vooruit gaat, en hoeveel mijn fysiek gaat veranderen. Meerendeel van mij vet zit op mijn pens. Als die weg is ziet het er al anders uit. Let maar op!
 
hoeveel cm is je borst trouwens?
 
Originally posted by RichardV
Idd lang gelden deze foto's.
Het aftrainen daarna ging net lekker!
Zat op 127 kg. UUrtje cardio per dag, calorieen naar benden geschroeft. Was al 16 kg kwijt. Wilde terug naar 115 kg, maar blessure wierp eten in het roet. Zit nu nog steeds op 127 kg, maar vetpercentage hoger als bij 143 kg. Kan pas in augustus fanatiek trainen.
En Wido, bij 127 kg was mijn arm nog steeds 53 cm, terwijl ik al 16 kg lichter was. Toen begon het ook weer ergens op te lijken.
Mijn been zat weer op 80 cm en mijn buik was van 125 (gigantisch) naar 110 cm (een stuk minder gigantisch).
Was nog steeds zo sterk als anders, dus verder ging alles top!
Maat van mij heeft 52 cm droog arm en is 1.75cm en ziet er echt 2x zo groot uit als jou. Dus die 50,8 cm vind ik te betwijfelen (met name omdat jij al droog bent). Maar vanaf augustus ga ik weer trainen. Zou misschien al eerder kunnen, maar over 2 weken trouwen, dag later krijg ik sleutel van mijn huisje, dus ff ook te druk!
En je hoeft je excuses niet aan te bieden jongen!
Voel me niet aangevallen. Heb zelf jarenlang niet meer droog gestaan. Bewust!
Wilde kijken hoe snel ik op kon bouwen, en dacht als ik zwaarder was, ik ook sterker zou zijn, maar merkte dat toen ik lichter werk toch nog kracht kon opbouwen, dus vanaf nu zal ik dat ook niet meer doen. Maar we zullen zien hoeveel jij nu nog vooruit gaat, en hoeveel mijn fysiek gaat veranderen. Meerendeel van mij vet zit op mijn pens. Als die weg is ziet het er al anders uit. Let maar op!

weet je wat dan kom jij lekker met je meetlintje hier mijn arm opmeten ok? en ik garandeer je dit is voor mij nu pas het begin... twijfel daar maar niet aan..

Verder wens ik je heel veel succes..........
 
ik moet hem wel gelijk geven hoor, je arm is dan misschien wel 51 cm, maar hij oogt niet als 51... kan ook wel door je foto's komen..
 
Originally posted by Vinny
ik moet hem wel gelijk geven hoor, je arm is dan misschien wel 51 cm, maar hij oogt niet als 51... kan ook wel door je foto's komen..

Jullie zeggen dat wij richard afkraken, maar wat zijn dat dan voor opmerkingen over bijv dat ik geen 51 cm armen zou hebben en dat Dr pepper zwaar aan de kuur zou zitten+ dat Dr pepper zijn kaak vergroeid zou zijn + uitgemaakt worden voor arrogant enzo.. vind het een beetje tegenstrijdig af en toe (over mijn eerste geposte foto's van nilsje 1234 maar te zwijgen)
 
Gewoon shot maken met lintmeter erbij, simpel.

Trouwens flamen moet nu maar eens gedaan zijn, aan beide partijen.

Niemand heeft er wat aan, en het verstoord echt zwaar de sfeer.

Anders komen er sancties.
 
Zou wel kunnen dat je arm 50cm is hoor, de mijne is er bijna 48 opgewarmd en opgespannen en ben powerlifter. Maar bij jullie tellen die centimeters toch niet, het is het uitzicht, nietwaar?
Armen van 45 kunnen in sommige gevallen massiever lijken dan armen van 50:D
 
Originally posted by RichardV
Idd lang gelden deze foto's.
Het aftrainen daarna ging net lekker!
Zat op 127 kg. UUrtje cardio per dag, calorieen naar benden geschroeft. Was al 16 kg kwijt. Wilde terug naar 115 kg, maar blessure wierp eten in het roet. Zit nu nog steeds op 127 kg, maar vetpercentage hoger als bij 143 kg. Kan pas in augustus fanatiek trainen.
En Wido, bij 127 kg was mijn arm nog steeds 53 cm, terwijl ik al 16 kg lichter was. Toen begon het ook weer ergens op te lijken.
Mijn been zat weer op 80 cm en mijn buik was van 125 (gigantisch) naar 110 cm (een stuk minder gigantisch).
Was nog steeds zo sterk als anders, dus verder ging alles top!
Maat van mij heeft 52 cm droog arm en is 1.75cm en ziet er echt 2x zo groot uit als jou. Dus die 50,8 cm vind ik te betwijfelen (met name omdat jij al droog bent). Maar vanaf augustus ga ik weer trainen. Zou misschien al eerder kunnen, maar over 2 weken trouwen, dag later krijg ik sleutel van mijn huisje, dus ff ook te druk!
En je hoeft je excuses niet aan te bieden jongen!
Voel me niet aangevallen. Heb zelf jarenlang niet meer droog gestaan. Bewust!
Wilde kijken hoe snel ik op kon bouwen, en dacht als ik zwaarder was, ik ook sterker zou zijn, maar merkte dat toen ik lichter werk toch nog kracht kon opbouwen, dus vanaf nu zal ik dat ook niet meer doen. Maar we zullen zien hoeveel jij nu nog vooruit gaat, en hoeveel mijn fysiek gaat veranderen. Meerendeel van mij vet zit op mijn pens. Als die weg is ziet het er al anders uit. Let maar op!

Maat van mij heeft 52 cm droog arm en is 1.75cm en ziet er echt 2x zo groot uit als jou. Dus die 50,8 cm vind ik te betwijfelen (met name omdat jij al droog bent).

P.S. is altijd leuk om nog ff die denkbeeldige maat, oom of vader te noemen he... bewijs het naar.. show me pics! Zulke verhaaltjes trap ik niet meer in..
 
Back
Naar boven