AndroidHealthClinic

140+kg en 55 cm armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin
Gewoon shot maken met lintmeter erbij, simpel.

Trouwens flamen moet nu maar eens gedaan zijn, aan beide partijen.

Niemand heeft er wat aan, en het verstoord echt zwaar de sfeer.

Anders komen er sancties.

Heb volgens mij nog nooit een flame gemaakt!
En als iemand een flame naar mij toe maakt Admin, hoef je hem echt niet van het board te gooien!
Ieder mag zijn mening hebben en ook uiten (vind ik).
Elk commentaar is in mijn ogen positief omdat je er waarschijnlijk wel wat aan hebt.
Snap alleen niet waarom wido zich aangevallen voelt!
Heb ook naar hem nooit een flame gemaakt. Vond alleen zijn laatste foto's wat minder. Vind hem verder een goede fysiek hebben!
En als er een opmerking over zijn maten wordt gemaakt (wat ik ook niet heb gedaan), is dat naar mijn mening niet zijn probleem!
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Maat van mij heeft 52 cm droog arm en is 1.75cm en ziet er echt 2x zo groot uit als jou. Dus die 50,8 cm vind ik te betwijfelen (met name omdat jij al droog bent).

P.S. is altijd leuk om nog ff die denkbeeldige maat, oom of vader te noemen he... bewijs het naar.. show me pics! Zulke verhaaltjes trap ik niet meer in..

Heb ik 2 namen voor je. Hebben allebei de Gelderse mee gedaan.
Jos Schoenmaker. Heeft ooit de 90+ gewonnen '95 of zo, en de ander kwam net buiten de finale in 96 of 97 Jan Tassenaar.
Goede maat van mij en toen hij buiten de finale kwam, liep de zaal leeg. Zal es kijken of ik een fotootje kan plaatsen.
Jos heeft toen de tijd nog in de S&F gestaan!
 
Oja, mochten er foto's verschijnen:
Die gasten gebruiken vrij heftig:D . Geven ze ook toe;) .
 
Gaat niet alleen over deze thread Richard. en nee jouw valt niets te verwijten integendeel.
 
Originally posted by admin
Gaat niet alleen over deze thread Richard. en nee jouw valt niets te verwijten integendeel.

I'm one of the Good Guys:D
 
FF ONTOPIC: Richard khoop dat je snel weer kan trainen en dat je je doelstellingen zal verwezenlijken. Good luck bro :thumbs: lat men wat zien!
 
Originally posted by f*cking ecto
FF ONTOPIC: Richard khoop dat je snel weer kan trainen en dat je je doelstellingen zal verwezenlijken. Good luck bro :thumbs: lat men wat zien!

Tnx. Ecto. Komt allemaal wel goed.
 
Originally posted by RichardV


Tnx. Ecto. Komt allemaal wel goed.

Jep, hoop t ook voor je richard. Ennuh, alvast gefeliciteerd he met je huwelijk en je nieuwe huisje :)
 
Originally posted by matthieu


Jep, hoop t ook voor je richard. Ennuh, alvast gefeliciteerd he met je huwelijk en je nieuwe huisje :)

Dank U, dank U!!:D
 
Originally posted by matthieu


Jep, hoop t ook voor je richard. Ennuh, alvast gefeliciteerd he met je huwelijk en je nieuwe huisje :)

whoa cool een huwelijk en een nieuw huisje!

gefeliciteerd man!

ik vraag me eigenlijk af...hadden ze ook whey shakes op de huwelijk? :P
 
Heb je al een goldenretriever :tong: hahahaha j/k bro :haha:
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


He Vinny ik heb mijn excuus aangeboden .. wat wil je nu nog meer dan?


edit : oli stfu
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk Ries, en dat je je huisje maar snel af mag hebben.. ben net zelf verhuisd en ben nog flink veel tijd eraan kwijt.
 
Originally posted by Frenkpie
zooo hey ! 55 cm ? tering..

kom ik aan met mijn 38 cm :X
... /me = beginneling..

ben benieuwd hoor !!


btw: 100st post !! :P

ik was ook al trots op m'n 40 en heel af en toe 41 haha
 
Hey Richie, hoe staat het met het cutten? Het is zowat oktober en volgens mij, zou je je doel al wel eens bereikt kunnen hebben, duzze...foto's :D?
 
DumphuiZ zei:
Hey Richie, hoe staat het met het cutten? Het is zowat oktober en volgens mij, zou je je doel al wel eens bereikt kunnen hebben, duzze...foto's :D?

Had ondertussen wel zo moeten zijn, maar is allemaal helemaal anders gelopen.
Was van 143 kg naar 127 kg. Ging best lekker op de blessure na. Moest toe rust houden van sportfysio.
Heb vorige week dinsdag voor het eerst rug getraind sinds februari.
Enige wat op dit moment groot is zijn mijn benen. (zit al weer bijna op 80 cm).
Armen waren 6 weken terug 47,5 cm, zitten nu op 50 cm. Heb er nu weer 7 weken opzitten, alleen trainen, geen dieten, weeg op dit moment 135 kg.
Woog 7 weken terug 132 kg met buikomvang 123 cm. Nu weer terug naar 116,5 cm. Heb nu 1-2 verplichte rustweken van fysio.
Voor de winter moet buik onder 110 cm, en dan van de zomer op de 100 cm.
Is voor mijn lengte en gewicht goed genoeg.
Over 2 weken ga ik weer beginnen met goed en gezond eten.
Foto's zouden nu weinig zeggen (kleine jongen). Wat me op is gevallen, is dat met name de schouders snel terug vallen. Dat was echt niet normaal.
Rond begin december post ik denk ik foto's. Als ik dan minimaal weer een maand voluit heb getraind tenminste.
Blessure begint nu echt minder te worden. Kan weer een dumbbell curl met 20 kg 12 herhalingen maken zonder al te veel pijn. Met wat engelen geduld komt het wel goed. Heb mijn zinnen op de zomer gezet!
 
gaat wel lukken hoor richy, je bent alweer goed opweg :thumbs:
 
Er word gezegd dat je het beste groeit onder 13/14 % .. nou ik groeide dus voor geen meter met dat vetpercentage (om maar over kracht niet te spreken) en sinds ik meer eet en me vetpercentage omhoog gaat merk ik dat ik WEL groei en ik word ook veeeeel sterker.
Echt complete onzin in mijn geval dan.. !
 
Tractortje zei:
Er word gezegd dat je het beste groeit onder 13/14 % .. nou ik groeide dus voor geen meter met dat vetpercentage (om maar over kracht niet te spreken) en sinds ik meer eet en me vetpercentage omhoog gaat merk ik dat ik WEL groei en ik word ook veeeeel sterker.
Echt complete onzin in mijn geval dan.. !
Eerder boven de 13/14 dat je beter groeit idd
 
Back
Naar boven