XXL Nutrition

140+kg en 55 cm armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

admin zei:
Eerder boven de 13/14 dat je beter groeit idd

Maar ja, waar ligt de grens Admin. Ik zei altijd, dat vet gaat er wel weer af, maar als het dan zo ver is, valt het altijd weer tegen.
Wil nu vanaf november weer echt gaan dieten, en dan zie ik het wel, wat ik over hou!
Gisteren sportfysio geweest en ze zei dat ik nu langzaam weer iets zwaarder mag gaan trainen, mits ik niet gelijk ging overdrijven.
Kan nu in ieder geval weer mijn hele lichaam trainen.
 
zit zeker veeeeeeeel massa op. Je hebt een goeie aanleg om echt groot te worden ben er maar blij mee ik denk dat velen jaloers zij op jou frame (including me)
suc6 met cutten lijkt me errug zwaar gelukkig hoef ik dit (nog) niet. Ik kan eten wat ik wil kben nog nooit boven de 10% gekomen behalve in mn kuur maar dat was vornamelijk vocht.
kben errug benieuwd naar de nieuwe fotos!
 
karperblues zei:
zit zeker veeeeeeeel massa op. Je hebt een goeie aanleg om echt groot te worden ben er maar blij mee ik denk dat velen jaloers zij op jou frame (including me)
suc6 met cutten lijkt me errug zwaar gelukkig hoef ik dit (nog) niet. Ik kan eten wat ik wil kben nog nooit boven de 10% gekomen behalve in mn kuur maar dat was vornamelijk vocht.
kben errug benieuwd naar de nieuwe fotos!

Hier een foto van 3 maanden terug. Bedroevend.
 
KaLe zei:

Hij is 8 keer te groot :D . De foto he :D .
hij mocht 60000 hebben, en hij was 420000 of zoiets. Hoe kan ik dit oplossen. Hij staat in Photo editor!

Afbeelding 6452.jpg
 
Laatst bewerkt:
met paint kleiner maken
 
RichardV zei:
Is reeds gelukt!
Kleine is van mijn zusje. De dame in de foto is mijn vrouw.

Foto is wel van mindere kwaliteit geworden. Erg onduidelijk.
 
De massa is er zonder twijfel, maar volgens mij ben ik niet vulgair als ik zeg dat je ook wel eens wat cheat meals heb genomen. Nu gewoon goed cutten, ben benieuwd hoe je eruit ziet als je rond de 10% vet zit. :)
 
mooi vrouwtje rich!!!!!
en de massa is er zeker alleen gaat dat cutten je niet zo goed af zie ik hehe
nouja sosm gaan andere dingen voor he
 
karperblues zei:
mooi vrouwtje rich!!!!!
en de massa is er zeker alleen gaat dat cutten je niet zo goed af zie ik hehe
nouja sosm gaan andere dingen voor he

Cutten is op zich niet het probleem. Trainde toen helemaal niet, vrat me eigen helemaal vol en dronk geregeld wat alcohol!

Als je gaat trouwen moet je het wel met de juiste doen!! :D
 
das zeker waar en ze is het waard hoor!!!
 
karperblues zei:
mooi vrouwtje rich!!!!!
en de massa is er zeker alleen gaat dat cutten je niet zo goed af zie ik hehe
indeed :thumbs:
 
hercules01 zei:
ziet er niet uit!ja sorry maar kan dr nix anders van maken


zeg dan niks..

als je dan kritiek hebt op richard...

geef dan punten van kritiek...

bijvoorbeeld te vet etc..

zodat ie weet wat de kritiek op hem is, en hij daardoor er wat aan kan doen..

Sowieso, misschien is ie vet op die fotos, maar je kunt wel zien dat er aardig wat massa onder zit, en de man is supersterk en naturel ook...
 
hercules01 zei:
ziet er niet uit!ja sorry maar kan dr nix anders van maken
Je bent toch niet verplicht om te reageren? Houd het dan voor jezelf of lees in het vervolg eerst de regels van dit board!
 
admin zei:
Je bent toch niet verplicht om te reageren? Houd het dan voor jezelf of lees in het vervolg eerst de regels van dit board!

Ik vind het wel een leuke 1e post!!
Ik moet daar om lachen. Jongens hebben mij in het echt nog nooit gezien!
 
Back
Naar boven