AndroidHealthClinic

140+kg en 55 cm armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3XL zei:
Waarom niet. Ik zitzelf rond de 51

omdat ik 1.85 met 95kg met 13% niet enorm groot vind (tis natuurlijk wel groot,maar niet uber). en jij bent EN 5 cm korter EN 25kg zwaarder, dus vandaar dat ik 48cm armen met die stats een beetje uit verhouding vind lopen, snap je?
 
Ik zeg zelf dat naturel armen van 50 cm met een vetpercentage onder de 10% exccensief zijn. Ik geloof zelfs dat dat niet eens bestaat in de wereld. Tenzij je een genetisch bevoorechte freak bent die meer als twintig jaar naturel keihard traint met alle opofferingen daaraan vast.

{EDIT: Zie net dat BigShady pas 1.5 jaar traint en 20 jaar is. :rolleyes: Dus zelfs met AS lijkt me dit een onwaarschijnlijk enorme progresssie}
 
Laatst bewerkt:
nb7 zei:
Tenzij je een genetisch bevoorechte freak bent die meer als twintig jaar naturel keihard traint met alle opofferingen daaraan vast.

3XL dus :D
 
35cm????

Kom maar op met die foto's

Ik ben nu een jaar aan het trainen en heb 36cm
 
Sommige gouwe ouwe vergeet je nooit. :D
 
hahaha nice one :D
 
Haal AUB die rode kaart weg, dit was een nostalgische bump, hier komt geen mot van.
 
Ik heb alle pagina's op mijn gemak doorgelezen, en allereerst succes Richard met je ontwikkeling en voortgang!

Hoop dat cutten gaat lukken en je blessures achter de rug zijn, of althans dat trainen kan zonder al te veel beperkingen.

Heb verscheidene keren gelezen dat aantal mensen hoop pagina's terug twijfelde of je wel naturel kan zijn met bepaalde stats enzovoorts. Ik kan spreken uit eigen ervaring, dat kan.

Ben zelf 188cm/ 108kg en alhoewel ik mijn armen lange tijd niet heb getraind vanwege de beperking die het mij gaf met jiu-jutsu en boksen, meten ze altijd nog 47cm.

Sinds acht weken ben ik gaan powerliften en train nu ook weer mijn armen.


Edit:
Veel succes en leuk allemaal gelezen te hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha monster bump:D
Marky weer lopen snoepen/snuiven?

Stats kloppen nog steeds:D
 
In before the lock.
 
die cut houdt al een lange tijd aan zeg. jaartje of 5
 
Back
Naar boven