AndroidHealthClinic

140+kg en 55 cm armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Still waiting :D

Anyway mooie stats dumbbell curl 40kg ...Goddamn dat moet ik met 2armen doen (kan wel meer maar 1 arm komt toch echt te kort :D )

Bp: 150kg x 6 , nooit een 1rm'tje gedaan?
 
140Kg, wat is je lengte en vet%

en sorry maar ik vind je prestaties niet echt indrukwekkend voor iemand van 140kg, zelf niet natural

Ik zit zelf bv bij banken op 180*6, en deads 250*6 bij een lichaamsgewicht van 118kg (natural)
 
Mjah en hoe lang train jij?
En ries?
Denk dat Ries tegen de tijd dat hij 20 jaar traint ook wel flink sterker geworden is (met of zonder gewichtstoename....)

Ik denk ook trouwens dat je nie zomaar kan aannemen dat er een lineaire verhouding zit tussen massa en kracht (of lengte, massa en kracht). Als iemand van 80 of 85 kilo 105 kilo drukt (zoals mijn trainingsmaatje die niet goed eet en elk weekend zuipt) wil niet zeggen dat iemand die 120 weegt met hetzelfde 'gemak' zomaar 148 kilo drukt. Ikzelf weeg dus rond de 120 kilo en ik vreet me klem, slaap goed en zuip niet en ik druk nou net 140 kilo 6x.
Anyway, ik vind ries zn stats wel degelijk impressive voor een 24 jarige naturel.
 
Ja voor iemand van 24j zeker goed bezig.
Wat was ook weer je vet% en lengte richard?
 
Dacht dattie 192 of 195 was ofzo, ongeveer even lang als ik.
Vet wistie niet, maar hij zei in een andere thread dattie hoopt 115 - 120 kilo droog over te houden na het cutten, dus zoveel vet is het denkik niet. We zullen het vant weekend zien op de foto's :banana:
 
Tja, een naturel die droog 115 a 120 kg is???? Damn man, dan kan je beroemd worden, dan ben je net zo groot als de olympia gasten, en dat naturel, zien jullie wel dat het kan????

hehehe, jokin, maar ik denk dat je een heel hoog vet % hebt als ik eerlijk ben.
Een maat van me is ook 128 kg, maar wel 28% evt, hij heeft ook 53 arm, maar echt, als die droog is is ie misschien 100 kg, en dat met as, niemand wint zoveel spier zonder AS. dus moet het wel vet zijn
 
115 moet wel lukken denk ik... Ligt er ook aan hoe drastisch je gaat cutten, als je amper spier verbrand tijdens ut cutten dan kan je vrij hoog blijven.
En de 1RM's van ries liegen er ook niet om, dat lukt je niet met weinig spier en veel vet :)
Anyway, pics will tell :)
 
Ik gelloof ook wel dat hij zo groot is, maar naturel geloof ik dan niet meer. that's the point.

Naturels zijn schriele kippetjes, zelfs de wereld top, ze komen met 4% vet echt niet boven de 100 kg.
 
oja, net ff na gerekend, als je 140 kg bent, met een hoog vet percentage, dus tegen de 30 %, dan kun je als je gaat cutten naar een procent of 7 a 8 toch wel 110 kg overhouden, das wel netjes dan , tenminste, als je geen 2 meter bent :)
 
Kijk eens naar 3XL, die is ook naturel en is 118 kilo en hij is niet lang :) ik d8 rond de 1.80 ofzo?
Misschien dattie het zelf kan bevestigen :P
 
ja, maar die traint al 25 jaar, en is die naturel???
 
Die zegt dattie naturel is ja, en op een forum kan je niet meer doen dan elkaar op elkaars woord te vertrouwen :)
Denk ook niet dat daar om gelogen hoeft te worden...
Maar dat je naturel niet zo ver kan komen is gewoon gelul ook, het is meestal zo dat de jongens die perse massa willen binnen 5 of 10 jaar wel aan de AS zitten en de jongens die naturel willen blijven zijn meestal de gasten die er gwoon een beetje atletisch uit willen zien en niet perse het uiterste uit hun lichaam willen halen, ofwel, volgens mij heb je weinig mensen die naturel echt massa aan het bouwen zijn.

Kan natuurlijk ook zijn dat ik er naast zit :P
 
Het probleem met naturel is dat het veel en veel langer duurt, dus je moet 10 jaar lang goed trainen, veel eten, niet stappen, etc om te bereiken wat een ander met dezelfde discipline , maar met AS in 3 a 4 jaar bereikt
 
Anyway foto's will tell....so plz give us the pictures :)
 
3 pagina's zonder foto's :clap:
ik ga ook een thread beginnen hier.
 
Misschien kan 1 v/d mods of de admin hier iets aan doen?
:mad:
 
huilebalk
Er komen heus wel foto's aan, een aankondiging in het fotoforum kan nooit kwaad toch?
 
Misschien best dat aankondigen toch beter wat uitgesteld worden ... tot je de foto 's ook daadwerkelijk kan plaatsen :)
Ik wil btw foto's gerust op een server zetten als je geen eigen server/site hebt.
 
Back
Naar boven