XXL Nutrition

140+kg en 55 cm armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by WoUz
huilebalk
Er komen heus wel foto's aan, een aankondiging in het fotoforum kan nooit kwaad toch?

Nou, 3 pag. aankondiging is wel veel.
 
Als de discussie gewoon zo loopt :rologen:

Ik vind het ronduit kinderachtig, dat er zo over gezeurd blijft worden, ook al in espi's thread :mad: Ik ben het wel eens met admin, dat je pas iets moet plaatsen als je echt weet dat de foto's er (snel) aankomen, maar er kan altijd iets tussenkomen. Moeten we dan tot die tijd niet schrijven in een thread die er toch al is? Ik vind van niet!

En die foto's van richard komen dit weekend, heeft ie ergens vooraan gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Mjah, waar heb je het nou over, als er nou 10000 mensen per dag op dit board komen is het andere zaak vind ik, hier komt gewoon een kleine groep mensen. Ik vind dat dan een aankondigingetje niet zo een ramp is, dat zal heus het fotoforum niet vervuilen.
Maargoed, mijn mening, als er hier gezeik om komt moeten de admins of mods maar ingrijpen :D

Just my 2 €cents
 
Waar hadden we het over?
 
Nou dan blijf ik de hele dag maar achter de comp zitten, want dat wil ik natuurlijk niet missen!!:D
 
Ja idd. waar blijven ze!!!!!!!!!!!
 
Praatjes vullen geen gaatjes, of ben je heel de bb.com foto directory aan het doorspitten om fotos te vinden die wel passen ???

:eek: wat nu
 
Krijg ze er niet op, kan iemand mij helpen?
 
Originally posted by RiVer
Krijg ze er niet op, kan iemand mij helpen?
Of op de webspace van je internetprovider plaatsen. Ik ben nu ook wel errug benieuwd Richard! :D
 
Kan ik ze niet naar 1 van jullie mailen, zodat jullie hem er ff opzetten.
Dat pbase doet niks, en bij chello weet ik niet hoe het moet.
Ben niet echt een wizzkid met computs.
 
Probeer T anders ff hij is admin, hij zou t wel moeten kunnen!
Ja pbase ligt plat!

ik heb T ze mail wel maar ik denk dat je m beter even kan pm'men omdat ie ze mail denk wel prive wilt houden!

Groetjes!
 
ben al met T in gesprek, maar het het blijkbaar druk:D
 
Originally posted by 3XL
140Kg, wat is je lengte en vet%

en sorry maar ik vind je prestaties niet echt indrukwekkend voor iemand van 140kg, zelf niet natural

Ik zit zelf bv bij banken op 180*6, en deads 250*6 bij een lichaamsgewicht van 118kg (natural)

Je hebt altijd baas boven baas. Dat is nu het leuke:p .
 
Sorry mensen, moet mijn vriendin nu ophalen. Zit nu bij mijn zwager, moet hier morgen weer werken, hoop dat iemand mij dan kan helpen.:(
 
Back
Naar boven