XXL Nutrition

140+kg en 55 cm armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Effe on topic ;)

Kom maar op Richard met de foto's t'is zaterdag :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Jongens hij zei aanstaande zaterdag maar heeft er geen jaartal bijgezet, richard weegt nu pas 70 kilo en is 1.99 m!:p :p :p :D :rolleyes:
 
Originally posted by RiVer
ben al met T in gesprek, maar het het blijkbaar druk:D
Op Ts server zit een beveiliging waardoor je niet los plaatjes op kunt halen. Dat was ook al een probleem in espi's thread :( Dus probeer het toch met pbase, als je zelf geen webspace hebt (dat heb je toch wel, gewoon van je internetprovider ???)
 
Beetje raar Rich, wel praatjes maar geen foto's
 
in de tussentijd kun je mijn kuiten bewonderen :p

Da's mijn mooiste lichaamsdeel en daar laat ik ook over een maand of 10 een tattoo zetten! Hoop ik!

Die foto's laten zien als je niet direct een eigen server hebt, is een hele bevalling... ;)
 
loos topic dit :/
 
Wat is dit nu weer allemaal. Heb ze zojuist geemaild naar T, dus ik zie ze hier hopelijk wel verschijnen.

Dit is na 2 jaar vol bulken. No cardio what so ever. Benen staan er alleen niet op. Niet omdat deze minder zijn, maar op de bouw in je boxer gaan staan is een beetje extreem.

Minpunt: vrij duidelijk, mijn borst.
En mijn bodyfat is nu hoog, maar dat gaat er nu dus af.

T alvast bedankt voor het plaatsen van de foto's.
 
Heeft T dan dat probleem met die server al opgelost? ??? Ik zie iig nog niets, maar dat kan ook zijn omdat er nog geen adressen in die post van Rich gezet zijn .. Ff kijken .. Oh ja inderdaad, dat is het.
 
hmmz wel hoog vetpercentage..

MAar ziet er wreed massief uit...

Ben benieuwd naar de fotos als richard droog is
 
massief lichaam idd...alleen nu show es je lichaam als je wat droger bent :)

ben benieuwd
 
MASSIVE
alleen dat vet%

Maarja, daar wordt wat aan gedaan.
:thumb:
 
Re: Lekker stevig

Originally posted by DownToEarth
Nu snap ik waarom je die arm omtrek hebt..... :lick:
Je Pars clavicularis zien er goed uit.

Welke spier?:(

Idd. ben sinds vorige week gestart met droog trainen.
Moet zeggen dat aanspannen zonder een spiegel moeilijk is. + een bouwlamp van voren werkt ook niet echt.
Ga nu iedere maand foto's sturen, kunnen jullie het verschil ook zien.
Over een week even een oude foto van het begin sturen.
 
damnz.... das inderdaad wel heel groot.... :eek:

ben ervan overtuigd dat ie er droog helemaal als een god uitziet... :D
 
Strakke rug, maar zoals je al zei, je borst in onder-ontwikkeld vergeleken met andere delen van je lichaam, zoals armen, schouders en rug. Misschien een totaal ander schema proberen voor de borst?!

Op welk vetpercentage zit je trouwens?

Ben benieuwd, wat je over houdt na het dieeten. Vedder netjes....
 
HUGE!!!! en vet wordt aan gewerkt dus dat zal geen probleem zijn :)
 
op die leeftijd dat gwicht en die vetpersentage!!!!!
ik heb het idee dat ik je dan wel eens in mijn auto ga krijgen, met hart probleemen.

keep up the good work
 
Ja huge is het juiste woord! Met alle respect, je borst lijkt me niet echt bijzonder goed ontwikkelt in verhouding met de rest, of komt dat voornamelijk door het vrij hoge vet %??

Maarre toppie hoor !!!
 
Back
Naar boven