Fitness Seller

140+kg en 55 cm armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een kolos !!! Ben nu al nieuwsgierig naar het resultaat als je er droger op komt te staan !!!!!!!

:thumb: Succes Richard !!!

Groet Smalluser :thumb:
 
Looking BIG, nu nog cutten :thumb:

suc6
 
Ben het 3XL eens, als je 140 kg weegt, moet je als man ook makkelijk (meer dan) je eigen lichaamsgewicht kunnen drukken.

Had eigenlijk héééle andere foto's verwacht, net als (denk ik) vele anderen hier voordat ze je foto's zagen.
Massief vind ik je niet, je bent pas massief als je groot én hard (droog) bent.
Ben benieuwd wat er na je cuttingperiode over is, ben inderdaad benieuw naar je vet%, lijkt me inderdaad erg hoog.

Je zou ook nog je foto's posten van hoe je 7 jaar geleden was?

In ieder geval succes met je wedstrijdvoorbereiding, hoeveel tijd heb je nog, en wat voor wedstrijden ga je dan doen?

Greetz
 
sorry maar massa is het niet. vind ik dan persoonlijk hoor.vind net niet indrukwekkend. en dit is niet om je af te kraken ofzo. Maar je borst loopt flink achter.
En natuurlijk je vet%, maar goed daar wordt aan gewerkt las ik.
 
Sorry dudes leuk hoor moeilijk namen gebruiken maar lul dan niet zo stom er bestaat geen spier die pars clavicularis heet..
pars geeft aan dat het een deel is.. dus een deel van een spier.. en clavicularis geeft aan dat het aan het het sleutelbeen hecht.. dus het deel dat aan het sleutelbeen hecht.. waarschijnlijk dus de trapezius..
( de trapezius aan het sleutel been?? Ja :p )

En verder?? Stats klinken indrukwekkend.. maar je bent helemaal vlak.. Daar moet je aan werken.. droog worden en dan weer posten.. 1 maandje insuline en ik zie er ook zo uit.. :p
 
ik ben het met de kritiek eens. Het spijt me, maar dit heb jij niet bereikt met een evenwichtig voedingspatroon. Ik zie dat je een hele goede bouw hebt, maar probeer als je droog bent het toch anders te doen. Volgens mij heb je teveel lopen bulken, maar niet eens verantwoord gebulkt.je ziet er als een endomorf uit, pas dan ook zo je voeding aan. In die 7 jaar dat je traint had je naar mijn mening veel meer kunnen bereiken en moeten bereiken. Let ook op, een te hoog vet% werkt de spiergroei tegen!

Good Luck,

u have it in U

grtz
 
Hmm, wel groot idd, grote massa :)
De aanleg heb je ook, maar het is zonde dat je zo een hoog vet% heb, ik denk dat het jeniet lukt die 115 - 120 kg droog te bereiken, denk dat je er jammergenoeg onder komt :(

Btw: De borst loopt idd een stuk achter, net als bij mij. Maar ik heb dan ook nog nooit een naturel met massa EN een volle borst gezien, heeft iemand daar url's van oid?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het heel moeilijk is om een duidelijk zicht te krijgen op wat achterloopt en of je al dan niet een goede spier symmetrie hebt, eerst flink gaan cutten en beter op de voeding letten, dan nog eens posten en kunnen we een duidelijk beeld krijgen met meer bruikbare kritiek voor jou.
Verder denk ik dat er wel potentieel inzit voor een leuke plaats op het podium maar er is nog werk aan de winkel!
 
Je rug is mooi breed, borst loopt inderdaad achter.

Enne, tip: zet het adres van de site ff in de eerste post met de editfunctie, dan hoeven mensen zich geen kriek te zoeken naar je foto's.
 
Hij is wel massief, massief is niet droog en hard.. massief staat voor sterk, stevig, daar kan je de van dale op na slaan en dat is ie. Ik kan alleen heel lastig een beoordeling geven vanwege het hoge vet%. Als ik jou was zou ik flink gaan cutten, maar daar wel rustig de tijd voor nemen, er moet flink wat af om op wedstrijdniveau te komen. Bodybuilden is beeldhouwen en als beeldhouwer begin je niet met een kiezelsteen waar je een rots van maakt, je begint met een rots en gaat dat vorm geven.

De massa is er nu, nu gaan beeldhouwen!! Succes :thumb:

En hou ons tussentijds op de hoogte..
 
Originally posted by soulreaver
Bodybuilden is beeldhouwen en als beeldhouwer begin je niet met een kiezelsteen waar je een rots van maakt, je begint met een rots en gaat dat vorm geven.

Wat poetisch gezegt:D ;)
 
Maar wel waar.

Kvond zelf de foto's ook wel iets tegenvallen na alle hype.
Flink cutten lijkt mij ook het beste.
 
Vergeet niet dat de meeste profs ook aardig vet zijn offseason, we worden gebrainwashed met pics met 4% bf, maar dat hebben ze ook maar effe. Neem bv. Priest of Kovacs..
 
Is ook heel ongezond als je zo een laag vet% het hele jaar zou hebben (wat ook waarschijnlijk niet lukt). Door het timen en alle supps enzo zijn ze ook maar een paar uur of paar dagen op wedstrijdnivo, daarna komt het vocht (en vet?) alweer terug.
Anyway, ik loop er zelf ook al een tijd aardig vet bij, maar dat vind ik super man, lekker beulen zonder last van pezen, aanhechtingen en weet ik het, goeie weerstand. Afvallen is immers zo makkelijk als wat, dus in 2 of 3 maanden ben je zo weer droog.
 
Vinden jullie het dan niet belangrijk om er het hele jaar goed uit te zien???? Ik snap best dat je in de winter een iets hoger vet% kan hebben, maar om er nou vet bij te lopen. dan maar minder snel groot worden, maar wel het hele jaar er ok uitzien.
 
Tja, ligt eraan waarvoor je het doet, velen trainen om er goed uit te zien en voor de vrouwtjes enzo. Ik ben meer serieus gaan trainen omdat ik het leuk vind om groot, zwaar en sterk te zijn (worden). En wie ziet in de winter die laag vet nou onder je dikke kleding? :)
In de zomer doe ik meestal wel vet omlaag omdat het sowieso eens in de zoveel tijd er ff af moet, en ten tweede om er dan wel een beetje normaal uit te zien :)
 
ja profs zijn aardig vet off season.. maar toch zie je duidelijk hoe massief ze zijn.. en dat mis ik hier..

Maar in 10 weken kan hij dat wel hebben.. als hij in mijn sectie komt :p hahahahaha
 
tja, mooi verhaal wouz, maar ik zie het nut er niet van in om je vet % hoger te laten stijgen dan 15 a 16 % en dat vind ik al veel je groeit namelijk het beste op zo'n 14%.

ik zit zelf ' winters altijd rond die 14 % en 's zomers rond de 9 a 10 % ik ben dan wel geen 140 kg, maar ik ben liever 96 kg met 11% dan 140 met 35%
 
Hmm, mjah, dat versta ik dus ook onder vet, 14 - 18 %
Rond de 12 - 14% zijn je groei omstandigheden het best idd, ben bang dat ik er nu wel teveel boven zit aangezien ik dikker geworden was toen ik niet trainde en veel junkte :(
Maar komt van de lente allemaal weer goed :D
 
ja, ok, soms schiet ik ook weleens naar de 17%, maar ik it toch meestal onder die 14 % :-), vooral ronde de kerst en oud en nieuw gat het weleens mis, niet trainen en veeeeeeelll eten.
 
Back
Naar boven