XXL Nutrition

140+kg en 55 cm armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zelf wil ook niet te vet rondlopen, Mag best een buikje zitten in de bulk en in de winter, maar hangtieten en echt vet wil ik niet, maar het is een keuze die iedereen maakt. Als je echt flinkt bulkt en gewoon zoveel mogelijk vreet zonder ergens op te letten en ook vel verz. vetten pakt dan groei je wel als kool, tjsa het vet moet er weer af, het is een keuze die ieder maakt..

Mijn bulk gaat maandag beginnen, mits ik weer kan trainen na mijn auto-ongeluk afgelopen zondag..
 
Originally poster bij richard

Zien alle jongens die pas begonnen zijn, dat ook zij kunnen groeien

Vind je dit niet wat overdreven, ik wil toch een look zoals BOS, als ik jou over het strand zie lopen zal ik niet meteen zeggen, WOW check die gast eens!

Ben benieuwd hoe je eruit ziet als je je vet naar de 7-10% kan brengen

Succes
 
Originally posted by soulreaver
Mijn bulk gaat maandag beginnen, mits ik weer kan trainen na mijn auto-ongeluk afgelopen zondag..


Ernstig????
 
Originally posted by marcel
Vinden jullie het dan niet belangrijk om er het hele jaar goed uit te zien???? Ik snap best dat je in de winter een iets hoger vet% kan hebben, maar om er nou vet bij te lopen. dan maar minder snel groot worden, maar wel het hele jaar er ok uitzien.

Inderdaad.. het kost mij vreselijke moeite om van 17 jaar overgewicht af te komen (weeg sinds mijn 22e 72 kg of meer (max 85,min 65 na een toevallig hongerdieet van 4 maanden). Afvallen tot 72 kg lukt makkelijk.. daaronder zit een blokkade, omdat ik steeds dat gewicht heb gehad. De psychologische blokkade is nu weg (vond het eng om minder zwaar te zijn, vraag me nu niet waarom).. De fysieke is moeilijker.. dit lichaam zover krijgen dat het de stofwisseling opjaagt zonder spieren kwijt te raken en toch geen kracht te verliezen is verrekte moeilijk!

Ik ben me nu dus suf aan het lezen over dit soort onderwerpen.. en wat ik begrijp kun je gewoon het beste ervoor zorgen dat je het hele jaar op een gezond vet% zit (wel boven wedstrijd niveau natuurlijk,maar zeker niet TE hoog).
Ik ben ervan overtuigd dat het ABCDE-dieet daar het meest voor geschikt is.. dan eet je bijv. 2 weken lang 125% van je behoefte en dan weer 2 weken 90%. Spieren en vet er bij in 2 weken, en hopelijk bijna alleen vet eraf in de volgende 2 weken.. etcetera.

Maar... eh, ff persoonlijk.. ongelooflijke spierbonk ben jij Richard.. met SoulReaver's woorden: nu maar beitelen hè...

Groetjes

Espi
 
Ik word vrij gemakkelijk vet, maar met hetzelfde gemak zit ik ook zo weer op 12%, dus maakt het mij niet zo heel veel uit als ik iets vetter ben, ik heb het natuurlijk niet over baggervet.. Het lulligste vind ik het nog voor mijn vriendin die vindt zo'n pens niet echt opwindend, maar snapt ook wel dat het af en toe noodzakelijk is.
 
Dat heb ik ook, als ik wil ben ik in 2 maanden droog.... (op een redelijk gezonde manier natuurlijk, zonder teringzooi als stackers etc) dus ik vind een buikje en een vetrandje ook geen probleem. Kvind het belangrijkste altijd dat je doet waar je je het lekkerst bij voelt en het lekkerst bij traint. Als ik wat vetter ben train ik als een gek, en dat vind ik natuurlijk heerlijk :D
 
Ik heb me tijdenlang gefocussed op droog zijn, tot 12% zit ik in een mum van tijd, wil ik daaronder komen dan wordt het moeilijker, ik heb me daar teveel op gericht, ik ga me nou eerst maaris richten op MASSA.. dus de 100 over met dat gewicht..
 
Zozo, wat een reacties. Niet te zuinig zeg. 1 vind het wel wat, de ander niet. Net waar je voor kiest.
Borst een minpunt? Idd, maar dat gaf ik zelf al aan.
En idd. bf, is geen 5% nee, maar 35% is wel erg overdreven hoor, is 49 kg vet. Zo erg is het niet.
En niet om in de verdediging te gaan, foto's vind ik niet geweldig, oog wel vetter als dat ik ben.
Zal zorgen dat de volgende foto's in gewoon daglicht worden genomen.
Wat mijn voeding betreft, jarenlang alleen maar voldoende eiwitten gegeten, en voor de rest gewoon heel veel. Heb een paar jaar geleden een keer uitgerekend hoeveel ik op dat moment at en dat was rond de 9000 calorieen.
Nu niet meer. 4500, 40%eiwit, 40 koolhydraten en circa 20% vet.
Maar dit doe ik pas sinds ik er aan denk om droog te gaan trainen.
Ik ga ook nog 2 keer in de weekl stappen met de nodige drank, werkt ook niet echt mee, maar dit wordt steeds minder.
Ben nu ook weer begonnen met cardio, dus bf zal nu wel zakken.

kan trouwens mijn eigen gewicht makkelijk drukken hoor.
Druk 140kg 8x schuin op de smith machine, dus dat is niet zo'n probleem.
Heb ook altijd een dag of 4 spierpijn naar een borsttraining.
Train hem maar 1 keer in de week, dus overtraining lijkt me overdreven.
Begin met schuindrukken, 4 sets, 2 sets incline flyes, 2 sets pec dec, en 2 sets cable crossovers.
6-8 herhalingen voor alles.

Heb wel eens gelezen, dat iemand met lange armen over het algemeen niet exceleren in de borst, dus weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

In ieder geval tnx for the support!
;)
 
Vrij groot, maar 140KG zie ik er niet vanaf. Je bent nog wel ver verwijderd van een wedstrijd. Nog lang niet hard genoeg.

Wel erg knap dat je zoveel massa hebt opgebouwd, geeft al aan dat je wel de goede inzet hebt. Ben benieuwd naar de vorderingen van het droogtrainen. Succes

Greetz
 
Duh, als je offseason bent ben je nooit hard genoeg voor een wedstrijd, eerst vet% drastisch drukken en dan vocht af drijven..

Als hij rustig gaat cutten en goed eet kan die aardig groot en droog komen..
 
Originally posted by soulreaver
Duh, als je offseason bent ben je nooit hard genoeg voor een wedstrijd, eerst vet% drastisch drukken en dan vocht af drijven..

Als hij rustig gaat cutten en goed eet kan die aardig groot en droog komen..

That's exactly the plan SR:D .
 
Originally posted by RichardV


That's exactly the plan SR:D .

Alleen weet ik niet hoe je huid reageert?? Maarjah, die profs vallen in 8 weken 20-30 kilo af en die staan ook strak in hun vel..
 
Onderstaande is niet om je te dissen maar om je even wakker te maken!

1. Ik kan dit niet passen in de categorie "bodybuilding"

2. Je bent echt maximaal vet! 35% BF lijkt me nog een milde schatting

3. Ik weet niet hoe lang je bent, maar ik zie het er niet vanaf dat je 140 weegt, ondanks je gigantische vetpercentage.

4. cardio cardio cardio

Succes
 
Originally posted by HardcoreMF
Onderstaande is niet om je te dissen maar om je even wakker te maken!

1. Ik kan dit niet passen in de categorie "bodybuilding"

2. Je bent echt maximaal vet! 35% BF lijkt me nog een milde schatting

3. Ik weet niet hoe lang je bent, maar ik zie het er niet vanaf dat je 140 weegt, ondanks je gigantische vetpercentage.

4. cardio cardio cardio

Succes

Tsja dit is een moeilijk iets. Body building ga je bewust om met voeding, rust, trainen enz. Het zit er op die foto echt uit dat je je helemaal lam hebt gegeten. Ik weet niet wat het vet% is maar ik kan je zo zeggen dat je extreem hoog zit en in de gevare zone zit. Zeker wel 30% +
Je rug ziet er wel huge uit. Ook al zou je het vet er af denken dan blijft deze nog wel aardig huge.
Echter je armen zijn nu 55 cm? Ik denk als je echt gaat cutten dat je misschien 40 cm (Als je geluk hebt ? :S) over houd.
Ga op je voeding letten en ga cardio doen.

PS: We zijn hier niet om mensen te dissen of om mensen te beledigen, we geven gewoon tips en meningen.

Respect
 
Originally posted by soulreaver
Vergeet niet dat de meeste profs ook aardig vet zijn offseason, we worden gebrainwashed met pics met 4% bf, maar dat hebben ze ook maar effe. Neem bv. Priest of Kovacs..

Lijkt me geen vegelijking, een prof...
 
Originally posted by arievh

Echter je armen zijn nu 55 cm? Ik denk als je echt gaat cutten dat je misschien 40 cm (Als je geluk hebt ? :S) over houd.
Respect

Ik veronderstel dat je 50 cm bedoeld.

Gr. René
 
50 hou je soieso niet over na het cutten, van je bovenarmen verdwijnt vrij veel, helaas.....
 
Originally posted by HardcoreMF



groeihormoon, schildklierhormonen...........geen vergelijkingsmateriaal dus.

Ik heb het over de huid, duh, hoe profs op 4% komen weet ik ook wel, maar gaat erom als jij 30 kilo afvalt, hoe zit het dan met je huid, die hangt slap, net zoals een vrouw na een zwangerschap zeg maar, daar doel ik op..
 
Originally posted by WoUz
50 hou je soieso niet over na het cutten, van je bovenarmen verdwijnt vrij veel, helaas.....
maar 40 kan ook gewoonweg niet van 55 cm --> 40 cm, kan nooit
 
Back
Naar boven