AndroidHealthClinic

140+kg en 55 cm armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by HardcoreMF
Onderstaande is niet om je te dissen maar om je even wakker te maken!

1. Ik kan dit niet passen in de categorie "bodybuilding"

2. Je bent echt maximaal vet! 35% BF lijkt me nog een milde schatting

3. Ik weet niet hoe lang je bent, maar ik zie het er niet vanaf dat je 140 weegt, ondanks je gigantische vetpercentage.

4. cardio cardio cardio

Succes

Haha, grappig kereltje!

1. Waar pas je dit dan in. Bouw iedere dag aan mijn lichaam. Letterlijke vertaling van bodybuilding.

2. Kameraad van mij heeft een vetpercentage van 35% en ziet er heel anders uit.

3. 1.92-1.93 m. Misschien zit er onder dat vet wel heel veel spiermassa. Spiermassa heeft een hogere dichtheid als vetmassa.

4. Ben ik mee begonnen.

P.s. Ik heb er wel al vaker 25 kg afgegooid en nooit echt last gehad van loszittend vel. Moet wel zeggen dat dat al een tijd terug is.
 
Originally posted by arievh


Tsja dit is een moeilijk iets. Body building ga je bewust om met voeding, rust, trainen enz. Het zit er op die foto echt uit dat je je helemaal lam hebt gegeten. Ik weet niet wat het vet% is maar ik kan je zo zeggen dat je extreem hoog zit en in de gevare zone zit. Zeker wel 30% +
Je rug ziet er wel huge uit. Ook al zou je het vet er af denken dan blijft deze nog wel aardig huge.
Echter je armen zijn nu 55 cm? Ik denk als je echt gaat cutten dat je misschien 40 cm (Als je geluk hebt ? :S) over houd.
Ga op je voeding letten en ga cardio doen.

PS: We zijn hier niet om mensen te dissen of om mensen te beledigen, we geven gewoon tips en meningen.

Respect

15 cm eraf op de armen, dat betwijfel ik. Ik heb een dikke huid, dus voel me niet zo snel gedist.
Mijn voeding is nu perfect, en mijn cardio voer ik steeds verder op.
 
ik heb een maat, en die doet ook bodybuilding, heeft ook 55+ arm, en is 128 kg, is 1.82 lang en heeft 25 - 28 % vet, ziet er ongeveer net zo uit, dus ga er maar van uit dat je ook tussen de 25-28% zit.

Vand die armen gaat niet zoveel af hoor, tussen 47 en 50 houd je wel over. en das toch niet verkeerd, 47 arm droog ziet er groter uit dan een 55 arm met vet.

succes met het "ripped" proces!
 
Dat schatte een kennis van mij ook. Zo;n 25%.
Hij heeft zelf wel eens 6% gehaald, was dan ook op een wedstrijd. Offseason zit hij op een kleine 20%.
Oke, hij gebruikt wel het een en ander met betrekking tot anabolen.
 
no offence but you are definately over 25%. Maar zoals je zelf al zegt zit er onder dat vet wel veel spiermassa. Ik zou je aanraden niet 2 jaar achter elkaar te bulken maar na zon 4a6 maand weer te gaan cutten. Dus als je redelijk droog bent geworden niet weer zon lange bulkperiode.
 
Ik denk dat er wel wat spiermassa onder het vet zit hoor!. Suc6 Richard met het cutten.
 
ja inderdaad zie je wel dat er spiermassa onderzit,,, damn met zo'n buik weeg ik ook 140 ik weeg nu al 110 met een buikje..

enne hoeveel namen heb je? spelen we spelletje schuilnaam olifant
 
Originally posted by ErEf
ja inderdaad zie je wel dat er spiermassa onderzit,,, damn met zo'n buik weeg ik ook 140 ik weeg nu al 110 met een buikje..

enne hoeveel namen heb je? spelen we spelletje schuilnaam olifant

Richard is komen te vervallen, komt door het werk, liep steeds vast. Dus op mijn werk is het nu RichardV en thuis is RiVer.
Dus 2 namen:D .
 
Als iemand z'n foto's plaats moet je niet met z'n allen gaan zitten katten. Hij heeft toch nooit gezegd dat hij ripped was?

En hij heeft tenminste het lef om te laten zien zoals hij nu is ! !
 
ik ben het eens met 3xl. die jongen word door sommigen hier gewoon de grond in getrapt.

richard veel suc6 met cutten!
 
Idd, wacht maar tot ie droog staat, dan staan ze hier allen te geilen :D
 
Idd, als hij dalijk droog is, istie nog ruim 20 kilo zwaarder dan degenen die zoveel commentaar hebben op het vetpercentage :D
 
Alhoewel ik wel commentaar heb gegeven heb hem ik, naar mijn mening, absoluut niet de grond ingetrapt. Denk dat je droog inderdaad menig BB hier weg zult blazen dus zie het commentaar dat je hebt gekregen als stimulans!
 
Haha, jongens waar maken jullie je toch druk om.
Kick daar juist wel op hoor.
Kan goed tegen kritiek.
Ben juist zelf ook kritisch.
+ als mensen mij in levende lijve zien, hoor je die berichten van hij oogt niet zo groot niet meer hoor.
En zoals ik al zei, op die foto's schrok ik ook een beetje.
Volgende foto's komen rond 30 januari en dan kunnen jullie weer wat kritische noten geven.
Kan nu al niet wachten!

Zag mijn vetpercentage ook oplopen, maar weet gewoon dat dat wel goed komt.
Heb alleen nu erg veel last van mijn linkeronderarm. Heb dit al een paar maanden. Deze week alleen borst lekker kunnen trainen op maandag.
Mijn benen waren ook kloten om te trainen, de puf gewoon niet voor. Liep voor geen meter.
Ben ook een beetje overtraint volgens mij, want al mijn spieren doen pijn.
Vanavond nog een schoudertraining en dan 2 weken rust.
Alleen cardio gaat door.
Maar na 2 weken rust komt het allemaal wel goed.
 
Originally posted by Dom!nator
Alhoewel ik wel commentaar heb gegeven heb hem ik, naar mijn mening, absoluut niet de grond ingetrapt. Denk dat je droog inderdaad menig BB hier weg zult blazen dus zie het commentaar dat je hebt gekregen als stimulans!

ik zei ook sommigen hier ;)
 
Originally posted by RichardV
.... Haha, jongens waar maken jullie je toch druk om .... Kan goed tegen kritiek ....
Zo is dat Richard goede eigenschap !!!
.... Volgende foto's komen rond 30 januari en dan kunnen jullie weer wat kritische noten geven.
Kan nu al niet wachten! ....
Ben ook benieuwd naar de nieuwe foto's KEEP UP THE GOOD WORK !!!

Fijne dagen :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by RichardV

Mijn benen waren ook kloten om te trainen, de puf gewoon niet voor. Liep voor geen meter.
Ben ook een beetje overtraint volgens mij, want al mijn spieren doen pijn.

Is het niet gewoon je gewicht? ik sta zelf ook regelmatig met 1.80 over de 120kg ewn moet zeggen dat m'n lichaam daar de eerste keren aan moest wennen.
 
Ik ben beniewd. 55 cm armen Jezus dat wil ik wel eens zien.:eek:
 
top dat je zo reageerd.. goede mentaliteit dus! Hou ons op de hoogte en veel succes.

Greetz
 
Originally posted by 3XL


Is het niet gewoon je gewicht? ik sta zelf ook regelmatig met 1.80 over de 120kg ewn moet zeggen dat m'n lichaam daar de eerste keren aan moest wennen.

Nee, heb daar persoonlijk nooit moeite mee gehad. 2 maanden geleden kon ik nog redelijk makkelijk 300 kg pakken, had nu al pijn toen ik 220 gewoon uit het rek pakte zonder dat ik de beweging uitvoerde.
Maar overal wel een beetje last.
 
Back
Naar boven