AndroidHealthClinic

140+kg en 55 cm armen (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sorry, k wil hier niemand beledigen, maar deze pics vind ik persoonlijk niet indrukwekkend. Ik hoop dat ik gewoon eerlijk kan zijn zonder iemand voor de borst te stoten. Je kunt bulken, maar bij het feit dat je je zo laat gaan stel ik me tyoch vragen. Ikzelf ben niet voor het superveel bulken. Je moet het namelijk weer allemaal kwijt na een bulkperiode waardoor je onherroepelijk ook heel veel spiermassa verliest (zelfs als je je protein-intake hoog houdt!). Daarbij komt nog dat je jezelf niet ziet groeien. Hoe kun je nu in godsnaam weten wat er bij jou onder die laag steekt en gemotiveerd blijven? Ikzelf sta offseason op een BF% van 12 a 13 en dat is voor een man optimaal om te groeien. Teveel of teweinig BF remt spiergroei!
Punt 2 ; je stats zien er wel indrukwekkend uit, maar lijken me onmogelijk zonder enige vorm van spierstimulerende middelen. 'k Heb nog nooit iemand clean squats van 300kg zien doen (of praten we hier over halve squats? En zelfs dat lijkt me heel erg sterk). Dan moet je toch gewoon een testopreparaat of iets dergelijks genomen hebben? Trouwens; dat vocht op je lijf komt toch niet van de creatine, ofwel... Hier erger ik mij dus dood aan; aan mensen die bij hoog en laag volhouden dat ze niks gebruiken terwijl ze zich toch tussen mensen bevinden die er iets van kennen. Zo maak je jezelf belachelijk denk ik.

Anyway, heel veel succes en nogmaals; no offense!!!

Greetz, Luca
 
Trouwens; 55 cm armen bij dat BF%??? OMG!!! Mag je heeeeeel bmij zijn als je 40cm overhoudt!
 
hmm ik weet niet. Time will tell.

van 55 naar 40 cm.

Ik had vorig jaar net ietsje over de 40cm toen ik vrij droog was. Ik denk niet dat ik op 55cm zou zitten als ik mijn bf op 30 zou hebben.

best wel een gek idee trouwens.

HOE GROOT ZIJN JOU ARMEN BIJ 40 % ?
 
Geen flauw idee, maar zit nu met 19 a 20% op de 42,5 / 41,5 cm

denk dat ik bij 12% ongeveer 39 cm over zou houden :(
Maw vind het zo wel best :D
 
ik denk eerder dat hij rond 45 a 47 cm komt te zitten. Maar wanneer je armen droger zijn dan lijken ze wel groter dan wanneer er vet bij zit.
 
Originally posted by luca
Sorry, k wil hier niemand beledigen, maar deze pics vind ik persoonlijk niet indrukwekkend. Ik hoop dat ik gewoon eerlijk kan zijn zonder iemand voor de borst te stoten. Je kunt bulken, maar bij het feit dat je je zo laat gaan stel ik me tyoch vragen. Ikzelf ben niet voor het superveel bulken. Je moet het namelijk weer allemaal kwijt na een bulkperiode waardoor je onherroepelijk ook heel veel spiermassa verliest (zelfs als je je protein-intake hoog houdt!). Daarbij komt nog dat je jezelf niet ziet groeien. Hoe kun je nu in godsnaam weten wat er bij jou onder die laag steekt en gemotiveerd blijven? Ikzelf sta offseason op een BF% van 12 a 13 en dat is voor een man optimaal om te groeien. Teveel of teweinig BF remt spiergroei!
Punt 2 ; je stats zien er wel indrukwekkend uit, maar lijken me onmogelijk zonder enige vorm van spierstimulerende middelen. 'k Heb nog nooit iemand clean squats van 300kg zien doen (of praten we hier over halve squats? En zelfs dat lijkt me heel erg sterk). Dan moet je toch gewoon een testopreparaat of iets dergelijks genomen hebben? Trouwens; dat vocht op je lijf komt toch niet van de creatine, ofwel... Hier erger ik mij dus dood aan; aan mensen die bij hoog en laag volhouden dat ze niks gebruiken terwijl ze zich toch tussen mensen bevinden die er iets van kennen. Zo maak je jezelf belachelijk denk ik.
Anyway, heel veel succes en nogmaals; no offense!!!

Greetz, Luca

Als je mijn kracht niet gelooft kom je een keer gezellig een weekje mee trainen???
Gebruik wel eens creatine, maar dat heeft bij mij weinig resultaat.
Ik heb nog nooit wat gebruikt!!!!!! Als jij de test betaalt mag je me overal op testen.
300 kg squats is bijna paralel. 6 herhalingen. Kan misschien nog wel meer gewicht aan, maar moet mijn benen een beetje sparen.
40cm armen? Daar moet ik gewoon om lachen, weet gewoon dat ik 49-50 cm overhou. Maar 1 februari ga ik de volgende foto's maken. Zit ik ongeveer op de 130 kilo, met een arm van ver boven de 50 cm. Daar ben ik niet zo bang voor. Time will tell!!!:D
 
damn right, Richard :thumb:

suc6! Ga ervoor!
 
Originally posted by luca
Punt 2 ; je stats zien er wel indrukwekkend uit, maar lijken me onmogelijk zonder enige vorm van spierstimulerende middelen. 'k Heb nog nooit iemand clean squats van 300kg zien doen (of praten we hier over halve squats? En zelfs dat lijkt me heel erg sterk). Dan moet je toch gewoon een testopreparaat of iets dergelijks genomen hebben? Trouwens; dat vocht op je lijf komt toch niet van de creatine, ofwel... Hier erger ik mij dus dood aan; aan mensen die bij hoog en laag volhouden dat ze niks gebruiken terwijl ze zich toch tussen mensen bevinden die er iets van kennen. Zo maak je jezelf belachelijk denk ik.

Anyway, heel veel succes en nogmaals; no offense!!!

Greetz, Luca


hehe... tja.

Mijn coach is 48 en heeft onlangs nog 300kg gesquat (een full squat dan nog) en is natural. hij zwiert iedereen buiten de gym van wie hij weet dat ze nemen. een van mijn trainingspartners, 65kg en squat bijna 220kg, hij is 20. Florent, bencht 270kg, 23. Orhan, squat in competitie 350kg, 24. ik train een half jaartje bij Hugo, ik squat 215, ben 19.

all natural. kom me nu nog zeggen dat het niet mogelijk is :D



Richard, als ik je een tip mag geven, als je dieper kan met squatten, doe dat dan! is beter voor je knieën! en mettertijd zal je dan veel meer kunnen squatten! 300kg is vet hoor! keep on rollin'
 
idd... als je weet dat hier kenners rondlopen Luca dan plaats je niet zo'n post.
Je ziet dat onder dat vet spieren zitten.. we zijn alleen benieuwd wat we straks te zien krijgen :D.
stijgt ver boven mij uit iig.
 
Originally posted by ErEf
idd... als je weet dat hier kenners rondlopen Luca dan plaats je niet zo'n post.
Je ziet dat onder dat vet spieren zitten.. we zijn alleen benieuwd wat we straks te zien krijgen :D.
stijgt ver boven mij uit iig.


Ben ik het mee eens, ik ben erg benieuwd naar foto's als richard een stuk droger is. Iedereen kan zeggen wat ie wil, en hij is nu alles behalve droog, maar een dergelijk hoeveelheid spiermassa voor een clean iemand van 24 vind ik gewoon top en een hele prestatie. Ik had misschien mn bf ook niet zo hoog laten worden, maar dat ieder voor zich. Hij is wel goed op gegroeid iig.
En ik denk dat ie ook wel iets meer armen overhoud hoor. Ik heb nu zelf rond de 40 bij 15% maar bij 30+% zou ik echt niet 55 hebben.
Maaruhm, richard, beetje snel droog trainen, want ik ben er benieuwd !
 
Als je je BF totaal negeert en goed eet en traint kan je behoorlijk veel massa winnen in korte tijd. Als jij een bulk neemt van 2 jaar en je hebt schijt aan je BF en concentreert je enkel op massa dan zal behoorlijk was massa pakken. Ga je daarna cutten tot je goed droog bent dan heb je een behoorlijke fysiek. Alleen zou het voor mezelf niet werken om zo lang te bulken, ik ga me ergeren aan me hoge BF.. het is een keuze die ieder moet maken..
 
Ik wilde dus eigenlijk al begin december beginnnen met aftrainen, maar heb er nog mee gewacht tot maandag.
Heb mijzelf 2 januari gewogen op een digitale weegschaal met ingebouwde vetmeter.
Lachen! Precies wat sommige hier dachten stond erop.
Ik woog 141,5 kg met bf 36,4%.
Stond in de handleidinig dat het bij sporters niet zou kloppen ik weer een beetje opgelucht. (maar toch die twijfel)
51,5 kg vet op mijn lichaam.
90 kg spiermassa, botten, water enz.
Schrok nogal.
Toen ik vanochtend 9 januari er op ging staan, naar drie trainingen en 2 cardiotrainingen kwam er dit uit.
139 kg en bf 34,8%.
48,4 kg vet
90,6 kg spier, enz.

Dus volgens dat apparaat was ik 2,1 kg vet kwijt(1,6%bf) en won ik 0,6 kg spier in een week.

Dit is naar mijn mening onmogelijk.
Maar volgende week geef ik jullie de volgende stats.
 
Ben je er wel met natte voeten op gaan staan? Beter voor de geleiding..
Ik wil nog eens een huidplooimeter aanschaffen om de vet% ook anders te meten.
overigens.. als het klopt dat ik het syndroom heb wat iemand (Lyle McDonald!) zei dat ik kon hebben, dan is mijn vet niet onderhuids maar 'visceraal' .. dus gemarmerd tussen de ingewanden in... het is moeilijk te geloven dat ik 34% vet heb als je mijn dunne armen en spijkerharde benen ziet. Alles zit aan die buik en heupen!

Goh, sterkte joh! Wel goed blijven eten, dus de goede vetten en voldoende eiwit.. gooi alle (geraffineerde) KH eruit muv de trainings-KH.

Espi

PS: een ECHTE aanrader is ipv een digitale weegschaal (heb zelf analoog en een vet-racestuurtje Omron) een digitale keukenweegschaal. Ik kan nu tot op 2 gram nauwkeurig mijn voedsel afwegen. Heel wat beter dan het wiebelige brievenweegschaaltje wat ik had.. ging ook tot op 2 gram maar je zat enorm te loensen en ging tot 250 g max.. nu deze gaat tot 2000 gram en je kunt er ontzettend makkelijk mee omgaan!
 
Laatst bewerkt:
Natte voeten mag juist niet, volgens de beschrijving.
Geheel droog ook niet, want anders meet hij niks.
Dus lekker met mijn zweetpoten erop:D .

Heb een goede keukenweegschaal, tot 3 kg, maar is niet digitaal. Gewoon een lekkere grote wijzer, dus toch redelijk nauwkeurig.
Zit nu op zo'n 4000 calorieen. Eindig ongeveer op zo'n 2500 calorieen.
404 gr eiwit
414 gr koolhydraten
82 gr vet

Ik ga niet te laag in de koolhydraten anders kan ik niet fatsoenlijk trainen.
 
Veel succes met droog trainen :thumb:




Groeten bigboy25.
 
Je moet mijn kritiek als opbouwend beschouwen hoor Richard, maar ik vind dat je meer de look hebt van een vetzak dan van een bodybuilder...
Cutten maar!
 
Originally posted by Olimantado
Je moet mijn kritiek als opbouwend beschouwen hoor Richard, maar ik vind dat je meer de look hebt van een vetzak dan van een bodybuilder...
Cutten maar!

In mijn ogen ben jij niemand OLI(dom)!

Ten eerste ik post echte foto's.
Ik heb wel een vriendin!
Ik ga niet naar de hoeren!
Bedenk geen verhaaltjes over vrouwen!
En ben sterk genoeg om jouw de rest van je leven uit een rietje te laten drinken!

Neem jou dus niet zo heel serieus:D
 
Originally posted by RichardV



En ben sterk genoeg om jouw de rest van je leven uit een rietje te laten drinken!




Daar twijfel ik niet aan, maar of je daar nou ook snel genoeg voor bent is een andere vraag....
 
Originally posted by Olimantado




Daar twijfel ik niet aan, maar of je daar nou ook snel genoeg voor bent is een andere vraag....

Grote (dikke zoals jij het noemt) mensen kunnen snel zijn..

razend snel.. u don't even know what hit u :D
 
Volgens mij hebben er hier een aantal een spuitje teveel gezet. Vraag me af hoe hard die toetsen op het toetsenbord worden ingeslagen om 1 zinnetje op scherm te zetten.

Mensen, laat elkaar toch gewoon in waarde en respecteer eens hoe iemand er uit ziet.

RichardV: Als je lekker gaat cutten en je vetpercentage terugbrengt naar 12 of 11% dan ben ik ervan overtuigd dat je een dikke 90 tot 100 kilo overhoudt. Ik wens je ontzettend veel succes en sterkte toe.

Oli: beste kerel, wat maak je je nu druk om iemand anders zijn lijf. Op jou foto zie je er goed uit, een voorbeeld voor velen van ons. Probeer dit voorbeeld nu ook eens te geven middels correcte en volwassen postings. Ik bedoel het niet verkeerd, maar kerel maak je toch niet zo druk.
 
Back
Naar boven