AndroidHealthClinic

15,5kg in 12 weken?!?

Bezoekers in dit topic

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
13
kwam toevallig op deze site terecht musclegaintips

de persoon op deze pagina beweerd ecto te zijn en in 12 weken naturel een dikke 15kg te hebben gewonnen, hij heeft er dan ook foto's bijgezet;

[Abeelding niet meer beschikbaar]

ik moet zeggen dat er veel goede tips staan op die site maar om 15,5kg te pakken op 12 weken?!? Daar geloof ik dan weer niks van!

vind het allemaal maar verdacht...

Hij zal wel een tweelingbroertje hebben die aan bodybuilding doet :D

Die post heeft hier al een gestaan inc link. Ik weet nog goed dat T toen zei ''Boerenbedrog''

hm 15kg in 12 weken zou op zich kunnen. dat is 5kg in één maand. Wanneer je met zijn lichaam dan opeens gaat goed eten red je dat wel. met een beetje geluk ook de 2e en 3e maand. Maar hij heeft er wel een íets te mooi lichaam van gekregen.... twijfel twijfel

bart82 zei:
kwam toevallig op deze site terecht musclegaintips

de persoon op deze pagina beweerd ecto te zijn en in 12 weken naturel een dikke 15kg te hebben gewonnen, hij heeft er dan ook foto's bijgezet
Kan best 15 kg winnen in 12 weken als je net traint. Maar dat wil nog niet zeggen dat die foto's kloppen ;)

• Topic Starter Topic Starter
admin zei:
Kan best 15 kg winnen in 12 weken als je net traint. Maar dat wil nog niet zeggen dat die foto's kloppen ;)

vind de foto's anders best orgineel tonen, die 12 weken daarintegen...

geloof het niet, die spiermassa winnen en nog droogtrainen ook binnen 12 weken!

:no:

admin zei:

ben zelf best veel aangekomen in 2 maanden, iets van +- 7-8 kg, dat waren de eerste 2 maanden met een goed eet/train schema.

idd 15 kg zou best kunnen met een goed eet/training schema...maar in zijn geval "boerenbedrog" :P

verder heeft die goede tips, maar dit was gewoon een reclamestunt voor zijn boek.

Het zal iemand zijn die al aan body deed en een tijdje gestopt was en terug is beginnen trainen spiergeheugen weet je wel,als je al massief was en je verlies je spiermassa als je stopt ,komt het er terug vlug bij als je herbegint

hmm. lees dan het verhaal eronder ff (opdie site) daar staat dat ie dus al trainde, alleen verkeerd.

@Vinny: Je zegt dat het op zich wel zou kunnen, maar in zijn geval is het dus toch bedrog. Als het wél kan volgens jou, waarom zou het bij deze jongen dan niet gebeurd zijn? :P

bart82 zei:
vind de foto's anders best orgineel tonen, die 12 weken daarintegen...

geloof het niet, die spiermassa winnen en nog droogtrainen ook binnen 12 weken!

:no:
Dat bedoel ik niet, ze zijn wel echt, alleen kloppen ze niet met de opgegeven tijd....

Je kan wel 15 kilo winnen in die periode, maar dan bestaande uit vet/vocht/spier samen, maar nooit zo droog komen daarna.
Op dat vlak is hij dus al véél langer bezig.

en als hij net alles getrain en opgepompt heeft? dat maakt je gauw een paar kg zwaarder

toch die jongen eens aan zn oren hiernaartoe slepen. in plaats van ons voor zulke raadsels te zetten.

D. zei:
en als hij net alles getrain en opgepompt heeft? dat maakt je gauw een paar kg zwaarder

euh...?

ik denk dat jij eens op een weegschaal moet gaan staan voor en na je training...

:D

Terug
Naar boven