MuscleMeat

15 HIIT 2x per dag of 2x 20m Lage intensiteit cardio icm t3+clen

Bezoekers in dit topic

stickandstones

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
18 jul 2014
Berichten
254
Waardering
18
Lengte
1m68
Hallo allen,

Zoals de titel vermeld vraag ik me af welke van de twee het beste is voor optimale vet verbranding.

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Clen met HIIT lijkt me geen beste optie ivm je hart. Clen lijkt me überhaubt geen goed idee maar das een andere discussie.

Overigens 2 x per dag HIIT is ook onzin. Dan ga je de eerste keer simpelweg niet hard genoeg.
 
Gebruik je ook steroiden naast die t3 + clen?

Die cardio verhoudingen kloppen ook niet echt. Uiteraard verbrandt 15min hiit meer dan 20 min slow ass opa cardio.

Je zult dus die liss cardio langer moeten doen wil je in de buurt gaan komen van de verbranding met hiit.
Pas dan zou je kunnen kiezen welke vorm jij t fijnst vindt.
 
liss kost meer tijd, zit herstel minder in de weg en wordt vaak als saaier ervaren
hiit kost minder tijd en zit herstel sneller in de weg

qua vetverbranding maakt het niet veel uit assuming dat je evenveel kcal aan cardio doet (wat dus sneller gaat met hiit)

personal preference
 
liss is saai, hiit is kut. = cardio is kut. Kies er een, of geen. Overigens is Hiit op een goeie clen dosis haast niet te doen. 5+ reps squat is al hiit dan
 
Gebruik je ook steroiden naast die t3 + clen?

Die cardio verhoudingen kloppen ook niet echt. Uiteraard verbrandt 15min hiit meer dan 20 min slow ass opa cardio.

Je zult dus die liss cardio langer moeten doen wil je in de buurt gaan komen van de verbranding met hiit.
Pas dan zou je kunnen kiezen welke vorm jij t fijnst vindt.

Hey, ja zit op 500 test e. Thx voor je input zeker gewardeerd. Ik zal het wel bij cardio houden alleen dan wat langere sessies. bedankt!
 
Back
Naar boven