AndroidHealthClinic

Closed

Bezoekers in dit topic

Vreetbeest

Novice
Lid geworden
8 jan 2017
Berichten
25
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Morguh,
 
Laatst bewerkt:
Flink bulken, dus flink massa aanzetten. Train je je benen ook mee?
 
Flink bulken, dus flink massa aanzetten. Train je je benen ook mee?
Ik train elke woensdag mijn benen, squaten etc. Vind alleen dat ze niet echt snel mee groeien..
 
Hoe ziet je schema er nu uit dan?
Maandag rust
Dinsdag borst/biceps
Woensdag benen/triceps
Donderdag schouders/rug/traps
Vrijdag biceps/borst
Zaterdag rust
Zondag schouders/rug/traps/triceps
 
Ik zou het iets beter verdelen en daarnaast benen ook 2x per week pakken. Je zou zeggen als je woensdag benen pakt dat je dan zondag ook weer benen kunt pakken maar daar pak je nu al zoveel dat je dan denk ik bijna 3 uur staat te sporten haha.
Ik volg zelf ook een split schema en pak het zo aan:
Maandag Borst/Triceps
Dinsdag Rug/Biceps
Woensdag Schouders/Benen
Donderdag Borst/Triceps
Vrijdag Rug/Biceps
Zaterdag Schouders/Benen
Zondag rust
 
Ik zou het iets beter verdelen en daarnaast benen ook 2x per week pakken. Je zou zeggen als je woensdag benen pakt dat je dan zondag ook weer benen kunt pakken maar daar pak je nu al zoveel dat je dan denk ik bijna 3 uur staat te sporten haha.
Ik volg zelf ook een split schema en pak het zo aan:
Maandag Borst/Triceps
Dinsdag Rug/Biceps
Woensdag Schouders/Benen
Donderdag Borst/Triceps
Vrijdag Rug/Biceps
Zaterdag Schouders/Benen
Zondag rust

Wat vind je van:
Maandag rust
Dinsdag rug/biceps
Woensdag schouders/benen
Donderdag borst/triceps
Vrijdag rug/biceps
Zaterdag schouders/benen
Zondag borst/triceps

Precies t zelfde behalve dat maandag naar zondag is verplaatst, komt mij namelijk beter uit.
 
Schouders niet dag voor borst doen.
 
Hoe ziet je schema er nu uit dan?
Quads beginnen eindelijk wat te groeien, squaten gaat erg lekker, zit nu op de 100 kilo. Alleen mijn kuiten groeien niet echt.
 
Quads beginnen eindelijk wat te groeien, squaten gaat erg lekker, zit nu op de 100 kilo. Alleen mijn kuiten groeien niet echt.
Ja met squats gaat het altijd wel lekker, kuiten zijn echter meer genetisch bepaald, tuurlijk heeft trainen ervan wel nut maar je moet met kuiten geen wonderen verwachten. Wat doe je voor je kuiten?
 
Ja met squats gaat het altijd wel lekker, kuiten zijn echter meer genetisch bepaald, tuurlijk heeft trainen ervan wel nut maar je moet met kuiten geen wonderen verwachten. Wat doe je voor je kuiten?
Ik doe 3a 4 sets seated calf raise en 3 sets calf press
 
Back
Naar boven