XXL Nutrition

15 Jaar en hulp nodig

Bezoekers in dit topic

Eazy K

Cool Novice
Lid geworden
12 jun 2013
Berichten
45
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
68kg
Vetpercentage
13%
Hallo

ik ben 15 Jaar en nieuw hier

ik zal meteen met de deur in huis vallen
ik wil een ''oke gespierd lichaam'' mijn vetpercentage zit nu tussen de 11% en 13%
als ik op internet kijk zie ik de bomen door het bos niet meer, ik denk niet dat ik voor een ''oke'' lichaam een serieus hardcore dieet nodig heb, (oke bedoel ik gewoon tank top armen, een beetje ripped je kent het)
ik zou het erg op prijs stellen als iemand een beetje kan zeggen wat ik kan doen om dit te bereiken, en wat ik erg hard nodig heb is een beschrijving wat ik ongeveer moet eten op een dag.

ik heb nu beschikking tot een pull up bar, en verder kan ik natuurlijk gewoon push ups en situps en crunches enzo doen.
 
Laatst bewerkt:
kost 800 euro
 
Hallo

ik ben Kevin, 15 Jaar en nieuw hier

ik zal meteen met de deur in huis vallen
ik wil een ''oke gespierd lichaam'' mijn vetpercentage zit nu tussen de 11% en 13%
als ik op internet kijk zie ik de bomen door het bos niet meer, ik denk niet dat ik voor een ''oke'' lichaam een serieus hardcore dieet nodig heb, (oke bedoel ik gewoon tank top armen, een beetje ripped je kent het)
ik zou het erg op prijs stellen als iemand een beetje kan zeggen wat ik kan doen om dit te bereiken, en wat ik erg hard nodig heb is een beschrijving wat ik ongeveer moet eten op een dag.

ik heb nu beschikking tot een pull up bar, en verder kan ik natuurlijk gewoon push ups en situps en crunches enzo doen.

Kevin

:duh:

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 19:47 ----------

begin je maar eerst eens met inlezen..
wil je iets bereiken dan zorg dat je weet wat je moet doen en laten, wat denk je, dat je alles op een presenteerblaadje krijgt omdat je zelf te lui bent?
 
dat is nu juist het probleem.. overal waar ik kijk word alles super ingewikkeld uitgelegd, als je een site kan noemen waar alles staat is het super maar die kan ik zelf niet vinden.

en verder snap ik dat het een beetje raar eruit ziet wat ik heb gepost maar ik heb het geprobeerd zo goed mogelijk te verwoorden.
 
Schei toch uit man, doe zelf maar een beetje moeite.
Alle info die je nodig hebt is op dit forum te vinden.
 
hoeveel tijd ben je het bereid te geven?
 
ha wat een leuk forum!
 
is een prima forum, heb hier genoeg geleerd als ik jou was zou ik gewoon even de stickeys doorlezen.
dan word alles een stuk duidelijker
 
oke nou dat is een goede reactie, ik heb wat stickys doorgelezen en het is inderdaad wat duidelijker.. ik heb alleen nog een vraag die ik niet zo 1 2 3 kan vinden.
ik doe mee aan de dam tot dam loop en moet dus 2-3 keer trainen per week om mijn conditie op pijl te houden/omhoog te halen. is het te combineren met trainen voor spieren of kan ik beter wachten tot de wedstrijd geweest is (september)
 
oke nou dat is een goede reactie, ik heb wat stickys doorgelezen en het is inderdaad wat duidelijker.. ik heb alleen nog een vraag die ik niet zo 1 2 3 kan vinden.
ik doe mee aan de dam tot dam loop en moet dus 2-3 keer trainen per week om mijn conditie op pijl te houden/omhoog te halen. is het te combineren met trainen voor spieren of kan ik beter wachten tot de wedstrijd geweest is (september)

Welkom mede-noob. Als je traint voor rennen dan is dat eigenlijk cardio, en dat kun je zowel tijdens het cutten(afvallen) als tijdens het bulken(aankomen) goed doen.
 
hoi Centaurus, ben jij erg slank? je bent namelijk langer dan ik maar wel lichter.

oke nog even wat anders dus,
even een basis van waar ik verder kan werken
maandag-hardlopen
dinsdag-trainen spieren
woensdag-rust(eventueel hardlopen)
donderdag-trainen spieren
vrijdag-hardlopen
zaterdag-spieren trainen
zondag-rust

hoe ga ik nu bepalen wat ik moet eten, ik heb de sticky gelezen die hier over gaat, maar hoe bepaal ik bijvoorbeeld hoeveel kcal ik moet nemen als ik spieren ga trainen en moet ik op een hardloopdag nou meer of minder kcal nemen?
 
hoi Centaurus, ben jij erg slank? je bent namelijk langer dan ik maar wel lichter.

oke nog even wat anders dus,
even een basis van waar ik verder kan werken
maandag-hardlopen
dinsdag-trainen spieren
woensdag-rust(eventueel hardlopen)
donderdag-trainen spieren
vrijdag-hardlopen
zaterdag-spieren trainen
zondag-rust

hoe ga ik nu bepalen wat ik moet eten, ik heb de sticky gelezen die hier over gaat, maar hoe bepaal ik bijvoorbeeld hoeveel kcal ik moet nemen als ik spieren ga trainen en moet ik op een hardloopdag nou meer of minder kcal nemen?

Ben inderdaad slank. Hoop wat meer op jay cutler te gaan lijken maar daarom zit ik op het forum natuurlijk.:D

In jouw geval, je moet voor je eten kijken naar je dagelijkse behoefte in kcal
Als je wilt aankomen ga je hier boven zitten, als je wilt afvallen ga je hieronder zitten. Op een hardloopdag moet je dan meer nemen als je wil aankomen, anders juist niet.
 
haha

oke goed advies maar hoe weet ik wat mijn dagelijkse behoefte is
 
Lol..serieus ga meer eten. Reken onderhoud uit ff google dan 500call erboven vet 1gr per kg gewicht eiwit rond de 2gr per kg gewicht rest kh. En dat gewoon beetje gespierd berijk je niet zomaar..je wordt niet zomaar een arnold of een jay cutler door elke week een haltertje op te pakken..dus wees maar niet bang dat je dat zomaar word..denk je dat hun zo zijb geboren? Hun zijn ook ergens begonnen..oja en word lid can een gym of koop de spullen voor thuis gym wil je het serieus doen...
 
ik was het niet die zij op arnold of jay cutler te lijken??

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 19:09 ----------

en wat bedoel je met onderhoud?
 
Nee maar dat "oke gespierd" dat is net zo hard werken dus ja ook een goed eetschema...en leesde sticky maar bij voeding. Hoe maak ik een eetschema staat alles in wat het betekent en hoe je moet beginnen. En daar zal je wel even zoet mee zijn om een goed schema te maken. Maar niemand zal het voor je doen of je moet er voor betalen maar daar leer je niks vn.
 
ha wat een leuk forum!

Zuht,
Leden reageren geïrriteerd omdat er dagelijks jongens zijn die de moeite niet nemen om even de stickys door te nemen.. Als iedereen die zou lezen zouden er een hele hoop minder onnuttige vragen gesteld worden.

TIP 1: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/welk-trainingsprogramma-geschikt-voor-139327/
TIP 2: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/bereken-mijn-energiebehoefte-34649/
TIP 3: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/

Hup, en nu lezen maar
 
Back
Naar boven