XXL Nutrition

15 jaar en vraagjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daarom moet je even de stickies lezen. Die zijn er speciaal voor mensen als jij gemaakt!
Daarnaast, als je een beetje buik en beetje armen wilt trainen ben je hier aan het verkeerde adres want dit is een bodybuilding forum.

Haha oke ik zal het eens kijken! Nou dan ga ik er wel helemaal voor, is wel mooi he ? dan ga ik ervoor :D
 
Haha, ik ben van plan minder Cola te drinken, ik drink nu bijvoorbeeld Halfvolle melk, ik wil niet echt dikke blokjes dan vind ik ook niet mooi he, maar gewoon licht met wat armspieren erbij ziet er goed uit.

zorg nou maar dat je uberhaupt wat spieren krijgt
 
Hallo,
1.hoe oud moet je eigenlijk zijn om je aan te melden?.
2.Maar ik heb boven zo'n fiets staan waarmee ik mijn conditie kan gaan trainen verder heb ik geen verdere toestellen hier staan.
3.Wat kan ik het beste doen, Hoe vaak.
4.Over het eten en drinken, Wat moet ik eigenlijk allemaal eten en drinken per dag?

1. Bij een sportschool in de meeste gevallen 16, bullshit dus en gewoon thuis trainen of je hebt mazzel en je kan in een sportschool al beginnen.

2. Laat die fiets maar staan en ook die conditie, komt later wel, eerst massa.

3. Een split of fullbody schema, rippetoe is wel oke voor kracht en massa.

4. Zie voedingsstickeys, minimaal al 12 volkoren boterhammen kipfilet kaas spaghetti vollemelk yoghurt kwark om aan te komen
.

tip: richt je niet op deze zomer maar op zomer 2011. succes.
 
1. Bij een sportschool in de meeste gevallen 16, bullshit dus en gewoon thuis trainen of je hebt mazzel en je kan in een sportschool al beginnen.

2. Laat die fiets maar staan en ook die conditie, komt later wel, eerst massa.

3. Een split of fullbody schema, rippetoe is wel oke voor kracht en massa.

4. Zie voedingsstickeys, minimaal al 12 volkoren boterhammen kipfilet kaas spaghetti vollemelk yoghurt kwark om aan te komen
.

tip: richt je niet op deze zomer maar op zomer 2011. succes.

Op deze reactie wachte ik! Bedankt ik zal even opzoeken wat dat is.
 
Vervang echter die boterhammen en spaghetti voor vlees en eieren.
 
Bulken is door boven je nodige hoeveellheid Kcal te gaan zitten en zo spieren en een beetje vet aan te komen. Niet te veel Kcal, ongeveer 1000 meer. Dus meestal zo een 3000-3500 Kcal
 
lol als 15 jarige ga je op de plee zitten met een spiegel voor je, begin je te tellen hoeveel puisjes je heb in de spiegel terwijl je rukt.

HAHAHAHA :roflol: shit ik ken je ff geen karma geven, krijg je tegoed jwt
 
Bulken is door boven je nodige hoeveellheid Kcal te gaan zitten en zo spieren en een beetje vet aan te komen. Niet te veel Kcal, ongeveer 1000 meer. Dus meestal zo een 3000-3500 Kcal


Bedankt voor de uitleg :D
 
Back
Naar boven