AndroidHealthClinic

15 jaar oud (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zeer netjes, wou dat ik er zo op mijn 15e uitzag!
 
Je ziet wel wat verschil in borst, abs, schouders en een beetje in je rugwijdte. Had je op je eerste foto's wel pump? Verder hoe dan ook geen geweldige progressie en aangezien je nu ook droger staat kan je concluderen dat je voeding misschien niet 100% is geweest? (neem aan dat je aan het bulken was)

ik had op mijn eerste foto's wel met pump en bij deze foto niet.
Ik sta wel veel droger maar ik ben wel in gewicht toegenomen.. niet zo sterk veel in zo'n lange tijd, maar dat komt ook omdat ik gewoon veel moest afvallen voor judo toernooien en dan weer aankomen..

Voor de rest bedankt voor de positieve en kritische reacties, zullen mijn wel helpen met verder massa opbouw en andere doelen;)
 
Laatst bewerkt:
doe je japanse of braziliaanse jiu jitsu?
 
Ben je echt 15? Je spiervezels zien er nl wat ouder uit...?;)
 
haha ja dat ben ik echt :p
ik kan best mijn id kaart(pasport) foto van maken en hier opzetten ? ^^
 
Bjj dus braziliaanse :p

Vet man waar als ik vragen mag? Heb het ook gedaan en wil het weer oppakken. Ziek fysiek trouwens, ben jaloers. Op jouw leeftijd was ik echt de grootste ecto van de school.
 
Vet man waar als ik vragen mag? Heb het ook gedaan en wil het weer oppakken. Ziek fysiek trouwens, ben jaloers. Op jouw leeftijd was ik echt de grootste ecto van de school.



Ik train bij Van Buel Sports, ik sport al 3 jaar, bijna 4 jaar( nadat ik naar nederland ben gevlucht). maar k lag der vaak uit door mijn blessures en alles gaat nu weer goed en alle sporten weer opgepakt:p
Ja, maar misschien komt het omdat ik door mijn vader sinds kleinsaf aan werd gepusht om veel te trainen en later een sterke bokser te worden( wat ik niet meer hoef te worden). vanaf mijn 4e jaar moest ik hard trainen,veel opdrukken en optrekken en alle lichaamsgewicht oefeningen doen om sterk te worden. heb het 3 jaar lang moeten doen en daarna zijn we naar nederland gevlucht en heb toen 5 jaar niks gedaan en daarna merkte ik dat ik dikker werd enz toen ingeschreven bij Pardoel sports (wat nu Van buel Sports) heet.
 
alles wat ik zie ziet er goed uit, ben alleen bang voor benen. Aangezien je nog jong bent genoeg tijd om deze bij te laten komen
 
alles wat ik zie ziet er goed uit, ben alleen bang voor benen. Aangezien je nog jong bent genoeg tijd om deze bij te laten komen

Benen ben ik heeel hard mee bezig,die zijn inderdaad niet super, maar ze zijn wel erg sterk.
Ik weet niet hoe dat apparaat heet waarbij je je bovenbeen mee traint en dat gewicht naar voren moet duwen?maar bij dat apparaat doe ik 240kilo (verder kan die niet bij onze sportschool) en dan 8 herhalingen en 3 setjes.
 
legpress dus.
Maar mooi fysiek voor een 15 jarige. succes met wat je wilt bereiken!
 
Benen ben ik heeel hard mee bezig,die zijn inderdaad niet super, maar ze zijn wel erg sterk.
Ik weet niet hoe dat apparaat heet waarbij je je bovenbeen mee traint en dat gewicht naar voren moet duwen?maar bij dat apparaat doe ik 240kilo (verder kan die niet bij onze sportschool) en dan 8 herhalingen en 3 setjes.

Met zulke benen ontstanpt niemand uit je triangle choke :D
 
Benen ben ik heeel hard mee bezig,die zijn inderdaad niet super, maar ze zijn wel erg sterk.
Ik weet niet hoe dat apparaat heet waarbij je je bovenbeen mee traint en dat gewicht naar voren moet duwen?maar bij dat apparaat doe ik 240kilo (verder kan die niet bij onze sportschool) en dan 8 herhalingen en 3 setjes.
Ga toch maar squatten en deadliften, zeker als je op max zit met leg press
 
Ga toch maar squatten en deadliften, zeker als je op max zit met leg press

Jah, ik ben daar al mee bezig geweest afgelopen maanden, is wel erg zwaar maar ik merk wel dat ze nu beetje gegroeid zijn. Kuiten moet ik nog hard aan werken..
 
Wordt vast wat moois over een jaar of 3
 
Nieuwe foto van mij hoe ik nu bij loop. ik weeg nu maar 78.5kilo.

290ub2b.jpg
 
nette foto, wat groter geworden. mooie ronde schouders ook.
probeer bij je nieuwe foto's eens wat officiele poses te doen zoals Front double bicep, back double bicep. niet alleen maar staan.
 
Cut yourself some slack gast , je bent zo jong en ziet er al zo uit. Als je blijft door trainen ga je aan je 18-19 al een top fysiek hebben.
 
nette foto, wat groter geworden. mooie ronde schouders ook.
probeer bij je nieuwe foto's eens wat officiele poses te doen zoals Front double bicep, back double bicep. niet alleen maar staan.

thnx! Zal ik over paar maanden wel doen bij nieuwe foto's!


Cut yourself some slack gast , je bent zo jong en ziet er al zo uit. Als je blijft door trainen ga je aan je 18-19 al een top fysiek hebben.

bdoel je dat ik moet cutten of ?;p
 
Back
Naar boven