Fitness Seller

15 Jaar wil graag breder worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Te jong is absoluut niet zo, het is juist een voordeel als je daar nu al mee bezig bent. 75 kilo lijkt mij onmogelijk. Dan heb je wel hele zware botten. En aan je foto's te zien ben je niet dik. En heb je ook niet heel veel spier.

Ik zou gewoon gaan trainen. En dan de intensiviteit opvoeren. En niet te lang blijven hangen op stronglifts. Echt pure stront wat daarover wordt gezegd. Het is heel simpel. Hoe meer aandacht je aan iets besteed hoe meer je eruit haalt. En dat is met trainen zo en met eten zo en met rust zo. En geloof niet iedereen die wat post. Ook al heeft een persoon een paar duizend posts.

En goed eten. Houd bij wat je eet. Iemand zoals jij kan al bijna makkelijk aan de 3000kcals per dag. Maar dat zou ik even berekenen. Of bekijken aan de hand hoe snel je aankomt.
 
En niet te lang blijven hangen op stronglifts. Echt pure stront wat daarover wordt gezegd.En geloof niet iedereen die wat post. Ook al heeft een persoon een paar duizend posts.

:D hahahaha you sir, you made my day.
 
:D hahahaha you sir, you made my day.

Nou je kunt het niet vinden maar mijn ervaring was dat ik er geen bal mee opschoot. Je kunt er het beste mee beginnen maar niet te lang. Denk aan 2 tot 3 maanden en ga daarna gewoon hard trainen. En met hard trainen bedoel ik ook dat je echt uitgeput raakt en niet meer meer kan. En dat je goed zweet. En dit werkt voor mij uitstekend.
 
Nou je kunt het niet vinden maar mijn ervaring was dat ik er geen bal mee opschoot. Je kunt er het beste mee beginnen maar niet te lang. Denk aan 2 tot 3 maanden en ga daarna gewoon hard trainen. En met hard trainen bedoel ik ook dat je echt uitgeput raakt en niet meer meer kan. En dat je goed zweet. En dit werkt voor mij uitstekend.
En hoe ziet zo'n methode eruit dan en waar sta je nu met het gebruiken van die methode?
 
En hoe ziet zo'n methode eruit dan en waar sta je nu met het gebruiken van die methode?

Wat ik nu doe ben ik ongeveer 3/4 weken mee bezig. Ik zie al behoorlijk wat vooruitgang in de spiegel. UB/LB schema. Met vooral bij UB veel supersets. 4 supersets. En daarvoor nog een aantal compound oefeningen op normaal tempo.
 
Nou je kunt het niet vinden maar mijn ervaring was dat ik er geen bal mee opschoot. Je kunt er het beste mee beginnen maar niet te lang. Denk aan 2 tot 3 maanden en ga daarna gewoon hard trainen. En met hard trainen bedoel ik ook dat je echt uitgeput raakt en niet meer meer kan. En dat je goed zweet. En dit werkt voor mij uitstekend.

Ik gaf jou geen ongelijk. ;) Moest gewoon lachen met jouw uitspraak.
Stronglifts is gewoon overrated, en niet voor BB doeleinden imo, lichaam raakt uit proportie.
 
Nou je kunt het niet vinden maar mijn ervaring was dat ik er geen bal mee opschoot. Je kunt er het beste mee beginnen maar niet te lang. Denk aan 2 tot 3 maanden en ga daarna gewoon hard trainen. En met hard trainen bedoel ik ook dat je echt uitgeput raakt en niet meer meer kan. En dat je goed zweet. En dit werkt voor mij uitstekend.

Lol, als je vastloopt ga je naar ICF 5x5 of madcow 5x5.

Zou ook wel eens willen weten wat er juist uit proportie komt met 5x5 compounds...
 
Rear delts, armen lopen achter, calves....
Allemaal goed als noob, maar als je een echte BB fysiek wil, zal je toch een ander schema moeten hanteren.
 
Rear delts, armen lopen achter, calves....
Allemaal goed als noob, maar als je een echte BB fysiek wil, zal je toch een ander schema moeten hanteren.

Dat is assistance werk die je ernaast kan doen hé. En bend over row doet ook rear delts.
Calves zijn sowieso grotendeels geluk of niet. Ik ken mensen die nooit calves trainen en enorme calves hebben en ik ken er ook die elke training calves doen en dat de benen nog steeds stokjes zijn met enorme quads erop.
Qua armen was biceps en een setje close grip bench en je bent toch ook compleet? Maar ik denk dat dit niet zo belangrijk is de eerste 6 maanden. Binnen 2 jaar zal iemand die eerste 6 maanden puur kracht doet en erna pas BB meer massa kunnen hebben dan iemand die start met BB.
 
Mammoth doet wonderen voor beginners.
 
Back
Naar boven