MuscleMeat

15 kilo afvallen in een maand

Bezoekers in dit topic

wazzup zei:
(met een gewicht van zeg 150 kilo moet je toch een redelijk verbruik per dag hebben)

Al die vetrollen zijn geen actieve massa dat verbrand niks, een dikzak heeft hooguit een wat hogere mate van inspanning door het gewicht dat 'ie mee zeult :)
 
hmm ik poste mighty duck berekening
kreeg deze reactie
Het is een kwestie van metabolisme en als je laten we zeggen 30 kilo teveel weegt.( Lees wel goed, er staat TE VEEl) dan kun je die extra kilo's er zo af krijgen mits je het goed doet. Ik snap eerlijk gezegd je berekening ( om het zogenaamd hard te maken) niet. Het aantal kcal wil nog niets zeggen, hetzelfde aantal kcal koolhydraten is wat anders dan eenzelfde hoeveelheid vetten of proteinen. Dus mensen niks eten los je niets mee op, je moet juist proberen die dingen te eten die zo min mogelijk omgezet worden in glucogeen en vet. En mensen die willen aankomen moeten dan het omgekeerde doen: eet juist wel veel koolhydraten bijv

wtf...heeft ze dan toch wel gelijk
 
Het is een kwestie van metabolisme en als je laten we zeggen 30 kilo teveel weegt.( Lees wel goed, er staat TE VEEl) dan kun je die extra kilo's er zo af krijgen mits je het goed doet.
Wat een onzin, iemand van 100kg met een VVM van 70kg heeft eenzelfde gebruik als iemand van 80kg met een VVM van 70kg(kcalgebruik van extra gewicht verwaarloosd).

Mits je het goed doet? Doelt ze nu op een soort dieet als dat christian bale volgde voor the machinist? Kan me herinneren dat hij op doktersadvies moest stoppen, mits hij z'n lichaam niet ernstig wilde beschadigen. 15kg verliezen zonder helemaal naar de klote(zowel fysiek als mentaal) te gaan is imo onmogelijk.
 
afvallen

ben zelf ooit van 140 kilo naar 90 kilo gegaan...1e maand 10 kilo eraf en daarna steeds iets minder.
Ik deed altijd aan jeugdprofvoetbal en raakte geblesseerd..kon een jaar niet lopen. kwam aan als ik weet niet wat. Toen ik weer mocht trainen, peigerde ik mezelf af. sochtends tot savonds laat. fitness, voetbal op de club en nog eens op straat. Ik at alleen een schaaltje yoghurt en savonds wat groente en vlees. Wist ik veel dat dat superslecht voor je is. Viel inderdaad 50 kilo af in een half jaar..maar zag er niet uit. Haar viel uit..lag savonds te trillen...maar ja, nu weet ik een beetje meer van voeding dankzij BB en deze site. En nu eet ik gewoon 6x per dag en zie er weer fris uit. Vetpercentage daalt per maand...het gaat langzaam maar goed, uiteindelijk zal ik toch wel beloont worden. Mijn armen beginnen nu eindelijk ook te groeien. Ik heb het eindelijk weer warm. Volgens de dokter balanceerde ik op het randje. En nu ben ik weer supergezond...hulde aan BB.
Dus aub ga je zelf niet uithongeren en afpeigeren, maar wees geduldig en uiteindelijk zal je langer plezier hebben van je arbeid.
 
Flinke poos geleden haalde ik net 14 kilo in 3 weken (atkinson/south beach)
maar dat was echt ongezond! Nu tegenwoordig (na weer een jojo periode)
ben ik weer fanatiek met BB begonnen (zoals vroeger) en viel iets 'slimmer' af:

__________________________________________________________
Laag koolhydraten!, energie uit 'goede' vetten en eiwitten halen, redelijk wat bewegen (niet te gek maken) dan vliegen de vochtkilo's de eerste week er al af. De rest gaat er ook af...

Maar dan moet je lichaam wel enorm veel vet gaan verbranden. (er van uitgaand dat je erg dik bent). Ik verloor 10 kilo in 3 weken maar nam wel veel eitwit/'goede' vetten. Groentes voor de bouwstoffen en een heel klein beetje fruit. Daarbij incalculerende dat ik ook wat spiermassa zou kunnen verliezen. (of heb verloren) Nu nog 10... pfff en dat is dicipline....

Ja ik denk dat 15 kilo zeker haalbaar is, maar dat vind ik nu zelfs veelst te gek.. denk realistisch!

ojaa en voor spierbehoud denk ik, dat spieropbouwende oefeningen een must is...

PS: In mijn geval heb ik geen zichtbaar spierverlies gehad (meten) Ik zit na 4 weken training al weer bijna op mijn oude pr's.
En als ik die andere grote vetvult wegkrijg (buik) dan maak ik wel een foto voor de fotosectie... :o
4 jaar geleden zag ik een sixpack, nu nog steeds een beertender.. :(
 
Het gaat er hier niet eens om of het nu gezond is of niet, of dat er vet of spier wordt verbrand. Het gaat er hier gewoon om of het mogelijk is om 15 kilo gewicht af te vallen in een maand en ja, dat kan. Helemaal zoals al eerder is gezegd de persoon in kwestie 150 kilo zo weegt. Dan is 15 kilo natuurlijk niet echt veel. Vochtverlies, spierverlies, noem het allemaal maar op. Als je gewoon geen moer vreet moet het kunnen. Dat het de juiste manier is of dat het gezond is, zeg ik natuurlijk niet.
 
thuglive18 zei:
als je doorzet zal je er wel komen

DAT zijn de opmerkingen waar we wat aan hebben, hahaha! :slap:

Trouwens spiertje, op welke forums ben je nog meer actief?! Het klinkt alsof die vrouw je alle hoeken van de kamer laat zien met haar dietiekwijsheden :P
 
Nou , 15 kg per maand afvallen kan prima. Crash-dieet he....je verliest allereerst een hoop water wat in gewicht scheelt , vervolgens spieren en wat vet en je haalt die 15kg wel. Maar leuk is anders....
 
afvallen

spiertje16 zei:
ja maar het is voor een vrouw
Net of als je een vrouw bent niet belangrijk is om spiermassa vast te houden. En waarom moet er nou in een maand 15kg eraf. ALs het kan, wat misschien wel mogelijk is dan is het nog steeds niet gezond en hou je veel huid over, erg lelijk dus.
 
Ik denk dat 15 Kg per maand wel mogenlijk is, maar dan verlies je ook veel spiermassa. als je nu 12 uur per dag met intensieve sport bezig bent en zo weinig mogenlijk eet, dan kan het haalbaar zijn. maar is het verantwoord NEE
 
zit er alemaal in een zucht en een scheet weer aan ook. En weer een jojo erbij....
 
Dani zei:
zit er alemaal in een zucht en een scheet weer aan ook. En weer een jojo erbij....

en daarna komen ze hier om advies vragen en vertellen wij ze wel hoe het moey :D
 
al is het niet gezond , het is wel mogelijk om zo veel af te vallen in een maand tijd
de zo genoemde crash dieet zorgt voor veel gewichtsverlies en je moet er ook wel bij sporten om je spieren te behouden . voorbeeld in een week tijd zeker 5 kilo afvallen door het koolsoep dieet ooit geprobeerd en het werkt . het advies is 1 week doen en daarna rust pauze nemen , maar wie niet aan zijn gezondheid denkt gaat gewoon door .
 
Zo flinke kick...3 jaar. :D
 
2005...niet 2003 :)
 
haha ongelofelijk, 15 kg in een maand.
Waarom hier zelfs over beginnen te discussieren.
Dit is de tijd/moeite niet waard, jongens toch
 
Back
Naar boven