Fitness Seller

1500iu HCG p3w? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JulesH

Cool Novice
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
72
Waardering
5
Lengte
1m86
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Binnenkort wil ik beginnen aan mijn eerste kuur. (500mg test-e p/w, geïnjecteerd e5d)
Ben al circa 2 jaar aan het lezen maar zit toch met een vraag waar ik op internet niet uit kom.

Aangezien ik als 21 jarige net aan een tussenjaar ben begonnen en dit jaar dus nog thuis woon,
inb4 als je nog thuis woont ben je niet klaar voor AAS, heb ik een probleem met HCG.
Mijn ouders zullen ongetwijfeld niet te staan springen wanneer ik mijn komende gebruik opbiecht en we hebben de beschikking over 1 koelkast thuis.

HCG wordt aangeschaft in hoeveelheden van 1500iu waarvan 500iu direct geïnjecteerd wordt waarbij ik met 1000iu blijf zitten die de koelkast in moet.
Is het mogelijk om deze resterende 1000iu gelijk te injecteren (1 inject van 1500iu) en dit eens in de 3 weken te doen?

Ik begrijp dat je zit met schommelende bloedwaardes en het liefst HCG 2x per week zet.
Conlusie: is het kansloos om HCG eens in de 3 weken te zetten of kan het dan nog steeds wel degelijk bijdragen aan het herstel van de eigen test productie?
 
Gaat om de half life, dus nee dat kan niet met basic HCG.
Pak een oud vitamine potje / pot en zeg dat deze beter houdbaar zijn als ze extra gekoeld bijven , gooi je wat je hebt eronder.
 
Of misschien de oldschool methode. Tussen je laatste pin en begin nakuur een paar keer een grote hoeveelheid hcg (weet de details niet exact).
 
Of misschien de oldschool methode. Tussen je laatste pin en begin nakuur een paar keer een grote hoeveelheid hcg (weet de details niet exact).

5000iu verdelen in 3x

dan om de 4 dagen zetten

bijv dag 1 laatste spuit
dag 5 hcg 1600iu
dag 10 hcg 1600iu
dag 15 hcg 1600iu
daarna nakuur beginnen tamofixen
 
in een zakje en in een bak kwark, netjes dicht klar.
 
Hcg werkt 5 a 7 dagen. Dus wekelijkse injectie is altijd nodig.
 
Na 3 dagen is de werking het effectiefste, dus onnodig dan al te zetten. Dag 4 en 5 is de werking gewoon nog goed. Op dag 6 en 7 begint het sterker af te zwakken.
 
Back
Naar boven