Fitness Seller

16 jaar, 1 week bezig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WTF, na 1 week, gij zit zeker aan de anabooluhh, kreatineee en SHAKIEZZZZZZ
 
geen kritiek ? je zegt dat het niet kan dat ik 9 kg ben bijgkomen das geen kritiek geven mr dikke nek uithangen omdat menheer miss ietske langer traind dan my ;)
Ok, ok... moest iemand dit dus lezen.. :p
Sofiane beweert 9kg vvm bijgekomen te zijn op 1 maand.
Als ik hem zeg dat dat niet kan, dan ken ik er zogezegd niets van..
Kan iemand anders hier ook eens op reageren? en hem duidelijk maken dat het niet mogelijk is.. want ondertussen wilt hij me er al voor slaan hah :D
 
Ok, ok... moest iemand dit dus lezen.. :p
Sofiane beweert 9kg vvm bijgekomen te zijn op 1 maand.
Als ik hem zeg dat dat niet kan, dan ken ik er zogezegd niets van..
Kan iemand anders hier ook eens op reageren? en hem duidelijk maken dat het niet mogelijk is.. want ondertussen wilt hij me er al voor slaan hah :D
Alles kan zolang je er maar in gelooft en iets wilt bereiken !, er zijn mensen die minimum 7 maaltijden per dag eten en dan opt einde van de maand maar 2 kilo bijkomen er zijn er die 5 kilo bijkomen en ja in dees geval 9 kilo bijgekomen ! niets is onmogelijk het hangt gwn af van mens tot mens en hun opnamen van hun voedsel !! ik geloof dat het wel mogelijk is
 
Alles kan zolang je er maar in gelooft en iets wilt bereiken !, er zijn mensen die minimum 7 maaltijden per dag eten en dan opt einde van de maand maar 2 kilo bijkomen er zijn er die 5 kilo bijkomen en ja in dees geval 9 kilo bijgekomen ! niets is onmogelijk het hangt gwn af van mens tot mens en hun opnamen van hun voedsel !! ik geloof dat het wel mogelijk is

9kg in een maand bijkomen lukt me ook makkelijk als het moet, maar 9kg vvm is ONMOGELIJK!
 
9 kg vvm is erg veel, zeker naturel niet mogelijk
 
rot op met je 9kg vvm aankomen in 1 maandje
al gebruik je aas lukt het je nog niet
9kg in 2 maanden wel ja, maar echt niet maandje

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

Alles kan zolang je er maar in gelooft en iets wilt bereiken !, er zijn mensen die minimum 7 maaltijden per dag eten en dan opt einde van de maand maar 2 kilo bijkomen er zijn er die 5 kilo bijkomen en ja in dees geval 9 kilo bijgekomen ! niets is onmogelijk het hangt gwn af van mens tot mens en hun opnamen van hun voedsel !! ik geloof dat het wel mogelijk is
en dat zegt iemand met 1 post totaal onervaren, whahah
 
soms vind ik de reacties wel wat bot, niemand word breed geboren
 
rot op met je 9kg vvm aankomen in 1 maandje
al gebruik je aas lukt het je nog niet
9kg in 2 maanden wel ja, maar echt niet maandje

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------


en dat zegt iemand met 1 post totaal onervaren, whahah

Het aantal posts op dit forum is geen indicatie voor kennis over bodybuilding...:finger:
 
Lijkt me duidelijk. Train al jaren, lees alleen dit forum heb weinig tot niet gereageerd. Plaats ook GEEN foto want dat voegt niets toe maar wat jij beweert magere Hein kan echt niet. EINDE DISCUSSIE.
 
Pics or it didn't happen
 
Back
Naar boven