Fitness Seller

16 Jaar, Advies nodig met voeding.

Bezoekers in dit topic

uhhsharki

Novice
Lid geworden
23 aug 2014
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
80kg
Hallo iedereen,

16 Jaar.
1,84 m.
80 Kg.

Ik ben ongv 2 maanden bezig met fitness en heb eerst gezorgd dat ik op het gewicht kwam dat ik wou komen (80Kg) maar mijn vraag is hoe blijf ik op dit gewicht? en is dit een goed gewicht voor breder te worden?

Moet ik een voedingschema aanschaffen? Zoja wat raden julie mij aan?
Als dit helpt: Ik ga 4-5 dagen per week naar de fitness voor ongeveer anderhalf uur/2 uur.

Ik zou het heel erg appreciëren als iemand mij wat meer uitleg kon geven. :)

Mvg, Glen A
 
Gewoon goed blijven eten en trainen, kijk in de spiegel, niet het gewicht.

Goed gewicht voor breder te worden? in de zin van aanleg?
 
Je huidige gewicht bepaald niet hoeveel spier je aan kan zetten.
Als je jezelf vol hebt lopen proppen voordat je aan fitness begon, zodat je maar 80 kilo woog heb ik een slechte mededeling: je mag nu eerst al dat onnodige vet er weer af gaan trainen ;)

Hoe je een voedingsschema maakt lees je in de voeding sectie.
Bovendien zou ik niet 5x per week 2 uur gaan trainen, dat werkt contraproductief en houd je niet vol.
 
Jij denkt waarschijnlijk dat je je vet nu om kan zetten in spiermassa? Dit kan namelijk niet, er is geen "goed" gewicht waarop je breder kunt worden. Kijk naar jezelf nu en vraag je af of je eerst wat vet wil kwijtraken of eerst meer spiermassa wil kweken. Wil je het tweede moet je gaan bulken, typ in op google en je vindt alles wat je moet weten.
 
Eens met The Rider... Ik moet wel zeggen dat je beter met 1m84 en 80kg kan beginnen dan als een magere lat, omdat je sneller resultaat boekt en waarschijnlijk al gewend bent om goed/veel te eten inmiddels.

Aan de andere kant ben je pas net lid, je hebt ingevuld dat je 1m74 bent en nu heb je het over 1m84 wat is nou waar? Daarbij ben je 16, dus de kans dat er nog wat cm's aankomen is wel aanwezig.

Een voedingsschema "schaf je niet aan" dan klinkt het net alsof je het kunt kopen ofzo... een voedingsschema is KEIHARDE discipline, uitzoeken, bijhouden, verbeteren.
Als je totaal niet let op wat je eet en daarmee verder wil is de eerste stap zorgen dat je niet te dik/dun wordt/bent en de 2e makkelijkste stap, zorgen dat je voldoende eiwitten binnen krijgt. Als je verder wil gaan is een voedingsschema een idee... Lees er een paar door, maak je eigen en laat hem hier zien.

success
 
Wat is nou precies je doel? Op gewicht blijven of massa winnen?
 
Back
Naar boven