AndroidHealthClinic

16 jaar en 1,5 gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gezien de before foto's zijn dit mooie vorderingen. Misschien dat je de lats iets meer moet aanpakken? Ik vind vooral je benen een groot pluspunt. Waar de meeste deze spiergroep verwaarlozen is dit bij jou juist een van je sterke punten in mijn beleving.;)
 
Damn dude, respect! En je benen zijn inderdaad zeer nice! Ga zo door!
 
squat tot 100 kg.
bench press: tot 80 kg.
biceps(met stang) tot 40 kg.

zo sterk ben ik dus niet:phaha

kerel je bent gruwlijk sterk voor je 16de (natuurlijk geen super wonder) maar je doet het zeker goed.

Mijn stats op me 16de waren, Squat 60/80Kg,benchpress 60KG en biceps waren ongeveer het zelfde gewicht.

Wees maar trots op jezelf en ga zo door dan ben je op je 18de een beest. je stats squat ligt dan zeker rond de 160kg of meer en bench over de 100kg.


maar je doet fullsquats? want 100kg en dan zulke beest benen vind ik raar.
 
btw je hebt wel ****in goed gebulkt.
 
kerel je bent gruwlijk sterk voor je 16de (natuurlijk geen super wonder) maar je doet het zeker goed.

Mijn stats op me 16de waren, Squat 60/80Kg,benchpress 60KG en biceps waren ongeveer het zelfde gewicht.

Wees maar trots op jezelf en ga zo door dan ben je op je 18de een beest. je stats squat ligt dan zeker rond de 160kg of meer en bench over de 100kg.


maar je doet fullsquats? want 100kg en dan zulke beest benen vind ik raar.

ik doe squat zo laag mogelijk billen bijna tegen grond. En ik beul mijn benen echt hard af. Misschien is het niet zo heel zwaar qua gewicht, maar geloof me. IK doe meer als alleen squaten doe alleen voor de benen al 6 oefeningen, 2 kuiten, 2 hamstring, 2 bovenbenen. Dus zo raar is dat niet hoor.
 
ik doe squat zo laag mogelijk billen bijna tegen grond. En ik beul mijn benen echt hard af. Misschien is het niet zo heel zwaar qua gewicht, maar geloof me. IK doe meer als alleen squaten doe alleen voor de benen al 6 oefeningen, 2 kuiten, 2 hamstring, 2 bovenbenen. Dus zo raar is dat niet hoor.

tjah iedereen die ze benen goed trained doet meer dan squat alleen :P maar heb echt respect voor je benen man....

ik kan me benen al 2weken niet trainen door een blessure
 
Prachtig gewoon om te zien hoe iemand van jou leeftijd in korte tijd uitgroeit naar iemand die je niet terug kent.

Lekker doorgaan, het zit in je genen!!! ;) (en je benen zo te zien haha)
 
er staan weer nieuwe foto's bij
 
Goed bezig, dat zeker. :)

Een paar aandachtspuntjes zijn je bovenkant borst en je rugwijdte. Sterke punten zijn je schouders en je armen. Keep it up!
 
squat tot 100 kg.
bench press: tot 80 kg.
biceps(met stang) tot 40 kg.

zo sterk ben ik dus niet:phaha

Vind dat toch al netjes hoor :P
Ik doe bp maar tot 70kg :')
Biceps 22kg per hand , en kben 17, 6 maand training ( thuis wel , puur met dumbbells en barbell)

Mrjah toch kerel aan je borstspieren te zien had ik geen 80kg verwacht.
En fly's met heoveel doe je dat dan?
 
Vind dat toch al netjes hoor :P
Ik doe bp maar tot 70kg :')
Biceps 22kg per hand , en kben 17, 6 maand training ( thuis wel , puur met dumbbells en barbell)

Mrjah toch kerel aan je borstspieren te zien had ik geen 80kg verwacht.
En fly's met heoveel doe je dat dan?

flyes kan zeker tot en met 30 kg per arm hoor.
en dat mijn borst kleiner is(achterloopt) betekent niet dat ik hem niet train als een gek. Dus ik heb wel een grote kracht in mijn borst opgebouwd daarmee:cool:
maar toch danke:cool:
 
30 kg strict uivoeren my ass idd;) Dat zullen vast half dumb bp's zijn.
maarja doet er ook niet echt toe. Overtuig ons met een mooi filmpje van de 30kg sets
 
Mooie vooruitgang, vooral op jouw leeftijd! Je kan nog ver komen.
 
30 k per hand ? Dat kan de sterkste man op dit forum denk met enige moeite...

ik doe zelf 12 kilo per hand.. en dat is heavy :P
 
30 k per hand ? Dat kan de sterkste man op dit forum denk met enige moeite...

ik doe zelf 12 kilo per hand.. en dat is heavy :P

:roflol:...Don't talk shit
 
jullie hebben gelijk dat ik daar geen vier setjes mee doe nee, daar is het ook geen goed gewicht voor. maar er staat maximaal, wat ik aan kan tot het uiterste.
Ik train gewoon tussen de 16 en 24 kg. en dan wel fatsoenlijke beweging en uitvoering.
En niet zo opvliegen mensen.
 
Back
Naar boven