AndroidHealthClinic

16 jaar en bulken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alles bijgelezen. Echt megaveel bewondering voor vanwaar je bent gekomen en hoe goed je nu bezig bent

ja ik werk hieraan en ik heb hierbij mijn moeder die me heel erg steunt en ik vertel haar ook alles. Het zijn die kleine dingen waar ik nog moeite mee heb zoals dan ga ik brood eten en we hebben wit en volkoren ik ga ALTIJD voor volkoren terwijl ik soms zin heb in wit, ik sta dan voor de kast en ga voor Nutella maar dan zie ik de 100%pindakaas liggen en dan smeer ik toch die. Tuurlijk gezond eten is goed voor me maar ik wil alleen daarin gewoon meer kunnen nemen wat ik wil maar goed over zulke dingen wil ik niet meer klagen. En wat ik nu doe wat wel makkelijk lukt is een cracker met Nutella en dan de rest ''gezond'' ik heb gelukkig geen paniek of angst rondom eten meer dus als mama me een donut zou geven zou ik het zonder problemen doen juist het zelf nemen vind ik lastig dankjullie dat jullie meedenken.

Herkenbaar. Zo te horen ben je echt goed op weg en gaat het steeds beter. Het belangrijkste is dat je je goed voelt bij hoe je nu sport en eet en dat je het doet omdat je het leuk vindt en je er goed bij voelt, niet omdat het een verplichting is of het je anders een schuldgevoel oplevert.

Een keer een rustdagje kan ook helpen, zeker als je Full Body traint. Je kracht bij jouw lichaamsgewicht en leeftijd is echt goed.:)

Ga zo door. :thumbs:
 
Even bijgelezen. Je hebt al een zeer goede progressie gemaakt verdorie!
Je kracht lijkt mij ook heel erg goed gekeken naar je leeftijd en stats, doe zo verder!
 
IN en respect. Ik heb ook wel eens wat meisjes hier langskwamen met dergelijke eetstoornissen die dan weer helemaal obsessief op een andere manier worden door deze sport. Jij maakt mooie vooruitgang en je probeert dit zo gecontroleerd mogelijk te doen onder begleiding van je moeder. Blijf zo doorgaan!
 
Back
Naar boven