AndroidHealthClinic

16 jaar en bulken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niets weirdo aan nee.
 
  • Like
Waarderingen: hk95
Ik vind het knap wat je doet, lekker doorgaan! Een droomlichaam is niet dun, maar met de juiste rondingen. Keep it up!!
 
Heel knap van je wat je doet. Kan er (helaas) gedeeltelijk over mee praten. Nu 17 jaar later eet ik alles zonder ook maar een klein beetje schuldgevoel, heerlijk!

Wel sterk al zeg, gewoon lekker doorgaan en beetje bij beetje meer calorieën toevoegen.
 
deze week denk ik ook weer goed gegaan !!! hihihi
ook weer 2,5 kilo bij de bench en 2 sets van 10 bij de squat dus zit nu op 4x 10 x 60 kilo ook de front squat + 5 en hiptrhust ook + 5
 

Bijlagen

  • 2899901F-F1EB-4C6E-8D9C-5AB4A7BABEA3 2.JPG
    2899901F-F1EB-4C6E-8D9C-5AB4A7BABEA3 2.JPG
    120 KB · Weergaven: 317
Hey! Vandaag en gisteren geen fijne straining gehad ..... ik kon vandaag amper 60 kilo 6 keer netjes squatten en de rest ging ook een stuk minder ..... heeft iemand tips hoe ik die squat beter en sterker krijg ik wil toch langzaam die 60 4x 10 kunnen doen maar het blijft zooo moeilijk ...... Ik eet nog steeds goed al denk ik dat ik nog iets meer kan eten want heb vaak honger hihi grappig hoe dat werkt dat ik nu zoveel honger heb en eerst niks door mn keel kreeg kan iemand mij uithelpen.
 
Hey! Vandaag en gisteren geen fijne straining gehad ..... ik kon vandaag amper 60 kilo 6 keer netjes squatten en de rest ging ook een stuk minder ..... heeft iemand tips hoe ik die squat beter en sterker krijg ik wil toch langzaam die 60 4x 10 kunnen doen maar het blijft zooo moeilijk ...... Ik eet nog steeds goed al denk ik dat ik nog iets meer kan eten want heb vaak honger hihi grappig hoe dat werkt dat ik nu zoveel honger heb en eerst niks door mn keel kreeg kan iemand mij uithelpen.
60 kg squat rekening houdend met jouw gewicht en leeftijd is gewoon goed hoor. quads/hamstrings kan je ook apart sterker laten worden door deze te isoleren. Zal je zeker profijt van ondervinden tijdens je squats, niet enkel qua kracht maar ook stabiliteit.
Wat leg curls als opwarming wilt ook wel helpen met de squat erna.
 
Fuck de regels.....

Ik zie een heel mooi meisje van 16 jaar die vriendje's voor het uitkiezen heeft. Ze heeft kracht wat stoer is en kan daar mee pronken.... Dan komt ze onder het juk weg van haar ouders en leeft haar eigen leven. Dit is een mooi meisje en komt er wel. Ik vind haar niet extreem mager of wat dan ook, ik vind haar mooi. :clap: Ze is slim genoeg om te weten waneer ze de boel gaat verneuken en haar lichaam naar de klote jaagt.
Best wel creepy
 
Gewoon rustig blijven trainen. Goed eten. Misschien een keer 5x62,5 proberen (met safeties). Lukt dat opbouwen naar 10 reps.
 
Heel goed bezig ben je! En blijf dit zo volhouden. Af en toe heb je gewoon een wat minder goeie dag als de andere dag. Dat hebben we allemaal hier. Je bent nog heel jong en voor je leeftijd heb je al zware gewichten waar je mee traint. Des te ouder je wordt ga je ook sterker worden. Geef het tijd en alles komt goed!
 
Laatst bewerkt:
Gewoon rustig doorgaan. Als je lichaamsgewicht toeneemt zal je ook meer kunnen squatten.

Kijk waar je wat meer durft te eten. Je hebt honger dus kijk of t lukt om er wat aan toe te geven.
Een sneetje brood meer of wat meer havermout.
Misschien een handje nootjes erbij.
 
HEY!
Lang verhaal kort, ik ben echt heel ziek geweest 1,5 week! Had een abces in m’n keel dus geopereerd en 3 dagen niet kunnen eten. Afgelopen week goed gegeten en ben niet echt veel afgevalllen gelukkig !!! 0,5 kilo dus is te overzien. Ik ben vandaag en eergisteren weer gaan sporten maar ben echt een pak minder sterk. Ik voel me goed maar komt het toch omdat ik een tijdje niks heb gedaan? Misschien door de antibiotica? Help ik ben echt teleurgesteld in mezelf omdat gewoon niks lukte
Toch is m’n fysiek best goed en zelfs denk ik een beetje vooruit gegaan
 
  • Sad
Waarderingen: BB_
Gewoon door blijven pakken. Iedere sport komt met tegenslagen. Ieder doel in het leven ligt niet voor het oprapen. Werk er voor :D
 
Je lichaam moet herstellen van een flinke ontsteking en de operatie. Dus ja, dan ben je even wat minder sterk.
 
Oké maar is gewoon zo balen als je echt ff vooruit aan het gaan bent maar heb nu 5 weken “Corona” vrij dus kan me ff focussen op sport
 
Je hebt een erg licht gewicht en dan is 0,5 kg best heel erg veel om af te vallen. Je hebt een heel laag vet% en je herstelniveau is niet zoals een wat gezonder persoon.
Iedereen die flink ziek is geweest zal even flink wat kracht inleveren. Dat herstelt vaak best snel. Maar met een ondergewicht zal het wat langer duren en zal ej echt behoorlijk meer moeten eten om weer even letterlijk "bij te tanken". Dat is niet in een paar dagen weer gedaan.

Je zegt dat je het idee hebt vooruit te zijn gegaan maar gezien je gewicht ben je achteruit gegaan. Maar gewoon nu doorpakken en goed weer blijven eten en als het lukt een stapje erbij pakken. Je zal dan zien dat je best snel weer terug kan komen op je oude niveau van voor je ziekte. Het zal alleen gewoonweg niet zo snel gaan als een "gezond" iemand. Maar je pakt het goed aan dus zet hem op. Geef je lijf ook kans om te herstellen! Dus even een stapje terug op trainen kan geen kwaad. Je komt snel genoeg weer terug.
 
hey ! heb echt mega stevig gegeten de afgelopen 2 weken en ben dus ook weer aangekomen (finally) ik ben eindelijk over die 50 kilo en ben nu 51,7 kilo !!! squat nog steeds zwaar maar 60 kilo lukt wel makkelijk 5 x 5. Helaas zijn de sportscholen dicht maar ik kan 3 x per week toch bij iemand sporten met een sportschool thuis, dus doe nu 3 x fullbody. voel me echt goed maar ga toch door met bulken toch??
 

Bijlagen

  • IMG_1243.PNG
    IMG_1243.PNG
    746,6 KB · Weergaven: 272
Zeker doorgaan met bulken!!!
Je bent goed op weg :thumb:
 
Back
Naar boven