AndroidHealthClinic

16 jaar en starten met fitness

Bezoekers in dit topic

SonnyB4

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2008
Berichten
28
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
80kg
'Ey guys,

Ik ben sinds maandag begonnen met fitness en het bevalt me goed. Ik ben zeker van plan hiermee door te gaan. Ik ben op dit moment erg slungelig terwijl ik mezelf liever wat breder zie. Mijn armen zijn erg dun en ik kan amper opdrukken. Dus daarom ben ik op fitness gegaan. Alleen nu zit ik me af te vragen op welke dagen en hoe vaak ik het wil gaan doen.

Mijn schema ziet er op dit moment als volgt uit:

MAANDAG: Voetbal training
DINSDAG: Fitness
WOENSDAG: Voetbal training
DONDERDAG: Fitness of e.v.t vrijdag
VRIJDAG: Niks
ZATERDAG: Voetbal wedstrijd
ZONDAG: Niks

Me vraag is dus wat ik het beste kan gaan doen. Dus dinsdag cardio en donderdag kracht bijvoorbeeld. En wanneer is het over-kill? Want dit is een redelijk vol schema.

Cheers

edit: ik heb trouwens 17% vet...
 
Laatst bewerkt:
eten

-edit- eerst ff je post lezen..



---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

'Ey guys,
Me vraag is dus wat ik het beste kan gaan doen.
Cheers

eten
 
neuh nog lang geen over-kill,
1 keer per week kracht is niet echt veel...
 
Me vraag is dus wat ik het beste kan gaan doen. Dus dinsdag cardio en donderdag kracht bijvoorbeeld. En wanneer is het over-kill? Want dit is een redelijk vol schema.

Cheers

Waarom Cardio en Kracht gescheiden ?
Je kan toch ook eerst Kracht en dan laatste 10-15 Minuten ( whatever you want ) cardio doen?
 
Waarom cardio doen? Dat doe je al tijdens je voetbal training neem ik aan.
 
Ik zou die cardio weglaten..
Je bent een beginner, dus je zal veel eiwit en calorieën naar binnen moeten werken.
Met cardio verbrand je die calorieën weer ,en heb je die dus eigenlijk voor niets gegeten.
En je vind jezelf nogal dun , dus dan zou ik het al helemaal niet doen.

Ik denk dat je cardio er wel op zit na die voetbal trainingen etc;)
 
Tja, ben nog een beetje een noob op gebied van tijdsbesteding als ik in de sportschool ben..

Ik ga vanavond voor de 2de keer, en zo'n instructeur zei de vorige keer dat we deze keer krachttraining gaan doen, dus vandaar dat ik automatisch dacht dat je dat gescheiden deed of w/e..

En mijn eten zit wel goed, dus dat is niet voor reden vatbaar :P

En de reden dat ik eigenlijk naar fitness ga is omdat ik, okal vind ik mezelf slungelig, (dun trouwens niet), het gewoon allemaal niet zo in balans is. Mijn benen zijn redelijk gespierd, mijn armen dun, me schouderbladen redelijk en mijn buik/borst spieren dun (maar wel beetje man-boobs :S). Maar ik heb er wel vet opzitten. Ik heb 17% vet.
 
Laatst bewerkt:
Tja, ben nog een beetje een noob op gebied van tijdsbesteding als ik in de sportschool ben..

Ik ga vanavond voor de 2de keer, en zo'n instructeur zei de vorige keer dat we deze keer krachttraining gaan doen, dus vandaar dat ik automatisch dacht dat je dat gescheiden deed of w/e..

En mijn eten zit wel goed, dus dat is niet voor reden vatbaar :P

En de reden dat ik eigenlijk naar fitness ga is omdat ik, okal vind ik mezelf slungelig, (dun trouwens niet), het gewoon allemaal niet zo in balans is. Mijn benen zijn redelijk gespierd, mijn armen dun, me schouderbladen redelijk en mijn buik/borst spieren dun (maar wel beetje man-boobs :S). Maar ik heb er wel vet opzitten. Ik heb 17% vet.

Jouw eten is niet goed.

Of eet jij kip tonijn rijst broccoli kwark en ei?
 
Ik woon samen met mijn vader en hij is echt heel erg bewust. Ik drink bijvoorbeeld iedere ochtend 3 verse appels en een bak muesli en s'middags paar broodjes op school en thuis 2 broodjes zure haring en dan s'avonds een vol bord met eten. En ik eet nooit chips o.i.d. want me vader doet de boodschappen en het is niet eens in huis. Dat vet heb ik nog over van dat ik nog bij me moeder woonde want daar was het het tegenovergestelde. Maar dat is alweer 2 jaar geleden.
 
Ik woon samen met mijn vader en hij is echt heel erg bewust. Ik drink bijvoorbeeld iedere ochtend 3 verse appels en een bak muesli en s'middags paar broodjes op school en thuis 2 broodjes zure haring en dan s'avonds een vol bord met eten. En ik eet nooit chips o.i.d. want me vader doet de boodschappen en het is niet eens in huis. Dat vet heb ik nog over van dat ik nog bij me moeder woonde want daar was het het tegenovergestelde. Maar dat is alweer 2 jaar geleden.

Het gaat niet zozeer om hoe gezond je eet, maar om hoeveel je eet. Eiwitten, koolhydraten, vetten, de hele meuk. Met wat je nu eet krijg je daar niet genoeg van.
 
Ik woon samen met mijn vader en hij is echt heel erg bewust. Ik drink bijvoorbeeld iedere ochtend 3 verse appels en een bak muesli en s'middags paar broodjes op school en thuis 2 broodjes zure haring en dan s'avonds een vol bord met eten. En ik eet nooit chips o.i.d. want me vader doet de boodschappen en het is niet eens in huis. Dat vet heb ik nog over van dat ik nog bij me moeder woonde want daar was het het tegenovergestelde. Maar dat is alweer 2 jaar geleden.

Het gaat idd niet om of je wel of niet chips eet. Je probeert niet af te vallen maar juist aan te komen. Je moet juist zoveel mogelijk eten ( en probeer zoveel mogelijk goede voedingsstoffen binnen te krijgen). Dus eiwitten/complexe koolhydraten etc
 
In februari, 2008 al je eerste post gemaakt, mei 2010 weer een poging gewaagd, en nu nog een. Nu moet je wel luisteren en doen wat er hier wordt gezegt he! Zoals iedereen al zegt hiero veel eten (gezond) en 2/3x per week kracht training doen. Suc6.
 
Back
Naar boven