MuscleMeat

16 jaar en vragen over voeding en fitness regelmaat

Bezoekers in dit topic

joeyyy

Cool Novice
Lid geworden
25 mrt 2012
Berichten
183
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
62kg
ik heb nu 2 maanden 2 - 3 keer per week gefitnessed maar ik vind het heel leuk dus ik ben over gestapt naar 4 en heb gisteren mijn eerste shake op:P.
maar mijn vraag is dus als ik fitness train ik gewoon alles een beetje maar zou iemand mij kunnen vertellen wat beter is om bijvoor beeld op maandag armen en rug te trainen en dinsdag shouders en borst etc...
want ik heb het gevoel dat naar een aparaat lopen waar je gewoon zin in heb niet echt werkt...
ik ben 16 jaar en weeg 58 kilo en ben 1.78m

kan iemand mij helpen...
 
wat begrijp je niet? :P
 
wat is je vraag...? :roflol:
 
nou kijk, wat ik nu doe als ik fitnesse is hmm laat ik dat aparaat is gaan doen snapje,
maar ik wil egt een soort van schema en iemand die me kan vertellen wat ik het best kan eten met mijn zielige gewicht...:(
 
lees ook ff de stickys

en heb een bulk schema toegevoegd en nog 3 trainschemas
 

Bijlagen

  • voedingsschema2.xls
    24,5 KB · Weergaven: 104
  • 1346.xlsx
    13,3 KB · Weergaven: 106
heel erg bedankt man maar moet ik cutte of bulken?
en ik weet niet wat al die namen zijn zoals hammer curl en zo zijn dat namen van die aparaten of zo?:P

iig erg bedankt antwoord op die vrage zou top zijn.
 
heel erg bedankt man maar moet ik cutte of bulken?
en ik weet niet wat al die namen zijn zoals hammer curl en zo zijn dat namen van die aparaten of zo?:P

iig erg bedankt antwoord op die vrage zou top zijn.

alle oefeningen die er staan bv Hammer curl
kan je intypen op Google en dan staat er wel hoe de oefening eruit ziet


bulken
als je wil aankomen
alleen dat schema is niet heel goed voor jouw ga je te veel vet aan zette


lees eerst even de stickys bij voeding
 
ninja edit

ik zou in de voedingssectie even goed lezen en een basis voedingsschema opstellen van ongeveer 3000/3500 kcals
 
heel erg bedankt jullie!!!
ik heb alle oefeningen gekeken ik moet ze wel blijven doen anders vergeet ik ze :P
maar dus gewoon die oefeningen doen en een voedingsschemavan rond de 3000kcal en dan komt het dus goed?
moet ik ook nog opletten op de eitwitte ik drink namelijk ook milk en egg shakes.
 
Back
Naar boven